huttula Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Hahaha....hier is het regenwater op..ton leeg...veel stof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Eigenlijk, moet er voor de natuur, gewoon een flinke bak regen vallen. Is jou tonnetje ook weer zo vol Hut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Boodschapjes binnen. En nu op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Lounge ze Hier net geregend....werd er niet nat van.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Ton nog niet vol... Bummer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Hier alweer opgehouden met regenen Zie op buienradar, dat het over het midden van het land, naar het noorden trekt. Moet nog boodschappen doen. Dus..geen smoes meer om het niet te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Moest ff opzoeken wat bummer is...inderdaad bummer(terleurstelling) Gelukkig kan ik hier een stuk beter mee omgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Mooi wijfie..en zo is het...het leven is een lach en een traan Nobody is perfect...gelukkig niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Ik kijk nooit meer naar buienradar. De buien waren zogenaamd allemaal al vertrokken. Nou,mooi niet. Dacht, moet ik nu maar even boodschappen doen. Uit het niets...helemaal doorweekt. Nou ja, meteen goed wakker. Ga je om 4 uur je pup ophalen wijfie? Spannend..., en 2 weken alweer droog. Volgens mij kan jou dag niet meer stuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Had je geen shamppoo bij je Rappi...gelijk helemaal schoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Ha,ha Hut, Nou, het ging zo hard, dat ik met gemak mijn haar had kunnen wassen ja. Maar goed, had dat vanmorgen al gedaan, dus is het nu maar een keer extra gespoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Kan nooit te vaak wezen he Heb net verse kruiden gekocht in pot en dat ik de kamer gezet....vind ik altijd zo heerlijk ruiken Voir agnieta. Gemarineerde kipkluifjes....gister al in marinade gezet Sla en rauwkost We eten hier laat..ga zo eerst nog zwemmen...voir de voetbal weer thuis De spanning afkluiven Eet smakelijk straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Chili con carte maar effe niet vandaag. Dan maar een broodje gezond met een blaadje sla, wat rode uiringen, komkommer, tomaat,oude kaas, beenham en een mosterddressing erover. Mjammie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Bedankt voor jullie beterschapswensen! Door de hoeven gegaan heeft een figuurlijke betekenis. Ik had net een antibioticakuur achter de rug vanwege luchtweginfectie. Ging 1 dag na stoppen redelijk, 2e dag voelde ik me 's middags weer hondsberoerd en benauwd. Toen "ging ik door m'n hoeven". Oftewel: de koek was op. Afijn. Heb de indruk dat deze AB beter aanslaat, gaat al beter dan gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Goed zo Wijffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 pff, Belgie terug naar huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Jammer Jen Heerlijk gezwommen Kippies in de oven Ben er bijna klaar voor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Jammer jen ik had graag Ned-belgie gezien volgende week. Nou wij moeten het ook nog waarmaken straks he. Ik zag mezelf net weer eens ouderwets op de fiets zitten om voor 20 u 2 flessen wijn te kopen. Bizar gevoel even. Dochter zat in een vertraagde trein en krijgt zo 2 vriendinnen om naar de voetbal kijken, en of moeders maar even........ Dubbel gevoel dus, maar zo kan ik meteen zorgen dat er niet méér dan dat is ook, en verder maar wat lekkers erbij, gezellig is het toch wel, mits het elftal zijn beste beentje voor zet straks. heerlijk sauna dagje gehad, en mijn badlaken dat buiten te drogen hing, heeft hetzelfde buitje opgevangen als Rapi, zeiknat dus. Maar ik fietste weer mooi in het zonnetje naar huis net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Hey! Nog niets bijgelezen, volle leuke dag hier Wijffie, hoe is het gegaan vandaag! Heerlijk zo'n pup! Ik ga even lezen...en dan genieten van voetbal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Goedenavond, lieve mensen. Niet zo veel te melden, anders dan dat ik me nu even aanmeld. ... Nee, ik heb echt niets te vertellen. Ik ga even teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 voetbal kijken zo Gunn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Ik ben niet zo'n voetbalfanaat, maar ga wel kijken. Nederland doet het iets te goed om het niet te volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 ik normaal ook niet maar nu moeilijk te negeren zit hier met 3 meiden in rood wit blauw lijk wel gek Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 ik normaal ook niet maar nu moeilijk te negeren zit hier met 3 meiden in rood wit blauw lijk wel gek Hahaha... Zit hier in mn eentje volledig in oranje tenue! Hoe ouder hoe gekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Nou, solo mio zit ook op de bank. En neen, niet in Roy Donders pakkie! Glas groene thee en wat choco-koekjes erbij. We gaan beginnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden