Antoinnette Geplaatst 6 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2014 Gaat om opname Spud, niet drinken is leuk en aardig, maar er zal iets gedaan moeten worden aan de oorzaken daarvan. Dat is dus de bedoeling. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2014 Dank je Spud Opname ben ik niet bang voor, zie er juist naar uit om eindelijk goed aan mezelf te werken. Heb al detox en korte behandeling achter de rug. Welllicht is je dat ontgaan, Geeft niks. Ben nu weer 4 weken thuis en kom er niet alleen uit, ik bedoel uit mijn geestelijke gemoedstoestand. Gaat al wel beter. Maar even genoeg over mij haha, praat niet zo graag erover hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2014 Laagjes Iet zit je altijd goed. En het kan ook meevallen hoor, na het weekend is het al weer beter dan gisteren werd voorspeld, niets zo veranderlijk als het weer he nou ja, wij dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 6 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2014 welterusten voor later huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2014 slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2014 Hier ook de luiken dicht Vandaag dik 60 km gefietst...navigatie werkt goed...ging van route af...moest lopen paadjes waren te nauw en onbegaanbaar Dwars door graanvelden..vreemd dat je van alles weg ziet schieten maar je weet niet wat .zelfs deze paadjes kent navi Goeie dag gehad in mijn uppie Niet verleerd in mijn uppie vermaken..gelukkig. Dit had ik in mijn dranktijd niet kunnen denken....wat zag ik eigenlijk in drank... Mooie vraag .. Trustuh Kate en ProudMary reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 6 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2014 Hut, wat leuk dat je dat alleen doet! Zou wel mee willen fietsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 6 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2014 Net lang in bad met boek Bedtijd nu Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2014 Niet roken en drinken....wel dik overgewicht Met astma.. Als je me zag...zou je niet zeggen dat ik het kon En ik ben niet moe...zo vreemd Alleen heuvel op...heb ik het moeilijk....maar ja na heuvel op komt ook een fijne beloning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2014 Misschien een fietsforum meeting..vol Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden