Jen Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Oh, geen jarigen dus. Dat krijgt een mens als hij iets post voordat hij bijleest. Vandaag een goede werkdag gehad. Binnenkort moet/mag ik een presentatie geven. Iets kleins maar hoor, maar toch: brrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Hondjes en kleine kindjes doen dat ook Raps hele stukken dubbel, hebben ook teveel aan energie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Mosselen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Mosselen... in het zuur. *kokhals* M'n vader at er soms een heel potje van weg op een avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Nee, gekookte mosselen met mosterdsaus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Nochtans heel lekker Agnieta. Die aanblik, tja, dat zit tussen je oren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Leuke drukke avond hier Zo naar bed, Trusten vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Hier dag om snel te vergeten. Moe, hoofdpijn en buikkrampen. Vanmiddag toch maar effe mijn rust gepakt en languit op de bank gelegen. Nu nog steeds niet lekker, misschien een griepje. Helaas moet ik zo mijn zoon nog ophalen van zijn schoolreis rond een uur of 2! Nog effe volhouden dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Mooi om je zo te lezen wijfie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 2 uur Blondie?? Dat is wel behoorlijk laat voor een schoolreis. Pff. Wijfie, je klinkt inderdaad super. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Schoolreis naar disneyland parijs, gisteren om 1 uur 's nachts weggebracht en straks dus rond 2 uur worden ze terug verwacht. Blij dat ik morgen vrij ben, dus haal mijn slaap hopelijk morgen wel in. Ach, als ie het maar naar zijn zin heeft gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Disneyland Parijs?? Jezus is dat niet vreselijk duur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Viel mee. 65 euro voor alles. En dan heb ik er 2 die op voortgezet onderwijs zitten en dat soort tripje maken. Dochter al op engelandreis geweest. 350 euro. Zoon gaat volgende week op zeilkamp. 120 euro. Weet waarvoor ik werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Veel plezier met het halen van je pup wijfie. Nu lekker gaan dromen over morgen. Ik zet nog een bakkie thee en daarna de auto in richting school. Zal blij zijn als ik straks mn bedje in mag kruipen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Kan me voorstellen wijfie...puppekind wacht Geen tijd voor kiespijn Hier de luiken ook weer dicht..ventilator aan Ik zeg truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 pup, jeuj! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Wat zijn mensen toch vaak ziek... ik ben echt onkruid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Betaal jij nog alles voor je kinderen, Blondie? Ik had zakgeld waarmee ik het moest doen, en als ik meer wilde dan werd het vakantiewerk. - Wat ik maar twee jaar gedaan heb, maar ik deed ook echt weinig geld op/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Vooralsnog betaal ik de reisjes,etc nog wel voor hen. Verder krijgen ze zakgeld en daar zullen ze het mee moeten doen. Op = op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Ga nog effe mn koppie onder de koude kraan houden en daarna mijn auto in. Dank voor je gezelschap, Jen. En slaap lekker voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 *is blij dat we geen kinderen heeft* Vakantiewerk is trouwens best leerzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden