Spring naar bijdragen

Zaterdag 13 september

Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Ietje das alles of niets type...ken er nog zo 1

Was ik ...ben ik

Waar kies je voor...waar wil ik heen

Naar het niets...dan zal er niks veranderen

Wil ik naar het alles ...dan zal ik keihard moeten werken aan mezelf....om iets te bereiken

Dat kiezen voor alles geeft mij meer voldoening

Zodat ik door kan gaan om volgende opstakel op te pakken

Dat niets..leven in niets is zo deprimerend...kan er zo weinig mee ...en trekt alles.. Mezelf ..naar beneden

Ik moet er telkens voor waken om niet naar het niets te gaan

Het niets is zo makkelijk...eigenlijk hoef ik hier niks voor te doen

Het alles hoe klein het ook is....moet ik zien..voelen...ervaren

Uit het alles kan ik oogsten...het niets is de oogst al mislukt..zo voelt het ook

Das mijn ervaring ietje....ook jij kan kiezen

En je bent het waard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit een beetje te pielen met dat computertje van me en het kan al films downloaden en afspelen. Best grappig omdat het al aan mijn tv zit. Alleen past er nu nog maar 2 filmpjes op het geheugenkaartje. In ieder geval genoeg kijkplezier voor vanavond.

Het frummen voor de tv gaat best goed, ook al vind ik het lettertype best groot. Eén berichtje vult zowat het hele scherm.   :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk buiten in het zonnetje, maar als er wat wolkjes voor de zon komen toch ook wel wat fris.

Ga zo maar eens beginnen met eten klaarmaken.

Lang genoeg gezeten en merk dat ik onrustig word nu.

Ach, ik hou het al langer vol dat niksen dan voorheen.

Vooruitgang dus!

Vanavond lasagne! Met heeeeeeel veel mozzarella...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dan heb je voorlopig geen bril nodig Plofkip! :D

Verder kon ik me je frustratie wel voorstellen, heb ooit eens via mijn gsm willen meepraten maar na 1 bericht hielt ik het voor gezien.

En toen ik over moest stappen van xp (waar ik mee kon lezen en schrijven) heb ik mijn pc ook een tijdje niet aangeraakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie,

Eigenlijk zijn jullie graag kokers best wel sadistisch voor niet kokers maar wel lekkere snoepers zoals ik. ;)

Ik kwijl vaak bij de menu´s die ik hier voorbij zie komen.

En dan smaakt mijn magnetron menu ineens nog minder lekker.

Maar, ik heb een oplossing gevonden! Op dinsdag mag ik mijn benen al onder tafel steken. Nu nog de rest van de week!

Zondag? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Ietje, balen voor je zeg dat het niet zo fijn gaat, voorzichtig uitgedrukt! Kan je vanavond niet gewoon ziek zijn?? Maar aan de andere kant is dat misschien weer te gevaarlijk, alleen thuis? Dat alles of niets (her) kennen veel lees ik, voor mij is het helaas ook niet onbekend en dan inderdaad tot niets meer komen en tussen de zooi blijven zitten en je rot voelen. En het is idd nooit af/ klaar dus wat doen we onszelf aan om het steeds maar in orde te willen hebben. Het meeste zit in ons hoofd, maar hoe eraan te ontsnappen, tja, dat weet ik dan ook weer net niet. Ik probeer dan toch iets te doen en me daar dan goed over te voelen. Is heel lastig maar ik moet toch ergens beginnen. Nu hik ik ook weer tegen een berg wasgoed aan, strijken en dweilen en...en.... maar ik heb al wel alle bedden gedaan, de slaapkamers gezogen, boodschappen in huis, de was aan de lijn, vaatwasser leeg, hier gelezen, dochter weggebracht, lunch verzorgd, koffie gedronken, geldzaken geregeld!! En dat zie ik dan bijna niet meer want ik zie alleen wat er nog moet.....heel veel papierrommel inderdaad ook nog. Uitzoeken, opruimen en zo zijn we dus nooit klaar en niet klaar is niet tevreden en dat werkt verlammend. Althans zo werkt het een beetje bij mij. En dan al die gevoelens die er dus nog bij komen over manlief die dan wel......of niet......maar misschien zegt het meer over onszelf dan over hen??

Wens je veel succes en veel hier komen als je het moeilijk hebt en geen sorry meer zeggen voor je depri verhaal, als we allemaal alleen maar happy waren, waren we hier niet!! Krijg alleen vervroegd visite dus kan niet meer inloggen, en vriendin kennende gaat ze niet voor middernacht weg!

Alle anderen natuurlijk ook heel veel sterkte voor als je dat nodig hebt ,

Agnieta, zet hem op!

Dribbel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik volg nu een cursus Spaans, maar na de eerste les heb ik me al opgegeven voor proef persoon bij de kookcursus. Rook namelijk ontzettend lekker wat ze daar kookte. ;)

Ik hielt al niet van koken voordat ik hier kwam wonen, maar mijn kooktoestel is wel zo levensgevaarlijk dat ik het nu helemaal niet leuk meer vind.

Even sparen nog dus, en de badkamer verbouwen. En dan komt de keuken. Smoothies vind ik dan wel weer leuk om te maken en werken met kruiden voor thee ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha!

Als het goed is, kan ik me in december correct voorstellen.

Me llamo Spud

Spud es mi nombre

Soy de België

Y yo no tenemos hijos, si tenemos seis gata.

BOLLETJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat je ook wilt onderdrukken....er is geen drank genoeg om dit voor elkaar te krijgen

Er doorheen gaan hoe moeilijk het ook is...hoe rot het ook voelt

Das de beste manier om het minder te laten worden.of minder rot te laten voelen

Betere opties heb ik nog niet ontdekt

Sterkte voor wie het nodig heeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...