blondie6173 Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Hier inmiddels alles op mijn landgoed om het dak fatsoenlijk te repareren in plaats van het provisorische geklungel van de vorige eigenaren. Genoeg te doen dus komend weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Goed van je te horen Suikertje. Therapie is investeren in jezelf en in de kwaliteit van je verdere leven. Voor mij is het al weer zo'n 20 jaar geleden dat ik 2 jaar in therapie ben geweest. Ik pluk er nog steeds de vruchten van. Succes. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 (bewerkt) Hier ook even een wat mindere dag Wijfie. Het werk lijkt maar niet af te komen. Ik verzet wel veel, en extra, maar er komt ook steeds weer bij wat eigenlijk deze week afmoet. Ik ben er vandaag mee gestopt. En probeer nog iets door te schuiven. Naar anderen of na de vakantie. Ik wil toch wel graag halverwege volgende week vrij zijn. Ineens nog een aanvaring met een buurvrouw. Eerdere afspraken gelden blijkbaar niet meer. En ik heb er echt last van. Ik ben voor mezelf opgekomen. Maar ze wilde niets toegeven. Ik heb daarna thuis zitten janken. Hoe gaan we hier weer mee verder. Mijn man mailde: ik groet dat stomme mens nooit meer. Maar daar kom je ook niet verder mee. Wel lekker hoor, even wat steun. Heb gezegd dat ik anders de wijkagent inschakel. Hopelijk loopt het nog los. Ze gaan nu eerst op vakantie. Maar hoofdpijn en overgeven dat is wel zorgelijk Wijfie. Je kunt er nu weinig aan veranderen maar hou het maar wel in de gaten. Is je pup al van de diarree af? 11 juli 2014 bewerkt door Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Na al dat gewerk heb ik geen zin om nog iets nuttigs te doen. De tuin is toch te nat om te snoeien. Ik ga nu lekker aan een nieuwe grote legpuzzel beginnen. Vanavond uit eten en nog naar vrienden. Hij heeft net vakantie en luidt dat meestal met een flinke borrel in. We zullen zien hoe het loopt. Zijn vrouw drinkt tegenwoordig weinig. Kan ik in ieder geval nog met haar praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Suikertje, fijn om te lezen dat je zo goed gaat. Een dappere knokker ben je. En zo kom je steeds weer wat verder! Nu even lekker van je hondje genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Ja helemaal de ouwe zal hij niet meer worden. En hij wordt toch ouder. Maar liefst met wat rustige periodes he. Fijn dat je pup weer beter is, gaat je lukken, zindelijk maken, heeft gewoon even tijd nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Eigenlijk is het een hele lieve sociale man. Zo zonde eigenlijk. Maar ja, we hebben het zelf ook gedaan he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Ik vraag me af hoe we deze afspraak eigenlijk op vandaag hebben kunnen zetten. Nou ja we zullen zien. Anders wordt het maar een korte avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Dat klinkt heel naar Wijfie, Heeft J. geen ernstige migraine.? Dat gaat toch ook vaak gepaard met overgeven. Gelukkig, geeft je pup afleiding he, Vervelend Kate, een aanvaring met de buurvrouw. waarschijnlijk heb je al moeite om voor jezelf op te komen, en als ze dan ook nog geen haarbreed toegeeft.. Dan zou ik ook een potje janken denk ik. Het voor jezelf opkomen, kan dan soms al zoveel spanning geven. Hoop toch, dat je een gezellige avond hebt vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Middag Drank ontloop je bijna niet...in het sociale leven Kan veel hebben maar zogauw de drank in de man is en het voelt voor mij niet fijn om er tussen te zitten...word het tijd om weg te gaan Iets moet geen straf wezen..ook visite,feestjes enz Ook ik mag het fijn hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Kate, sterkte met het gedoe met je buurvrouw. Misschien is zij ook aan vakantie toe. Geef het een paar weken. Wijfie, vervelend van je man. Ik had vanochtend ook hoofdpijn die niet weg ging en ik was misselijk. Het kan misschien ook een virusje zijn? Ik hoop dat voor je en dat hij snel weer opknapt. Borrels, tsja. ik hou er sowieso niet van om lang ergens te hangen. Men is dus al van mij gewend dat ik vaak snel weg ben. Nu gebruik ik dat als er veel gedronken wordt en ik me daaraan ga storen. Gewoon maar opstappen Kate? Hoofdpijn kan altijd, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Hoi Monster, wij sjezen vaak langs elkaar hier volgens mij. Ik ga het forum nu weer verder omploegen. Ga goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Zoon terug van zeilkamp. Heeft het super naar zijn zin gehad, maar weinig geslapen dus gaat een vroegertje worden voor hem. Leerkracht gaf aan dat mijn zoon voor er drank aan te pas kwam dat hij de kuierlatten nam. Leek zeer verbaasd hierover. Zoon compliment gegeven hierover, intussen tandenknarsend dat drank zo vanzelfsprekend lijkt te zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Fijn Blondie! Zo'n uitspraak van een leerkracht geeft te denken en je kunt er meerdere kanten mee op. Goed van je zoon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Kate, een avondje van doorbijten voor de boeg. Ik zou zeggen weggaan wanneer het je tegen gaat staan, maar dat druist vaak tegen ons gevoel van goed gedrag in... Althans bij mij. Waardoor ik vaak te lang bleef met alle risico's van dien. En dan lees ik huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Wijfie, Je hebt het niet makkelijk. Dat is een ding wat zeker is. Probeer toch te genieten van de kleine dingetjes wat je gelukkig maakt zoals dat kleine ding wat rondhuppelt... Je pup! Alles al op poten gezet voor je man J. Probeer het los te laten en je niet teveel te laten meeslepen in zijn sorres... Niet makkelijk, maar meer dan je hebt gedaan kun je niet doen! Trots op waar je nu staat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Oké, en nu eten... En voor wat het waard is, ik mis bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Nee, volgens mij werd haar huis volledig betegeld,etc... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Gegeten, en nu onderuit op mn bank. Fijne avond nog. Ik sluit af. Morgen weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 He Ietje, wat jammer nou! Je zag het al aankomen, je had goede voornemens. Hoe is dat nou gebeurd? Kon je geen plannetje maken om dit te voorkomen? Herpak jezelf zo snel mogelijk hoor! Ontzettend knap dat je het direct hier komt vertellen overigens. Hoe zit je er nu bij? Met of zonder alweer inmiddels? Kom op Ietje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 En nu niet meer Ietje? Twee blikken bier valt wel mee, als het tenminste geen 2 halve liters van bijna 12% zijn. Stoppen nu, morgen weer verder waar je was gebleven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Ietje, Ik heb net je eigen draadje even snel een stuk doorgenomen. Sociaal en gematigd drinken lijkt niet goed mogelijk voor je te zijn. Iemand die op vrijdagavond twee blikken gewoon bier drinkt, heeft geen probleem. Volgens mij voelt het voor jou anders. En ik heb dat zelf ook heel vaak meegemaakt hoor. Het is wel eens eerder gezegd, maar is de on-line training niets voor jou? Dat heeft mij juist geholpen in het herkennen van de risicosituaties, het nemen van maatregelen, het inzicht in het waarom (hoewel je dat wel zelf moet beantwoorden). Je hoeft nu geen antwoord te geven hoor, trouwens helemaal niet, maar neem het de komende dagen nog eens in overweging. Voor nu: sterkte, vasthouden. Tanden erin. Hup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Zo herkenbaar Ietje. Ik moest -tig maal op mijn snufferd gaan voordat ik het in de gaten had. Denk er nog maar eens over na, morgen of wat later. Kijk eens naar de informatie op de site. Ik heb al een aantal frummers zien melden, dat ze er veel aan hebben gehad. Beter nu maar niet denken " ik heb het nu toch niet droog gehouden vandaag, dus nu kan ik wel door gaan even". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Ietje goed van jou om het direct te schrijven. Zo veel mensen houden van jou, ook op dit forum, nu jij zelf nog. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Ietje wat heb je nodig: er over ophouden of wat oppervlakkig babbelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden