Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 september 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 140
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Of je het nu wel ziet aankomen of niet wanneer iemand afglijd, ik denk dat je er weinig tegen kan doen tenzij degene je hulp accepteert.

En dan nog mag je blijven uitkijken of je er niet emotioneel teveel bij betrokken bent want voordat je het weet wordt het een meeglijder en daar hebben beide partijen niets aan.

Een paar jaar terug had een hele goede vriendin van me een uitglijder, enige wat ik kon doen is het haar vragen en lijdzaam toekijken, want ik was er emotioneel teveel bij betrokken.

Uiteindelijk lagen we allebei in de puin en konden we elkaar enkel nog kwetsen. Gelukkig dat er toen andere mensen waren die ons onafhankelijk van elkaar wel weer konden ondersteunen.

En toen we allebei weer stabiel waren wat ruim 2 jaar geduurd heeft, hebben we voorzichtig weer contact met elkaar opgenomen omdat we elkaar niet konden missen. Nu is onze vriendschap hechter dan hij ooit was, maar met diepe psychologische problemen of uitglijders weten we dat we elkaar dus niet kunnen helpen. We kunnen er wel met elkaar over praten het delen zeg maar, maar voor elkaar geen actie ondernemen.

Voor oudgediende wie dit verhaal bekend voorkomt, jeps was een lid van hier en menig frustratie zijn toen hier op het forum uitgevochten. Dat hadden we toen niet zo in de gaten maar dat deden we allebei ook een beetje om hulp voor elkaar hier in te schakelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen, wat je zweten betreft hè? Misschien dat het helpend zou zijn als je je na het douchen met koud water afspoelt?

Sinds dat ik dat met mijn voeten doe, heb ik veel minder last van zweetvoeten, simpel gedacht denk ik dus dat dat misschien ook wel voor het hele lichaam zou kunnen werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Plofessorkip, ik mag mijn herplantingsmethode gewoon aanhouden (alles laten groeien wat de natuur brengt) behalve de vogelkers, die ben ik verplicht om weg te halen.

En dat is wel balen, want dan wordt het hier in ene wel heel kaal, terwijl ik beter gedij in een oerwoud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog eens even iets hè? In zijn algemeenheid dan.

Met het oog op mijn reis ben ik nu aan het oefenen om 2 liter vocht op een dag te drinken, want dat moet daar om uitdroging te voorkomen.

Met moeite haal ik dat en dat vind ik eigenlijk best bizar, want als ik drink draai ik mijn hand er niet voor om om 3 tot 4 liter in een paar uur achterover te slaan.

Het is beide vocht, dus zou beide even makkelijk zijn. Zou alcohol dan je hersenen ook zo beïnvloeden dat je denkt dat je meer kwijt kan in je maag of zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Truste Jane! :moon:

Doet me denken aan je vergeten uitcheck incident bij dat geel/blauwe bedrijf wat niet spoort.

Ik hoorde dat 90% niet de moeite neemt om hun geld weer terug te vragen.

Blijft er dus hartstikke veel ruimte over voor mensen die het niet erg vinden om in de pen te springen om ook een aanvraag te doen voor de degene die het niet doen om dat geld ook te incasseren. Beter jij er blij mee, dan de staat toch? ;)

(wil geen reclame maken)

bewerkt door Spud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens leuke nieuwe nick en avatar Plofessorkip. :)

Maar als u in de toekomst meerdere veranderingen door gaat voeren, kan het op een dag zijn dat ik u niet meer herken hoor. Daar heb ik namelijk wel eens last van. :P

Neem mij het dan niet kwalijk dan ik me nog eens voorstel. Dat heeft niks met geheugenverlies te maken maar dat ik nicks koppel aan de avatar.

Overigens wel een hele leuke optie. Met name zo rond sinterklaas en kerst. Kan je als Sint of de kerstman hier mensen toch anoniem een hart onder de riem steken. ;)

(een teveel en toevoeging)

zonder een ban op te lopen vanwege dubbele accounts.

bewerkt door Spud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja je bent voor mij ook een echte spud. Ik zou je niet herkennen bij een andere naam.

Ik ben mijn nick nogal trouw. Ben graag de aardappel van het forum, of de patata of de patat.

Bovendien was dat mijn bijnaam in Engeland en heb ik nog steeds mooie herinneringen aan.

Van avatar wil ik nog wel eens veranderen maar blijf deze dan toch missen. Past het beste bij me, vorm van een aardappel en de juiste spiegel voor me om niet door alles meteen geraakt te worden wat ik lees.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...