Gast Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Maar kan me wel voorstellen dat mensen ermee willen spelen. In het verleden heb ik ook heel veel koppies uitgeprobeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 (bewerkt) . 14 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Hahaha! Leuke variant op het woordbingo draadje. Als die niet meer goed gaat lopen. (wat ik betwijfel, want die loopt al sinds 2007! ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Hoe komt het dat je er nu inmiddels 321 op je naam hebt staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 (bewerkt) . 14 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Voor iedereen die geen afwasmachine heeft: Als ik af was van de afwas dan was ik af van de afwas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Gerrit reageerde op mijn berichtje..... Toen dacht ik, zal ik gewoon stoppen, ff proberen, ach ja waarom niet. Ah so! En toen was het zo gezellig, dat je vaker kwam. En even de balen kreeg van dat lastige tikken. Maar het zo leuk vond dat je er een oplossing voor zocht. Ik heb een soort van haatliefde verhouding met het forum, niet met de mensen hier. Ik kan gewoon nergens mate in houden als iets me bevalt. Zo ook dit forum niet. Dus soms schop ik mezelf dan weer even een paar maandjes weg, met de gedachte een jaar. Maar dan blijft de nieuwsgierigheid toch trekken hoe het met sommige mensen gaat. Dus kom ik weer terug. Eerst als lezer en dan schrijft iemand iets waarop ik wil reageren en dan poef!!! Ben ik hier weer. Dan zit ik weer in een totaal nieuwe samenstelling van mensen. Sommige bekend, sommige nieuw maar de verhalen ook al blijven ze uniek, qua verslaving wel ongeveer hetzelfde. Dus invoegen is vaak niet zo moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Truste Plofessorkip! Wat maak jij de tandarts morgen blij met een lekker ruikende mond. Ik denk dat ze die mondkapjes niet enkel dragen voor de hygiëne maar ook om nare luchtjes soms te beperken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Ik ga nog even buiten opslomen. Kijken of er een egel aan mijn teen wil knabbelen terwijl meneer zwerfkat even knuffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2014 Rapport Share Geplaatst 17 september 2014 Grrrr Vanaf vandaag kort ik je af met Kip. Dat blijft het meest stabiele in je nick. En grrr, is dat je me ertoe dwingt, want ik kort niet graag af. Maar met jou zoektocht in wat het meest bij jou past moet ik dat wel doen om het overzichtelijk voor mezelf te houden. Pingpong zou ook nog wel passen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 september 2014 Rapport Share Geplaatst 17 september 2014 (bewerkt) . 14 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden