blondie6173 Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Goedemorgen, Vandaag weer dagje werken. Gewend om vroeg op te staan, maar half 6 vind ik toch wel errug vroeg. Nog maar een bakkie om echt wakker te worden. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Goedemorgen Blondie. Vroeger vond ik half zes ook onmenselijk vroeg, maar tegenwoordig kan ik echt genieten van het vroege uur. Afijn, koffie en thee zijn hier klaar inmiddels De douche is weer droog, make up op de toet, de dag mag beginnen van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Goedemorgen Blondie en Yvonne, fijne werkdag gewenst. Hier te vroeg wakker, maar droomde naar. Eerst maar lekker bakkie leut van Yvonne dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Hier ook klaar om op mijn stalen ros te stappen. Fijne dag voor een ieder. Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Werk ze Blondie, fijne dag. Goedemorgen Suiker, wat kan een droom je vasthouden he? Soms kun je er helemaal naar van wakker worden. Extra lekker bakje voor jou dan maar . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Ja Yvonne, droomde dat dokter tegen me vertelde dat ik nog maar kort had te leven, pfff. Toen eerst maar bed even uit, maar ja, dan staat mijn viervoeter te trappelen om naar buiten te gaan en ben ik dus klaarwakker haha. Maar geeft niks. Dank voor je koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Goedemorgen, ja koffie heb ik ook hard nodig, droomde dat ik de hele Ikea in mn eentje moest leeghalen en opnieuw moest inrichten, je vraagt je af waar die onzin vandaan komt.... Heldere lucht, droog en een windje.... huttula en ProudMary reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Suiker hoe staat het met je opname? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Goedemorgen Eline... wat een droom.... doodmoe nu natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Goedemorgen eline, Hoor vandaag wanneer intake plaatsvindt, tussentijdse opname schiet niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Tenminste iéts Suiker. Soms heeft een mens inderdaad een engelengeduld nodig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Mijn probleem is dat ik eigenlijk ggz opname nodig heb, maar die nemen niemand op, alleen als je gevaar voor jezelf of omgeving bent. Ik krijg dus gecombineerde opname verslavingzorg en ggz. Maar geen detox of iets dergelijks nodig, dus daarom duurt het allemaal zolang. Maar komt allemaal goed, idd even geduld nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Goedemorgen, Dank voor de koffie. Goed geslapen. Straks boodschappen voor het klooster doen. Twee uur tandarts en achter een pakket aan dat gisteren had moeten komen. Maak er een mooie dag van. En sterkte als je het nodig hebt. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Mogge...hier al een tijdje wakker maar lekker nog in bed Met dit weer ook geen straf..en het kan,tis nog vakantie hier Suiker..jij klinkt ook rust uit...zo anders als een tijd geleden Dromen..niks is te gek...je word wakker en het is er niet..soms jammer..soms fijn Fijne dag...tis wat jij er van maakt..go for it Ik ga nog ff...van de rust genieten Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Goede morgen, Dagpact: Blondie Albert Ik heb beloofd om vandaag niet te drinken fijne dag Hanneke reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Goedemorgen wakkeren... ik moet er weer heel snel vandoor . Gun iedereen een mooie dag. Zoek de tevredenheid bij jezelf, niet bij een ander.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Goedemorgen AR, mocht je het toch moeilijk krijgen vandaag, kom hier dan langs, misschien dat wij iets hier voor je kunnen betekenen. Daar is dit forum ook voor. Succes he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Dank je Suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Goedemorgen! Op naar het werk weer..morgen vrij Wel leuk, na spreekuur straks naar de universiteit voor derde training om simulatie-patiënt te worden! Leuke nieuwe bezigheid lijkt me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Nog 1 tip AR, lees je onderschrift en bekijk het nu eerst eens van dag tot dag. Na 365 dagen is het vanzelf zover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Zon schijnt hier, maar ga toch nog vroege siësta houden. hondje al 2 keer uit geweest. Straks schoenen kopen en gewone telefoon. Voor mij de deur uit dus. Gaat lukken. Fijne dag iedereen en tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Goedemorgen, Wat een bedrijvigheid al hier. Gezellig. Succes met de doe-dingen en voor degenen die het moeilijk hebben sterkte gewenst. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 En voor de vakantiegangers een relaxte dag gewenst. Hut neemt het er al van las ik ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 ik ga maar eens voor het lampje zitten...tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Goedemorgen allemaal. hier schijnt de zon uitbundig, maar het is wel fris op de wind. net de hond uitgelaten, heerlijk zo,n wandeling in de ochtend. vandaag sta ik 14 dagen droog, was het moeilijk nou nee, ook niet altijd gemakkelijk. De eerste niet nemen is het parool en ik voel me nu veel beter. Voorlopig bekijk ik het nog van dag tot dag. volgende week op vakantie en dat zal soms wel even mielijk worden. voor iedereen een mooie dag en sterkte voor diegenen die het nodig hebben. ik meld me straks aan voor het dagpact, want die werkte niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden