Gast Geplaatst 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 Ik ben qua geest altijd wel creatief, maar weet vaak niet hoe ik dat plaatje in mijn hoofd ook daadwerkelijk voor elkaar kan brengen. Misschien kunnen tips wel helpen om mijn project tot een goed resultaat te brengen? Ik heb 2 kitsch stoeltjes van metaal, die ik maar moeilijk weg kan doen maar binnen ook geen ruimte meer voor ze heb. Zodoende dat ik op het idee kwam om ze te mozaïeken om ze daarna buiten te zetten. Maar toen ik ze van hun bekleding ontdeed ontdekte ik dat hun zittingen niet weer dragend zijn, weet niet hoe het heet maar is hout dat wanneer het nat wordt verbrijzeld. Dus dacht ik, ik vernieuw de zittingen door een cementte onderlaag, pakt iemand ze ook niet makkelijk mee en maakt het mozaïken makkelijker, maar hoe doe je dit bij een stoel? Iemand tips? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 tja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 ik ben niet zo'n crea bea dus aan mij heb je ook niks hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Hoi Spud, heet dat niet 'spaanplaat'? Als ik even hardop denk, zou ik de zitting vervangen door een dunnere houtsoort...triplex of zoiets en daarop mozaïeken met lijm en daarna inwassen. Cement lijkt me erg zwaar. Maar..ik heb er werkelijk geen verstand van! Misschien reageren er nog experts. Succes ermee, wel leuk zo'n zitting van mozaïek...beetje Gaudi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Ik heb zo'n tafeltje buiten staan en dat is met gips gemaakt niet echt zwaar en als je zo'n ondergrond van dunner houtsoort maakt, kan het wel wat hebben denk ik ook. Maar hoe zich dat in weer en wind houdt weet ik niet mijn tafeltje staat onder de afdak van de galerij boven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden