Antoinnette Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Net even vlug bijgelezen na vergeefse siësta. Agnieta, je gaat weer dezelfde kant op als paar weken geleden en als al vele malen eerder. Zal me wel niet in dank door je worden afgenomen, maar log uit en ga wat doen. Je neemt alle goede bedoelingen en adviezen hier niet ter harte. Wijfie, ja ga maar mee en neem je accordeon ook maar mee, kan slecht tegen stilte namelijk, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Tsja Agnieta. Tis weer zover. Ik had ook eigenlijk beter moeten weten.... Hoe dan ook, ik hoop dat je de trek zult kunnen weerstaan. En ik hoop ook dat de problemen die nu spelen opgelost zullen worden. Ik log ook uit en ga nog even aan de slag hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Kate, Heb ik opgezocht en je hebt gelijk. Ze kunnen het mij niet verplichten, maar wat onthou ik mijn zoon dan... Zoon, een week vervangend onderwijs op school in zijn eentje, zijn mede-klasgenoten aan het genieten op schoolreis. Als het niet anders kan dan is het een optie maar voor nu leg ik mijn lat nog een streepje hoger... Ben inmiddels vuur aan de schenen aan het leggen bij mijn ex... Hahaha... Wie weet haalt het nog wat uit. Dank voor meedenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 (bewerkt) Nee, dat zou ook niet leuk zijn Blondie. Toch vraag ik me af of de school geen regeling heeft of kent. Je zou nog kunnen informeren. Of de vraag maandag meenemen. Succes ! 5 september 2014 bewerkt door Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Ik jaag je niet weg hoor Agnieta, denk alleen dat het even beter is voor jezelf. Kan je niet iemand bellen of op andere manier met iemand in contact komen waar je wel steun bij vindt. Kennelijk vind je die hier niet. Kom op he, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Agnieta, nu klaar met schoppen! Iedereen wil je met alle liefde helpen, maar het enige wat we terugkrijgen is een schop onder ons hol, want het ligt niet aan jou maar aan ons. Gisteren was je boos dat niemand reageerde op je roep om hulp. Nu wij wel reageren en tips aanreiken is niks goed... Ga je hulptroepen bellen. Dit gaat fout, en dat wet je zelf ook dondersgoed! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Ik kreeg net bericht dat gezin waar mijn hondje nu is, het heel erg met hem kunnen vinden. Toch pak van mijn hart en diep van binnen weet ik ook wel dat het beter voor hem is. Ik kon hem niet de aandacht meer geven die hij nodig had. Iedereen langs deze weg bedankt voor de steun. blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Wat fijn om te horen suikertje! Blij voor je Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Hier inmiddels de grootste rommel aan papierzooi weggewerkt. Tijd om te gaan kokkerellen. Zin in... Melkrijst met thaise kipcurry, paprika- courgette curry en salade ala Blondie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Dat hoop ik toch echt Agnieta! Iedereen heeft het beste met je voor en ik moet eerlijk zeggen dat ik net flink boos op je was. Dat schoppen dat verdienen we niet. Ik denk dat wat excuses op zijn plaats zouden zijn. En nu weg... Koken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Nee Agnieta, hij is nu definitief bij me weg. Opname duurt 3 maanden en daarna weet ik niet waar ik terecht kom. Vanwege mijn financiele situatie en geen tijdelijke opvang, moest dat wel. Geen andere keuze. Heb tot vanmorgen enorm getwijfeld of ik hem wel weg moest doen en opname laten schieten. Maar ik red het niet alleen en wil investeren in mezelf. Ja dat geeft nu even verdriet en is opoffering zoals ik eerder vertelde. Maar verstandelijk weet ik dat ik de beste keus heb gemaakt, voor mij, maar ook voor hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Hier boontjes met karbonade, mag nu zelf botjes helemaal afkluiven, ieder voordeel heb zijn nadeel he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Weet niet of je het tegen mij hebt Agnieta, in het verleden genoeg schoppen onder mijn reet van je gehad. Toen weinig geholpen. Pas toen ik bijna letterlijk in de goot lag, hebben anderen me er gelukkig uitgetrapt en zag ik pas in dat dit niet meer zo verder kon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Agnieta, Ik schop kei hard terug. Dus ik waag me er gewoon niet aan. Vond het een hele goede concessie die ik maakte om aandacht te geven aan de rotzooi waar je in zit. Want daar vroeg je om, zou helpend zijn voor je? Maar nu zie ik je