lidia Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Kastanje en MG, ik sluit me aan bij de slechte slapers van vannacht. Vreselijk, heb nu nog heftiger hoofdpijn en doodmoe. Soms denk ik met mijn calvinistische opvoeding dat dit de straf is voor mijn onmatigheid. Dat corrigeer ik gelukkig snel in mijn hoofd. Niemand weet natuurlijk waar dit vandaan komt en naar de HA gaan, wat ik overweeg, zal weinig opleveren, aangezien mijn uitgebreide bloedonderzoek zo perfect was. Misschien komt het toch van het ontgiften en was de hoofdpijn van al die maanden daarvoor een gevolg van het jojo en. Iemand een zinnig idee hierover? Gisteren kwam dus mijn tijdelijke huisgenoot , 3 nachten p/wk. en dat brengt natuurlijk toch iets van stress met zich mee. De kamer heb ik met mijn hulp naar zijn behoefte ingevuld, maar hoe zal het gaan? Het leeslampje bij het bed was laatst gebroken en dat was een probleem, hoewel hij er niet moeilijk over deed. Hij is op proef en heeft nog wat andere adressen, die veel duurder zijn. Ik ga voor hem koken, maar geen ontbijt, kan hij zelf wel. Toen hij zich installeerde, had hij een sixpack van mijn goedkope supermarkt. Ik zei : o, dat is bier van A. Hij vroeg of ik dat ook dronk en ik legde hem uit dat ik gestopt was omdat ik wel genoeg gedronken had in mijn leven. Ik maak daar helemaal geen punt van en als mensen verder vragen, leg ik het ook eerlijk uit. De schaamte voorbij. Kom op, zeg, wat een hypocrisie heerst er op dit gebied, terwijl een miljoen mensen problemen hebben met alc. Van wie het bekend is, dus het zijn er vast meer, want niemand hangt zoiets aan de grote klok. Toen hij een biertje nam voor het slapen gaan, schonk ik een lekker glas karkadeh in, maar hij bood me toch een blikje aan. Boodschap dus nog wat duidelijker gemaakt. Het deed me helemaal niets, het drong eigenlijk niet eens tot me door dat er tegenover me iemand bier zat te drinken Nu was ik geen bierliefhebber, behalve als het heel warm was, dus vraag ik me af hoe het zou zijn geweest als het wijn was. Hij had zijn raam laten openstaan en dat was helemaal opengewaaid en alles was drijf nat. Ik wilde eigenlijk gaan kijken of het dicht was, toen hij weg was, maar nam dat aan en viel weer in slaap. De grap is, dat hij zijn fiets heeft meegenomen om naar zijn werk te rijden, terwijl er zeer veel bussen rijden. Ik had het hem afgeraden vanwege de weersvoorspellingen. Nou, die zijn uitgekomen, wat een regen en ook even onweer. Dat was het nieuws, ik houd gewoon vol, opgeven is geen optie, dan verandert er nooit wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 een hele goede middag allemaal, Leuk verhaal om te lezen Lidia, Lekker gevoel he, als je het dan zelf rustig droog kan houden Hier alweer een uurtje thuis van werk Vroege diensten vandaag en morgen, dus dat worden dan ook vroege avonden. Wat lijkt me dat erg trouwens als je niet kan slapen. Zie zoveel slechte slapers hier. Gaat bij mij meestal goed En wordt ik wakker, dan consentreer ik me altijd volledig op mijn buikademhaling. Werkt altijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Hier; gekookte prei,gekookte aardappelen,kippendijtje gerold in een lapje spek Komkommer erbij. En jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 pizza hier weer zonder oven, maar kan ook in pan, Laat je niet wegjagen Agnietha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Bij deze slechte slaper met hoofdpijn staan er kippenbouten op het vuur. Straks zet ik er aardappelen en sperzieboontjes naast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Pizza in een pan? Is dat net zo lekker als uit de oven suiker? Verbrand het dan niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Misschien is je hoofdpijn straks over Acanthus, als je eenmaal lekker gegeten hebt! Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 En een poosje slapen straks na het eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 (bewerkt) . 8 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Smaakt prima rapilos, zacht pitje en geduld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Over eten, ik maak gebakken aubergines met tomaat, ui en knoflook en daarbij rijst. heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Ben weer thuis na mijn eerste werkdag. Verbaasd ben ik over hoe relaxed en rustig ik me voel terwijl ik een drukke dag achter de rug heb. Normaal had ik na zo'n dag een biertje nodig om te relaxen. En zelfs voor de vakantie (dus al ruim een jaar na het stoppen) had ik vaak nog steeds op dat moment mijn trekmoment. Nu kom ik al relaxed thuis en heb ik geen trek in bier. Wat een verschil zeg. Het is echt lang geleden dat ik me zo heb gevoeld na een werkdag. Ben er echt heel blij mee. Dochterlief is logeren, het is ook wel fijn om in een stil huis thuis te komen, nog meer tijd voor mezelf. Straks een maaltijd maken voor mezelf en wat ik verder doe vanavond: ik heb nog geen idee. Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Smaakt prima rapilos, zacht pitje en geduld Leuk, ga ik ook eens proberen op die manier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Gaaf Kastanje, Vasthouden, dat gevoel, komt alles vanzelf goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Lekker nikky, Gaat er dan ook nog een sausje overheen? Trouwens, Het valt me op, dat de meeste van ons harstikke gezond eten altijd, ondanks het (gewezen) drinken, wat dus juist heel ongezond was/is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Hier biefstukkie..paksoi Kwark met verse aardbeien Vanavond zou ik yoga hebben maar gaat niet door...nu qigong meditatie Kon altijd heel slecht tegen dingen wat niet doorgaat op laatste moment...maar ook hier ga ik makkelijker mee om. Heb meer rust in me..waardoor ik me niet zo snel uit het veld laat slaan Met rust omgaan is zo belangrijk...ook voor slecht slapen..verveling..denken Blij dat ik dit heb leren kennen..rust in me Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Ik slaap altijd goed onder het voetbalpraatprogramma dat gelukkig weer is begonnen Heerlijk die keuvelende mannenstemmen, dan ben ik zo vertrokken huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Rapi....mooie tijdsbesteding Alles of niets Zo slecht we waren hoe goed we het direct voor ons willen zijn Alsof je de schade in moet halen Had ik heel erg...dat inhalen kan niet he...weet ik nu Kan wel beter voor mezelf zorgen...dat voelt goed Zo voel ik het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Hut, Ja, zoiets zal het wel zijn. Mis trouwens heel erg mijn yoga. Ze doen altijd aan alle schoolvakanties mee. Dus deze zomer gewoon 8 weken niets. eigenlijk is dat wel een beetje te gek vind ik. Heb het hard nodig, ook voor mijn rust in het hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Daarom ben ik ook weer begonnen..rapi Hoe opgefokt ik ben...binnen mum van tijd is het weg Kan geen pil tegen op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Daarom ben ik ook weer begonnen..rapi Hoe opgefokt ik ben...binnen mum van tijd is het weg Kan geen pil tegen op Gaaf he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Zelfs die man van mij zeurde niet over dat ik weer zweefles ging doen....had ik wel verwacht Zal zich wel bij neerleggen dat ik toch niet te stoppen ben. En ja er is ook hier in huis een soort rust ontstaan Gaat niet allemaal vloeiend...maar toch...ik pluk hier de vruchten Ik slik niet veel meer in..en dat voelt oke Genoeg over mij Fijne avond..maak er wat van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Zweefles.. Ha,ha, dat zei mijn vent ook altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Weer wat tot rust gekomen. Zo'n stevige wandeling doet wonderen. Avondeten al opgepeuzeld, nu nog een waterijsje toe en met de benen omhoog Opslomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Opzweven......sorry Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden