Spring naar bijdragen

Zaterdag 20 september

Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Gesport als een dolle en zelfs een compliment gekregen van de juf. Ik doe een uur les - sta helemaal achteraan, zoveel mogelijk uit beeld - met naast en voor me allemaal van die strakke mannen en vrouwen. Bij mij - en goddank bij een andere deelnemer ook - beweegt steeds nog een deel van het lichaam na als de oefening al gestopt is. Maar! 'Zag er goed uit!' riep juffie bij het afscheid. Zou ze het zien?

Dank voor jullie opmerkingen over ontgiften. Ik heb van de week midden in de nacht een ander T-shirt moeten pakken - dreef mijn nest uit.

Voel me nog wel een beetje verlegen hier maar ben wel blij dat ik mede-worstelaars kan raadplegen. Heb hetzelfde gevoel als toen ik ooit rijles nam. Het leek me echt onmogelijk, maar dan dacht ik: als al die anderen het kunnen, waarom ik dan niet? En dan zette ik door.

Fijne dag iedereen. De zon schijnt vandaag voor het laatst zomers, hoorde ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Walrus, ook van mij een hartelijk welkom!

Het dagpact vindt hier plaats, gewoon het laatste rijtje kopiëren en dan plakken in een nieuw bericht en je eigen naam eronder zetten.

Het weekpact en jaarpact zitten op andere draadjes. 

Aanpassing: tikfoutje

bewerkt door nancy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug uit de stad met sportschoenen en een nieuwe snorkelbril voor dochterlief, die gelijk de hort weer op is met haar vriendinnen.

Zoonlief, en daar ben ik heel blij mee, gaat zo naar een festival samen met een klasgenoot.

Begrijp dat het niet makkelijk is met zijn autisme om aansluiting te vinden, dus daarom zo blij dat hij nu eindelijk eens buitenshuis wat gaat ondernemen.

En moeders met een boek op de bank.

Vanavond lekker makkelijk eten.

Macaronischotel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MijnGerrit,

Ik begrijp wat je bedoelt.

Juist de therapie en de bijgaande emoties zorgen dat ik naar mijn gevoel op het moment meer bezig ben met de drank.

Trek kan ik het niet noemen, wel de realisatie dat ik voorheen naar de drank zou hebben gegrepen om maar te verdoven.

Daardoor wel toenemend op mijn hoede en meer bezig met plannetjes maken om mijzelf te behoeden voor terugval.

En daarom voelt het op het moment weer meer als een strijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gipsy,

Uiteindelijk toch een nieuwe bril gehaald, maar gewoon bij een sportzaak hoor.

Zo'n dure is ze niet waard.

Krijgt echt alles kapot, dochterlief.

Zoonlief gaat naar een gratis metal-festival in de buurt.

Naast zijn obsessie voor Japanse manga's enzo is de metal muziek een van zijn andere passies.

Hoop dat ie het naar zijn zin gaat hebben.

Ik ben in ieder geval al trots op hem dat ie gaat, want ik weet dat het hem moeite kost.

Hihihi... Geniet trouwens van de kitten!

Niet vergeten te blijven ademen...

(zie het in beelden al helemaal voor mij)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja A3, zover was ik nog niet eens. Heb alleen de afgelopen twee weken uitgerekend en daarna alles wat ik met pinpas bij Gall&Gall enzo sinds januari 2014 heb uitgegeven - heb ik niet allemaal alleen naar binnen gegoten natuurlijk, maar er zijn ook nog heel wat onzichtbare glazen bij etentjes en verjaardagen en avondjes met vrienden enzo bij op te tellen. 

Nou ja - aan spijt heb ik nou niks meer. Ik tors het overgewicht nog even mee, hoop dat ik de economie door de crisis heb heengeholpen (in Frankrijk dan, bij de wijnboeren).

Maar beter laat wakker dan nooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag beste mensen,

Een deel van de klussen heb ik afgewerkt, twee haringen weggewerkt en nu even met koffie een pauze. Ik ga zo het stoofvlees opzetten; vanavond jachtschotel met appels uit eigen tuin. Het regent een beetje hier en er trek een onweer voorbij, maar het is lekker buiten.

Gipsy, leuk vooruitzicht dat jij je zus straks misschien kunt helpen. Wees zuinig op haar. Ik wil best wat over mijn vrijwilligerswerk vertellen, maar stuur je dan een PB i.v.m. de herkenbaarheid.

Blondie, fijn dat je zoon met andere jongelui op stap is. Ik hoop dat hij een leuke dag heeft. Sterkte met de emoties; ik heb het volste vertrouwen in je. En schrijf het van je af, als dat je helpt. Maar een macaronischotel helpt ook al, denk ik

Ietje, je bent druk deze dagen en dat begrijp ik. Dan maar even sommige onderwerpen in de parkeerstand. Ik hoop dat je de hectische dagen die komen goed zult doorstaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...