Vol Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Hier ook fijn leven..hoewel aan het werk Dagpact ook voor mij uiteraard Schrijf me er later bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suusje123 Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Hey beste forummers, Tsjah, ik zit nu op 5 alcoholvrije dagen min 1. Het is toch misgegaan op het verjaardagsfeest. Ik zit mezelf steeds over te halen om de dokter te gaan bellen, om bij een instantie terecht te komen. Of het nou ernstig is bij mij of niet, ik denk wel dat het goed is om er nu serieuze aandacht aan te besteden. Maar vervolgens denk ik weer, acht het valt wel mee, ik kan het zelf wel. En dan ergens zegt het duiveltje: ik wil ook gewoon kunnen drinken: gezellig! Waarom is de stap toch zo groot om een afspraak te maken. Ik zou het liefst rechtstreeks naar een instantie gaan en niet via de huisarts. Weet iemand of dat bij tactus mogelijk is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suusje123 Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Ah ik heb al gezien dat ik toch echt niet onder een afspraak met de huisarts uitkom. Helaas, daar gaan we dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Dank je wel ietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Sterkte Wijfie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Goedemiddag allemaal, Wijfie, Wat vervelend al die zorgen weer. Pup, geeft je gelukkig afleiding nu. Net een broodbakmachine gekocht. Het staat nu te kneden. Ben benieuwd. Toch bang, dat het erg nauw luistert allemaal. Heel benieuwd, of er echt een brood uitkomt over een paar uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Middag Hier uitgewerkt Gesprek vandaaag gehad met teamleider ging goed maar moest toch ff huilen...ff de spanning eraf huilen Morgen neem ik afscheid van therapeut...toch wel bezig met hiermee. Ben zo slecht in afscheid nemen..maarja...life goes on Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Ach Hut, Misschien maar goed, dat je nu zo makkelijk huilt. Spanning moet er toch uit Tenslotte, ben je hard aan het werk voor jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Ja, met kneden, maakt hij wel wat herrie wijfie, Hij moet nu nog 1.5 uur Ik ruik nog niets (Ja, een lichte gistlucht) Ben bang dat het niets wordt. Weet niet hoor. Over 1.5 uur weet je het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Hallo allemaal! Ik val zomaar ff in op de draad! Heb me 2 jaar geleden aangemeld en volg al een tijdje weer deze site! Ik zal proberen mij. wie is wie naar boven te halen. Maar schrijf graag weer mee! Het is 2 jaar van vallen en opstaan geweest! Toch merk ik dat hier lezen me helpt, dus nu maar ook weer actief worden als schrijfster! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Hoi Joy, Welkom terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Goed idee Rapilos, gaat vast lukken. Wijffie sterkte met je zorgen. Huttula, herkenbaar. Ik jank ook altijd met afscheid nemen. Maar ook als mensen terug komen van een verre reis... Bij het afscheid van de peut dan ook maar huilen. Is goed voor je en tissues hebben ze altijd genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Welkom terug Joy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Hoi Joy, Ik ben benieuwd naar je draad. Vallen en opstaan, erg vermoeiend toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Ja, idd erg vermoeiend MG! Ik probeer ff mijn oude tekst naar boven te krijgen, maar tik nu op een tablet en is ff zoeken! Ik ken nog wel Jane... Shame on me ook met dronken phone naar je! Ben het niet vergeten en Suiker.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Is het brood al klaar? Welkom Joy Voor agnieta Mihoen.kipfilet.roerbakgroente..met pepers Eet ze voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Welkom terug Joy! Suus: Alles oke? Ben je er nog. Het is al weer even geleden dat jij je berichtje plaatste. Jammer dat je de boot bent ingegaan. Maar.... kop omhoog en weer verder. Wellicht toch de stap maken naar de huisarts? Als je de steun kunt gebruiken pak het aan. Je bent het waard! De huisarts heeft dit varkentje al vaker gewassen. Hou vol hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Bijna Hut, Nog 6 minuten. Begin het een beetje te ruiken(brood) Ruikt niet echt lekker. Volgens mij wordt het niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Ff voor Suus, las je bericht en zeer herkenbaar! Goed dat je met je ha afspraak hebt gemaakt! Ik snap het helemaal, maar daar ligt het begin meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Om zelf wat meer te vertellen, ik ga naar AA nu en dat vind ik erg fijn! Wel bewust dat je een groep moet vinden die je aanspreekt! Dawr valt of staat het mee denk ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Fijn, dat je steun hebt aan de AA Joy, Je moet het ook een beetje "treffen"of een groep, je aanspreekt of niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Bakblik, met brood uit de machine gehaald. Moet nu 15 min. afkoelen en dan moet ik het brood uit het blik schudden. Weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken. Lijkt wel een beetje op een broodje , Heb geen suiker en zout gebruikt, Wel gist,volkorenmeel,water olie,noten,gedroogde abrikozen en gist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Klinkt goed Rapi! Volgens mij kan het niet mislukken met die dingen. Hier rijst, boontjes, tauge, soetzure saus en gekruide kip (Indisch) uit de oven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Gerrit, Volgens de gebruiksaanwijzing, luisteren de ingredienten heel nauw. Laat mijn weegschaal nu ineens kuren vertonen Maar goed, ik ga hem zo omdraaien(proberen), dan nog even een kwartiertje wachten voor ik het aan kan snijden. Eet smakelijk trouwens, Klinkt lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Hmmm, het is toch wel aardig gelukt geloof ik. Net een plakje afgesneden. Toch,aardig gerezen, en een hele knapperige korst. Beetje flauw, maar dat geeft niet, want heb er expres geen suiker en zout in gedaan. Geinig..zelfgemaakt brood! ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden