Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Agnieta, nu klaar met schoppen!

Iedereen wil je met alle liefde helpen, maar het enige wat we terugkrijgen is een schop onder ons hol, want het ligt niet aan jou maar aan ons.

Gisteren was je boos dat niemand reageerde op je roep om hulp.

Nu wij wel reageren en tips aanreiken is niks goed...

Ga je hulptroepen bellen.

Dit gaat fout, en dat wet je zelf ook dondersgoed!

Geplaatst

Ik kreeg net bericht dat gezin waar mijn hondje nu is, het heel erg met hem kunnen vinden. Toch pak van mijn hart en diep van binnen weet ik ook wel dat het beter voor hem is. Ik kon hem niet de aandacht meer geven die hij nodig had. Iedereen langs deze weg bedankt voor de steun.

Geplaatst

Dat hoop ik toch echt Agnieta!

Iedereen heeft het beste met je voor en ik moet eerlijk zeggen dat ik net flink boos op je was.

Dat schoppen dat verdienen we niet.

Ik denk dat wat excuses op zijn plaats zouden zijn.

En nu weg...

Koken!

Geplaatst

Nee Agnieta, hij is nu definitief bij me weg. Opname duurt 3 maanden en daarna weet ik niet waar ik terecht kom. Vanwege mijn financiele situatie en geen tijdelijke opvang, moest dat wel. Geen andere keuze. Heb tot vanmorgen enorm getwijfeld of ik hem wel weg moest doen en opname laten schieten. Maar ik red het niet alleen en wil investeren in mezelf. Ja dat geeft nu even verdriet en is opoffering zoals ik eerder vertelde. Maar verstandelijk weet ik dat ik de beste keus heb gemaakt, voor mij, maar ook voor hem.

Geplaatst

Weet niet of je het tegen mij hebt Agnieta, in het verleden genoeg schoppen onder mijn reet van je gehad. Toen weinig geholpen.

Pas toen ik bijna letterlijk in de goot lag, hebben anderen me er gelukkig uitgetrapt en zag ik pas in dat dit niet meer zo verder kon.

Geplaatst

Nee Spud, 3 maanden opname. Heb vanmorgen nog weer contact gehad met ze. Alleen contact per post daar, geen muziek, radio, telefoon of internet en ook niet naar huis.. Wil je wel per pb sturen waar ik heen ga, doe het hier niet ivm privacy.

Geplaatst

Begrijp jouw uitleg ook, Spud.

Dank daarvoor.

Misschien ook wel excuses op zijn plaats voor Agnieta dat ik zo cru reageerde daarnet.

Sorry daarvoor Agnieta!

Je weet dat je mij na ligt aan het hart.

Had het wat tactischer kunnen brengen.

Geplaatst

Zou wel kunnen denk ik Blondie, maar doe ik mezelf niet aan. Als ik hier weer kom, wil ik zo snel mogelijk weer hondje, maar dan moet ik wel van mezelf weten dat het goed blijft gaan. Eerder begin ik er niet meer aan.

Geplaatst

Ik ben dierenvriend en jij zeker Spud, en heb er lang over nagedacht. Opvang was heel misschien wel te regelen geweest voor deze periode, maar vind wel dat ik zeker en vooral aan hem moet denken. Hij heeft al roerige periode gehad met opvang en pension en zag dat hem dat niet goed deed.

Wil graag een veilige, goede en vooral liefdevolle omgeving voor hem, vandaar mijn besluit om ook niet verder in te gaan op sommige mensen die aanboden hem wel even te willen opvangen.

Maar goed, ergste emotie is hier achter de rug en forceer me nu zelf om me te concentreren op de toekomst.

Geplaatst

lopt Agnieta, jouw problemen doen er voor mij niets toe. 

Die doen er alleen voor jouzelf toe. 

Ik heb je een riem onder het hart willen steken, dat was alles. 

Niets meer en niets minder. 

Ik heb overigens ook nooit gezegd dat die problemen snel opgelost zouden moeten worden, alleen dat ik voor je hoopte dát ze opgelost zouden worden. 

hoe jij bent, wat jij voelt en hoe het in real life bij jou is weet ik niet, heb ik ook niet gepoogd in te vullen. 

Met 'het is weer zover'  bedoelde ik dat jij weer ging trappen. 

En dat heb je richting mij gewoon doorgezet. 

Ik zal ook niet meer op je reageren als je aangeeft het moeilijk te hebben en trek hebt. 

Nogmaals, ik wilde steunen, maar schijn jou alleen maar te irriteren op die momenten.

En dat laat je op een niet mis te verstane wijze blijken. 

Geplaatst

Goedemorgen Joop.... 

Ik hoop dat je late dienst niet vanavond al ingaat? 

Kun je vannacht hopelijk nog wat bijslapen. 

Nu hier weer even wat rommelen in en om huis.... 

Geplaatst

en ja yvonne, dat overleg was gisteren

ging goed, punten/project worden opgepakt etc

maar pff wat kost dat bakken energie zeg.

dat kan ik écht niet meer

ik was er ooit goed in

maar nu zie ik het alleen nog goed

het doen lukt eigenlijk niet meer

als ik heel eerlijk ben.

Das dus dubbele winst Joop. 

Het lijkt zo logisch: binnen je grenzen blijven... 

Maar het kan zo moeilijk zijn, zeker om in te zien dat je het kunt, het kon en het eigenlijk niet meer kunt.... 

Petje af meis post-1140-0-98271400-1403585154_thumb.jpg

Geplaatst

Geen boontjes meer dan maar spruiten, helaas uit diepvries, Waar ik word opgenomen hebben ze heerlijke tuin met allerlei groenten, jammer dat ik niet paar maanden eerder kom. Meeste is er al uit. Kan altijd terecht met raad bij Blondie denk ik

Ik ga zo koken zonder aardappelen, bah, fijne avond iedereen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...