Jen Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Mooi fruivlieg, dat laatste. Het nieuws, ik laat het maar betijen eerlijk gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Nou, ik vind het toch ook wel zorgelijke tijden hoor, het zou toch wat zijn dat we daar in een militair conflict terecht komen omdat een af andere stomkop van een seperatist een verkeerd vliegtuig naar beneden haalt. Wat een van de lezingen is. Het kan natuurlijk ook met opzet zijn neergehaald om ons in het conflict te betrekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Ik vind het wel goed trouwens hoe de regering zich nu eerst concentreerd op slachtoffers en zich over de schuldige op de vlakte houdt. En, Yvonne,ik ben er nog heel content mee ook hoor mijn e-readertje. Echt een superuitvinding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 En nu ga ik jullie weer verlaten, één goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 slaap lekker Jaap, leuk om je nog eens te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 veel succes in rl Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Dat denk ik eerlijk gezegd wel jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Nou ik wil van alles dat ik niet wil. Pff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Op dit moment wil ik ook niet..meerdere redenen om te blijven liggen. Gaan we mooi niet doen..hup hup uut bedje Ik word verwacht..zelf heb ik ook een hekel aan teleurstelling Fijne dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden