AlbertRemmo Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Waar hangt Erik uit? Kan je op dit forum eigenlijk zien wanneer iemand voor het laatst inlogde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 24 aug. Jen. Via zijn avatar, of via forumdeelnemers en dan zijn naam zoeken en links op berichten klikken. Â slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 (bewerkt) ik ga naar bed truste allemaal tot morgen 27 augustus 2014 bewerkt door AlbertRemmo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Thanks jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Ben wakker...licht aan Loopt me daar een giga joekel van een van een dikke spin tegen mijn nachtkastje op Grote platic zak gepakt...moet wel in 1 keer goed gaan dat pakken In de prullebak..deksel dicht...zwaar boek erop Nu ff niet.... Hij zal de nacht wel overleven..morgen maar buiten de deur zetten Voor de zekerheid nog maar een boek erbij Ja....nu ben ik er nog niet zeker van of hij in die zak zit. Ga maar lezen..kan ik in ieder geval mijn nachtkastje in de gaten houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden