ProudMary Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Nu moet ik echt in de benen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 haha, halfhoge camelkleurige met de bekende bb ruit suede najaarslaarsjes......he ik had geen keus, was alweer het laatste paar uit de nieuwe collectie in mijn maat en net ook nogĀ een crossover in bijpassende kleur en ruit besteld....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Pfff, eline, moet ik alweer googelen, wat is nu weer een crossover? Ā Volgens mij kan je best nog een duik nemen in Hoornse Plas Wimmelt, regen duurt nog wel even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 de saaiheidsgevoelens heb ik ook Wimmelt.....kan nog niet zoveel na ingreep en heb dus allerlei rustige klusjes gedaan, al mn nagels in verschillende kleur gelakt, boeken op de i-pad gezet, rekeningen betaald, 1 ding is duidelijk, ik drink niet.....alleen heel veul water...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Goeiemorgen. Nee dan heb je geen keus Eline en moet je wel bestellen haha. Gaat je herstel een beetje goed? Proudmary, gefeliciteerd en wat fijn dat je weer buiten kunt zitten. Hier ook goed geslapen, vast. Vanmorgen alles open gezet, alleen de voordeur niet. De zon schijnt alweer warm. Maar we mopperen niet. Er komt vast nog wel wat regen voor de tuin. Fijne dag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Sugar, is een tasje dat je gekruist over de borst draagtĀ , ik probeer wat te plakken maar lukt niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Door de hitte watĀ nattige wondjes.......morgen controle, komt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 (bewerkt) Klopt Sugar, een mantelzorgcompliment. Toch mooi mee genomen. Nou bij de D.A. is het rustig dus ik word niet gehaald. Ben weer eens flink aan de poets maar krijg de vlekken niet van de tegels. Vrijdag maar eens vragen aan de tegelzetter hoe hij het geflikt heeft om vlekken achter te laten die er met geen mogelijkheid af te krijgen zijn ook niet met cementsluierverwijderaar. 20 juli 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Is die tegelzetter van jou ook aangesloten bij branche vereniging. Vaak is er dan wel een klachtencommissie of zoiets. Ā Ik lees je worstelen al een hele tijd. Ik zou dat niet over je kant laten gaan. Je bent klant en volgens mij is die nog altijd koning, in jouw geval koningin bolletje. Ā Even nog over mantelzorgcompliment, moet weer kijken wie ik daarvoor blij maak, heb niet eens mantelzorger. Ā Krijg elk jaar brief daarvan, geen controle verder, hoe zo verspilling in zorg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Balen Bolletje. En je bent er nog wel een week je huis voor uit geweest. Was het gezellig bij Jan? Eline, sterkte ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Dank je Kate, Bolletje volgens mij moet je iets meer op je strepen gaan staan want je vloer klinkt niet goed.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Halverwege mijn lijstje, dus effe pauze. Als ik eenmaal bezig ben weet ik niet van ophouden. Had dat ook met drank... Verslavingsgedrag, welnee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Das een belangrijke ...niet meer te stoppen...blondie Zo herkenbaar ook met de drank Mooi ishet als je er bewust van bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Goedemorgen, Heerlijk geslapen tot half 10! Nu lekker ontbijten in de tuin. Vandaag vieren we de verjaardag van mijn zoon, gezellig en druk. Tot later. Dagpact Blondine MijnGerrit Kruidenthee ProudMary Gefeliciteerd. Zo snel herstel na rotdag als je niet toegeeft aan drank Mooi om te lezen..PM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Weet ik niet Sugar of hij aangesloten is, maar hij heeft 30 jaar gewerkt als tegelzetter dus mag je verwachten dat hij het toch goed doet. Was inderdaad gezellig bij Jan Kate, heb bij hem ook gepoetst want hij is altijd bezig met helpen bij anderen maar in z'n eigen huis komt hij niet verder. Dus hem ook eens verrast. Eline heb ik gedaan daardoor heb ik in ieder geval 12 pakken tegels extra gekregen verder kan ik niet zo veel doen. De tegelzetter zegt dat het zijn schuld niet is en de tegelhandel zegt dat de tegelzetter beter had moeten kijken naar de tegels. Maar ik heb de vlekken er uiteindelijk een beetje uit gekregen raad eens wat. Ik vond op internet een tip. Gewoon flink schrobben met keukenazijn en inderdaad het is een heel stuk minder. Een pak van m'n hart. Nu vrijdag de tegelzetter eens flink aanpakken want het heeft wel degelijk te maken met het goed schoon maken van de tegels als ze gelegd zijn en niet een keer na wassen maar een paar keer. Zo nou gaat de Bol zitten want het is weer genoeg geweest voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Fijne middag allen, ik ga even plat......narcose is een bitch.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Hier weer verder. Lang genoeg op mn kont gezeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Goedemiddag Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Mijn siĆ«sta zit er weer op, rust goed uit eline Ā Waarom krijg ik altijd in weekend berichten via sms of mail. Laat dat in week gebeuren. Inhoud maakt me woest en ga eerst nu maar stuk lopen met hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 (bewerkt) . 29 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Dank je MijnGerrit, ben weer in mijn hoofd wat afgekoeld, al ben ik nog warm. Ā Wil het nu proberen te laten rusten toch morgen en dat is nogal een opgave, maar ja beste voor mezelf. Ā Vindt het wel erg gemakkelijk gezegd van je Peet, Natuurlijk kan je niet alles plannen, maar je kan er wel over nadenken hoe je er mee om kan gaan. Doe ik ook, Heeft denk ik niets te maken met agenda, maar een handleiding voor jezelf om wat te doen als je in de verleiding komt. Ā Ik heb niet voor niets noodplan geschreven tijdens opname, misschien voor anderen onzin, maar helpt mij wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 En nog even ter toevoeging, ik weet dat ik het in het weekend veel moeilijker heb dan door de weeks. Ook plannen en zorgen dat ik ook de 2 dagen van weekend goed doorkom. Ā En ja, weet dat het uiteindelijk van mezelf afhangt, maar denk dat er niks mis is met je voorbereiden op moeilijke perioden als je er ervaring mee hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 (bewerkt) . 29 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Hoi Peet, heb idd woord onzin geschreven, maar jou niet met naam genoemd. Ā Waarom zo'n aanvallende toon in je berichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 (bewerkt) . 29 juli 2014 bewerkt door Peet blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden