Spring naar bijdragen

woensdag 27 augustus


huttula

Aanbevolen berichten

Gisteren ' gezeur' op het werk. Heb ik uit goede bedoelingen een voorzet gegeven voor een probleem wat opgelost diende te worden. Mooi schema, al zeg ik het zelf, zijn mensen weer gepikeerd omdat ik het gedaan heb. Ik sta wel bekend om aanpakken en anderen schijnen zich daardoor bedreigd te voelen en dat terwijl er geen persoon aan gekoppeld was. En het ergste is dat het echt alleen een voorstel was dat alleen naar de betrokken is gegaan ter inzage. Ik ben dan toch van slag, boos, begrijp het echt niet, heb het gevoel dat het op de persoon is gericht en kan dat niet loslaten. Ben dan alles en iedereen zat en heb er zoveel last van dat dat echt niet gezond is. Maar ja, kan het niet meer wegdrinken en wegeten dus zal er toch wat anders mee moeten. Ga dan op zoek waarom het mij zo raakt. Ik wil mijn werk graag goed doen, ben goed in bepaalde dingen en heb mijn valkuilen en sta daar open voor ook al is dat lastig. Als ik het maar begrijp! Nu begrijp ik er dus niets van en kan ik de boosheid nog niet van me afschudden, ga me terugtrekken, wil dan het liefst ook de BBQ afzeggen volgende week omdat die collega's me zo tegen staan. Mij man heeft al vaker gezegd dat ik het mezelf zoveel makkelijker zou maken wanneer ik mijn mening, voorstellen meer voor me zou houden maar ja dan ben ik mezelf niet meer. Ik ben nu eenmaal erg gedreven in de dingen die ik doe!

Dribbel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dribbel...jij moet er nog aan werken...ik niet dan

Zal je vertellen jij bent net zo sterk/slap als ik ben..

Het enigste verschil is dat ik nu weet, dat ik zeker weet dat zonder drank het leven gewoon doorgaat

Daar heb ik 9 maand overgedaan...toen wist ik het zeker.

Ik kan leven zonder drank

Rare gewaarwording...had dit nooit verwacht..zolang had ik al gedronken

Wat ik ermee wil zeggen...dat weet ik ook niet..ook zo echt gevoel die ik nog niet kan omschrijven

Wil het alleen maar doorgeven

Ga ervoor...net zoals elke verslaafde een zou moeten proberen

Er is echt meer als die rot drank fles..

Zo en nu ga ik een broodje kaas eten want dat gesnaai word ik ook niet goed van

Bah..net zo verslaving ...voegd niks toe

En daarna de koffie Akelei...ook ik moet stap voor stap :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren ' gezeur' op het werk. Heb ik uit goede bedoelingen een voorzet gegeven voor een probleem wat opgelost diende te worden. Mooi schema, al zeg ik het zelf, zijn mensen weer gepikeerd omdat ik het gedaan heb. Ik sta wel bekend om aanpakken en anderen schijnen zich daardoor bedreigd te voelen en dat terwijl er geen persoon aan gekoppeld was. En het ergste is dat het echt alleen een voorstel was dat alleen naar de betrokken is gegaan ter inzage. Ik ben dan toch van slag, boos, begrijp het echt niet, heb het gevoel dat het op de persoon is gericht en kan dat niet loslaten. Ben dan alles en iedereen zat en heb er zoveel last van dat dat echt niet gezond is. Maar ja, kan het niet meer wegdrinken en wegeten dus zal er toch wat anders mee moeten. Ga dan op zoek waarom het mij zo raakt. Ik wil mijn werk graag goed doen, ben goed in bepaalde dingen en heb mijn valkuilen en sta daar open voor ook al is dat lastig. Als ik het maar begrijp! Nu begrijp ik er dus niets van en kan ik de boosheid nog niet van me afschudden, ga me terugtrekken, wil dan het liefst ook de BBQ afzeggen volgende week omdat die collega's me zo tegen staan. Mij man heeft al vaker gezegd dat ik het mezelf zoveel makkelijker zou maken wanneer ik mijn mening, voorstellen meer voor me zou houden maar ja dan ben ik mezelf niet meer. Ik ben nu eenmaal erg gedreven in de dingen die ik doe!

Dribbel

Dribbel das pas taal...dat ben jij

Gevoelens..jezelf ontdekken..om jezelf te begrijpen

Niet voor weglopen maar opschrijven..voelen

Goed bezig :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit forum is zo rijk...iedereen kan er vanmee snoepen.

Wat je niet thuis kwijt kan..kan je hier kwijt

Er is altijd wel iemand fie antwoord

Het hele leven is kijken..luisteren..dromen..durven ..doen..voelen..leren

Zo klein als we zijn

In de grote mensen wereld is dat precies zo

Ieder mens heeft zijn plekje nodig..dat zijn we waard :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh sorry als ik "te" overkom....dat is de prednison

Zou er ff heel hyper van worden en mocht dit albsoluut niet savonds genomen worden

Nu snap ik ook waarom

Dit is te voor mij...dit ben ik nog niet echt

Zou wel makkelijk wezen...zou ik de directeur nog onder tafel praten :)

Fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hut, wat beroerd, een luchtweginfectie.

Ik heb het zelf ook regelmatig helaas en herken de hyper.

Je denkt dat je de hele wereld aankan met die rommel in je lijf.

Maar ja, moet wel hè.

En dat je bij die huisarts gaat zitten janken is ook niet raar.

Je hebt je waarschijnlijk erg beroerd gevoeld en dan ben je heel kwetsbaar.

Gelukkig gaat het beter met je ;-)

Wel goed uitzieken hoor.

Ik mag nu naar de tandarts.

Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, nog steeds thuis hoor, meldt het wel als ik weg ga. Komende woensdag pas eerste gesprek daar.

 

Heb niet het idee voor mezelf dat ik hier iets constructiefs voor mezelf of voor anderen kan vinden, teveel met mezelf bezig en dus niet ondersteunend genoeg voor anderen. Ga jullie goed. Kom hier wel weer en lees af en toe wel mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei en misschien anderen die maar moeilijk goede spullen naar de kringloop kunnen doen.

Je kan ze ook voor een zacht prijsje op marktplaats zetten met verzendkosten voor ontvanger.

Zo kun je iemand anders blij maken met iets wat jij om welke rede dan ook niet meer gebruikt en krijg je een soort van spaarpotje waar je wel weer zaken van kan kopen die je kan gebruiken.

 

Enige nadeel is wellicht het regelwerk en gebrek aan postpunten in de buurt.

Voor mij de eerste in ieder geval. ;)

 

Maar niet geschoten is altijd mis, dus ik drop het toch maar even hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een fijne dag....mooie kunst, bijkletsen met vriendin, lunchen op terras...

Net buiten gegeten in het ondergaande zonnetje....penne, met bolognese, griekse salade en wortelrauwkost...lekker!

 

Vanavond 'borrelen' bij de buren...is ook altijd fijn.

 

Hut..goed voor jezelf zorgen!

 

Fijne avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Waarom ik soms terugval? tja daar kan ik niet op antwoorden, aangezien het een openbaar forum is en dat er kan worden meegelezen door derden

en er WORD meegelezen, want ik hoor het terug.

Beter dus voor mij om zo min mogelijk neer te pennen.

Vanavond eet ik hamburgers met witte bollen.

Fijne avond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hutje, beterschap.

Weer terug naar je egen functie zie je zelf zitten, dat is het belangrijkst.

Zonder onrust het liefst zeg je, daar zul je vast ook wel ideeën over hebben. En je groeit nu :)

Bijleren in je werk of voor andere taken kan altijd, als jij eraan toebent.

Als je werkhervatting de goede kant opgaat, en dat gaat het zoals ik het las, dan lijkt het toch heel aannemelijk dat je werkgever daar in mee zal gaan. Allerlei opties bekijken hoort er nou eenmaal bij tegenwoordig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...