Spring naar bijdragen

zaterdag 30 augustus 2014


eline

Aanbevolen berichten

Hoi Ietje,

 

Stom is dat...je wilt het niet en toch doe je het...alsof je er zelf niks over te zeggen hebt, sprak ik helaas uit ervaring :blush: .

 

Ja maar dat is het nu, je hebt er alles over te zeggen. Door dat idee van er niets over te zeggen hebben, leg je dingen buiten jezelf, zoiets van ik ben er zelf niet verantwoordelijk voor het gaat buiten mij om".

En Kruid. je wilt het wel hoor anders doe je het niet, misschien in het begin nog niet maar na verloop van tijd word je sterker en lukt het. Door die gedachte zwak je je motivatie heel erg af en ook je zelfwaardering. Als je echt niet wilt gebeurd het niet. Maar geef jezelf ook de tijd om te wennen aan een nieuw leven ;)

 

Zo mijn keukentrap is betegeld en mooi dat ie is geworden. Poeh zeg. Langzaamaan wordt het hier een heel apart huisje maar erg mooi vond de tegelzetter ook. :D

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gerrit, het is vast voor iemand met een bezemsteel ;)

 

NIet willen drinken, toch weer doen. Als je nog in de verslaving zit lijk je uit 2 personen te bestaan. En de verslaafde krijgt dan op enig moment weer de overhand. Het was bijna te verwachten Ietje, man op reis en jij in de verleiding. Bijna zeg ik, want het knopje kan een keer om. Hou de focus op wat je echt wilt, koester dat. Je hebt even toegegeven, maar je wijze ik heeft het overgenomen. En ja, ik zou wel opnieuw tellen. Om eerlijk te bijven naar jezelf.

 

Jopie :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn man zit in een moeilijke situatie met zijn familie. Hij kiest voor zichzelf. Dat vind ik knap want wat hij kiest wordt meestal niet als sociaal wenselijk gezien. We hadden het erover bij een grote pannenkoek en hij bedankte me dat ik hem steunde. Dat hij door dat te weten bij voorbaat al meer moed had. Ze hadden hem nog aangeraden om het nog eens met mij te bespreken. Ahum. Dan vergist men zich toch.

Jaren geleden zou ik me daar enorm over opgewonden hebben en me ermee hebben bemoeid. Nu zeg ik, je moet doen wat jij zelf wilt. Jaren geleden zou hij er enorm mee gezeten hebben. Nu maakt hij zijn keuzes en steekt zijn kop niet meer in het zand.

Ook dat zijn de vruchten van helder zijn en groeien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag zei ze dat het fijn is om in elkaars buurt te zijn. Dit vind ik dus ook. En dit vind ik een compliment voor ons beiden. Beiden groeien we, veranderen we en ons beider respect en vertrouwen blijft maar groeien. Dat is toch zó fijn. Dit is de zegen van clean zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...