verdrietig afdruipen. Omdat iemand je raakt in de opmerking. Vind ik persoonlijk jammer! Want dat raakt je tenminste. Wilde je vandaag niet geraakt worden of zo? Voelde je je prettiger in het gevoel teleurgesteld zijn in iedereen omdat ze gisteren geen reactie op je gaven? En ben je eigenlijk nog boos over gisteren dat je vandaag de steun niet zo goed toe kan laten? Dat kan ik dan weer wel een beetje begrijpen. Gisteren teleurgesteld en vandaag allemaal positieve opmerkingen krijgen nadat je er iets van gezegd hebt. Zou voor mij ook minder speciaal zijn. Als ik vandaag dan nog teleurgesteld zou zijn, zou ik ook zo iets hebben rot nu maar op met al je goede bedoelingen. Maar ja daar ben ik al best een heel lang tijdje vanaf op dit forum. Als ik echt aandacht wil voor mijn probleem. En hulp wil van het forum, weet ik dat ik dat gewoon kan vragen. Zijn maar 4 letters in kapitaal voor nodig HELP. Mijn ervaring is hier, dat wie die woorden leest zijn best doet om op mijn help te reageren. Of ze me nu mogen of niet, of we een klik hebben of niet, of het nu mijn beste vrienden zijn hier op het forum. Ik krijg aandacht voor mijn noodkreet. Vandaag kreeg je die ook zonder dat je in kapitaal iets hoefde te schrijven. Jammer dat je er verdrietig door geworden bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Ach ja mis hem denk ik vooral snachts, hij sliep naast me op eigen bed. Vannacht alleen slapen, help[, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 En als je deze dag voorbij bent, denk ik dat je de grootste boer van de wereld kan laten met al dat koolzuur wat je al gedronken hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Suikertje, Zit je daar voorlopig 7 op 7 dagen of mag je in de weekenden naar huis? Bij mijn kliniek zat er een pension voor dieren op het terrein. En na verloop van tijd als iemand beter in de groep zat geacclimatiseerd zeg maar mocht zo´n hond vaak bij ons op de groep. Na groepsoverleg natuurlijk. Zou de moeite waard zijn om dat ter spraken te brengen. Of heb je werkelijk een nieuwe baas gevonden? Dat heb ik gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Fruitvlieg, Ik had meer verwacht dat je met dit soort teksten bezig was. https://www.youtube.com/watch?v=D96f_L6Y7Vc&list=RDD96f_L6Y7Vc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Nee Spud, 3 maanden opname. Heb vanmorgen nog weer contact gehad met ze. Alleen contact per post daar, geen muziek, radio, telefoon of internet en ook niet naar huis.. Wil je wel per pb sturen waar ik heen ga, doe het hier niet ivm privacy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Begrijp jouw uitleg ook, Spud. Dank daarvoor. Misschien ook wel excuses op zijn plaats voor Agnieta dat ik zo cru reageerde daarnet. Sorry daarvoor Agnieta! Je weet dat je mij na ligt aan het hart. Had het wat tactischer kunnen brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Ben er weg van! Schrijf hier wil teveel naar mijn mening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Suikertje, kun je straks na je opname nog wel op bezoek bij je doggie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Spud, ik lees je graag. En nu ook weg... Mijn rijst kookt over! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Spud; Je hebt wel gelijk. Ik had hulp nodig gister.... en ik zei niks en meldde me alleen bij de dagpact. Ik ben vervolgens heel lang online gebleven maar er waren niet veel mensen, dat geeft niet, en dat vond ik ook niet erg. Ik dacht ik ga weel de meeste "horrorverhalen" lezen die me weerhouden. En dat doe ik dan ook. Maar ik vind het heel erg dat men voor mij (Naderhand) gaat invullen in hoe ik ben, en of hoe wat ik voel en of het in real life zal zijn bij mij. Daar kan ik niet tegen. Kan je het ook zien als een soort van feedback? Zo ervaren mensen jou dus. En wil je dat? Tof dat je weer schrijft en niet vertrekt. Want door weer te vertrekken geef je ze gelijk in wat ze denken over jou en nu laat je iets anders zien. En ja blijft moeilijk je uit te drukken in geschreven taal, punt of komma verkeerd, pet van de ander die je verkeerd leest en zomaar schatten ze je anders in dan hoe jij jezelf eigenlijk voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Zou wel kunnen denk ik Blondie, maar doe ik mezelf niet aan. Als ik hier weer kom, wil ik zo snel mogelijk weer hondje, maar dan moet ik wel van mezelf weten dat het goed blijft gaan. Eerder begin ik er niet meer aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden