An Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Zoooo zal ik dan zomaar de dag openen hier. Ik zag op de radar dat we de hele dag regen hebben. Dan ga ik toch eens kijken wat ik zoal kan doen vandaag. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Goedemorgen vanuit een nog wat nevelig Groningen.....vandaag maar weer eens wat huishoudelijke zaken aanpakken nu het minder warm is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Mogge..hier zit het er nog goed uit Wat niet is kan nog komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 (bewerkt) Goedemorgen! Wij vertrekken richting droog Frankrijk ! Qua weer en wat alc betreft is mijn voornemen. Geen wijn bij de tent..maar op terrasje sta ik mezelf dat wel toe Tot over zo'n 2 weken! Hou jullie goed x 13 juli 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Goedemorgen, Nog steeds wat aan het sniffen. Rustig aandoen dan maar vandaag. Nu eerst een bakkie om wakker te worden Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Goedemorgen, Op de mogelijke asbest na alles goed hier. Ben wel wat ongerust en wacht in spanning op de resultaten van de monsteronderzoeken. Maar ja er zit weer een weekend tussen. Hier is het heel donker en somber weer. Om met een kaarsje en een boek rustig thuis te blijven. Ik zou naar de AA kunnen maar ben bang in een onweersbui terecht te komen. En daar heb ik geen zin in. Dus ik ga maar een beetje AA lezen. Ik wens iedereen een heel mooie zondag. Sterkte voor wie het nodig heeft. Goede reis voor wie op stap gaat. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Koffie zit erin. Even kijken of ik dat fietsbandje geplakt krijg en daarna nog wat kleine klusjes op mijn landgoed. Fijne dag iedereen. Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Fijne vakantie Vol...geniet ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Goedemorgen frummers. Dit keer echt een gat in de dag geslapen.. Vol, fijne vakantie. geniet er van. Heb al even buienradar bekeken, zou zo maar weer kunnen dat we hier geen druppel regen krijgen vandaag. Wel is het bewolkt, maar ik ben eigenlijk ook wel blij dat het niet meer zo snikheet is als vrijdag. Ik zie nog geen koffie en thee staan ... eerst maar even zetten dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Goedemorgen frummers, Slecht geslapen dankzij omgeving. Pfff. Gelukkig mooi weer hier. Vandaag op familiebezoek wat verder weg in het land, lijkt daar droog te blijven. Vol, fijne vakantie. Blondie, beterschap Dagpact Blondie ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Suikertje, hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Jen, hoe is t met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Ja Yvonne, de koffie kon ik hier niet zetten, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Apart zo regelmatig mij op zondag een soort remy gevoel overvalt......pff... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Goedemorgen eline, nu was je ook nog alleen hier op forum. Ik heb ook weinig met zondagen, mij veel te rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Goedemorgen Suiker, koffie is inmmiddels klaar. Eline voel je je hier Remi of irl op zondagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 IRL, altijd al gehad op zondag.....ben nu maar gaan stofzuigen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Uhm, zou je niet een trapleuning gaan bakken Gerrit ? Zie nu de subtitel van deze draad pas ' regendagje' , das de goden verzoeken natuurlijk he ? Hier trouwens al in geen dagen een drup regen gezien hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Voor mij inmiddels de hoogste tijd om in beweging te gaan komen. Luitjes, maak er een mooie dag van, hij komt niet meer terug hoor. Jen, laat wat van je horen meis. En Nancy? Aicha? Ik maak me zorgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Tja ook zo wat, mensen waar je niets van hoort....geef dan even door dat je er niet bent, geen zin hebt of wat dan ook.... Ik ga me er niet meer druk om maken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Zo en nu fietsen, frisse wind door de kop... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Goedendag frummers Dagpact:BlondieProudMary MijnGerrit Wimmelt Mooie zondag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Remi gevoel...ken dat Ook al heb ik veel volk om me heen En als ik alleen ben hoef ik dat remi gevoel niet altijd te hebben Vraagt toch verandering heb ik gemerkt...moet het anders doen Andere invulling...zinvoller invullen...geeft ook weer een stukje rust Soms zijn het de mensen ..doms de aandacht die ik nodig heb Er is vaak wat echt aan de hand Werk aan de winkel dus Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menja42 Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Vakantiedip lijkt langzaam op te lossen, ook omdat er weer leuke dingen in het verschiet liggen. Vandaag NSJ in Rotjeknor, geen last van eventuele regen (hopelijk). Oorsuizen lijkt iets af te nemen, maar blijft mijn gemoed toch nogal naar beneden halen. Zal er tijdens de muziek geen last van hebben :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Hoi, ik meld me ff. Niet veel zin in schrijven gehad gisteren, maar alles ok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden