huttula Geplaatst 13 september 2014 Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 Ietje das alles of niets type...ken er nog zo 1 Was ik ...ben ik Waar kies je voor...waar wil ik heen Naar het niets...dan zal er niks veranderen Wil ik naar het alles ...dan zal ik keihard moeten werken aan mezelf....om iets te bereiken Dat kiezen voor alles geeft mij meer voldoening Zodat ik door kan gaan om volgende opstakel op te pakken Dat niets..leven in niets is zo deprimerend...kan er zo weinig mee ...en trekt alles.. Mezelf ..naar beneden Ik moet er telkens voor waken om niet naar het niets te gaan Het niets is zo makkelijk...eigenlijk hoef ik hier niks voor te doen Het alles hoe klein het ook is....moet ik zien..voelen...ervaren Uit het alles kan ik oogsten...het niets is de oogst al mislukt..zo voelt het ook Das mijn ervaring ietje....ook jij kan kiezen En je bent het waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 september 2014 Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 Thnx Plofkip... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 13 september 2014 Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 (bewerkt) . 14 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 september 2014 Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 Jootje, Als je op het laatste bericht van dagpact staat, deze aanklikken, dan verschijnt er een knop "quote" Deze aanklikken en dan kun je jezelf toevoegen aan het rijtje... Althans zo doe ik dat met mijn mobiel. Jootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 13 september 2014 Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 Ik zit een beetje te pielen met dat computertje van me en het kan al films downloaden en afspelen. Best grappig omdat het al aan mijn tv zit. Alleen past er nu nog maar 2 filmpjes op het geheugenkaartje. In ieder geval genoeg kijkplezier voor vanavond.  Het frummen voor de tv gaat best goed, ook al vind ik het lettertype best groot. Eén berichtje vult zowat het hele scherm.  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 september 2014 Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 Fijn je begrip Agnieta! Â Ga voor de 72 uur en je kan weer over dagen spreken. Â Sterkte met doorgaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 september 2014 Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 Heerlijk buiten in het zonnetje, maar als er wat wolkjes voor de zon komen toch ook wel wat fris. Ga zo maar eens beginnen met eten klaarmaken. Lang genoeg gezeten en merk dat ik onrustig word nu. Ach, ik hou het al langer vol dat niksen dan voorheen. Vooruitgang dus! Vanavond lasagne! Met heeeeeeel veel mozzarella... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 september 2014 Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 dan heb je voorlopig geen bril nodig Plofkip! Verder kon ik me je frustratie wel voorstellen, heb ooit eens via mijn gsm willen meepraten maar na 1 bericht hielt ik het voor gezien. En toen ik over moest stappen van xp (waar ik mee kon lezen en schrijven) heb ik mijn pc ook een tijdje niet aangeraakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 september 2014 Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 Hihihihi... Leesbrillen kun je dus wel opbergen Plofkip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 13 september 2014 Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 (bewerkt) . 14 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 september 2014 Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 Blondie,  Eigenlijk zijn jullie graag kokers best wel sadistisch voor niet kokers maar wel lekkere snoepers zoals ik. Ik kwijl vaak bij de menu´s die ik hier voorbij zie komen. En dan smaakt mijn magnetron menu ineens nog minder lekker.  Maar, ik heb een oplossing gevonden! Op dinsdag mag ik mijn benen al onder tafel steken. Nu nog de rest van de week! Zondag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 13 september 2014 Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 (bewerkt) . 14 november 2014 bewerkt door ploffie blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 september 2014 Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 Wel grappig dat ik je aanwezigheid zo snel al miste. Plofkip. Dat betekend dat je voor mij een grote aanwinst bent op het forum. (Mag immers enkel voor mezelf spreken hier) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 13 september 2014 Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 Hey Ietje, balen voor je zeg dat het niet zo fijn gaat, voorzichtig uitgedrukt! Kan je vanavond niet gewoon ziek zijn?? Maar aan de andere kant is dat misschien weer te gevaarlijk, alleen thuis? Dat alles of niets (her) kennen veel lees ik, voor mij is het helaas ook niet onbekend en dan inderdaad tot niets meer komen en tussen de zooi blijven zitten en je rot voelen. En het is idd nooit af/ klaar dus wat doen we onszelf aan om het steeds maar in orde te willen hebben. Het meeste zit in ons hoofd, maar hoe eraan te ontsnappen, tja, dat weet ik dan ook weer net niet. Ik probeer dan toch iets te doen en me daar dan goed over te voelen. Is heel lastig maar ik moet toch ergens beginnen. Nu hik ik ook weer tegen een berg wasgoed aan, strijken en dweilen en...en.... maar ik heb al wel alle bedden gedaan, de slaapkamers gezogen, boodschappen in huis, de was aan de lijn, vaatwasser leeg, hier gelezen, dochter weggebracht, lunch verzorgd, koffie gedronken, geldzaken geregeld!! En dat zie ik dan bijna niet meer want ik zie alleen wat er nog moet.....heel veel papierrommel inderdaad ook nog. Uitzoeken, opruimen en zo zijn we dus nooit klaar en niet klaar is niet tevreden en dat werkt verlammend. Althans zo werkt het een beetje bij mij. En dan al die gevoelens die er dus nog bij komen over manlief die dan wel......of niet......maar misschien zegt het meer over onszelf dan over hen?? Wens je veel succes en veel hier komen als je het moeilijk hebt en geen sorry meer zeggen voor je depri verhaal, als we allemaal alleen maar happy waren, waren we hier niet!! Krijg alleen vervroegd visite dus kan niet meer inloggen, en vriendin kennende gaat ze niet voor middernacht weg! Alle anderen natuurlijk ook heel veel sterkte voor als je dat nodig hebt , Agnieta, zet hem op! Dribbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 september 2014 Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 Ik volg nu een cursus Spaans, maar na de eerste les heb ik me al opgegeven voor proef persoon bij de kookcursus. Rook namelijk ontzettend lekker wat ze daar kookte. Ik hielt al niet van koken voordat ik hier kwam wonen, maar mijn kooktoestel is wel zo levensgevaarlijk dat ik het nu helemaal niet leuk meer vind. Â Even sparen nog dus, en de badkamer verbouwen. En dan komt de keuken. Smoothies vind ik dan wel weer leuk om te maken en werken met kruiden voor thee ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 september 2014 Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 Spud, Heb nog niks gehoord van bolletje of zondag voor haar uit zou komen dus vooralsnog zal ik morgen helaas zelf aan de kook moeten, in mijn eentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 september 2014 Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 Fruitvlieg, hier wordt niet aan de deur gekocht helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 september 2014 Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 Hahaha!  Als het goed is, kan ik me in december correct voorstellen. Me llamo Spud Spud es mi nombre Soy de België Y yo no tenemos hijos, si tenemos seis gata.  BOLLETJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 september 2014 Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 Mihoen...kip..roerbak groente..roedjaksaus Eet smakelijk Tis nog een heerlijk temperatuurtje...dus ja lekker buiten eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 september 2014 Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 Noten...voor de stevige trek Goed idee wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 september 2014 Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 Wat je ook wilt onderdrukken....er is geen drank genoeg om dit voor elkaar te krijgen Er doorheen gaan hoe moeilijk het ook is...hoe rot het ook voelt Das de beste manier om het minder te laten worden.of minder rot te laten voelen Betere opties heb ik nog niet ontdekt Sterkte voor wie het nodig heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden