Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Ik zie alcoholisme als een dodelijke ziekte. Sorry voor de misvatting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Ok Gunn, ik schrok er al van. Alcoholisme is inderdaad een dodelijke ziekte, mits iemand practiserend is. Als je niet drinkt, da noemen we het gewoon leven en ook dat is dodelijk, toch? Drink jij nog? Ik las in de gauwigheid iets over vrijwilligerswerk en de voedselbank. Doe je dat nog steeds? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Drinken... Helaas nog wel. Ik doe nu vrijwilligerswerk in mijn directe omgeving. Het opruimen van zwerfafval. Niet de meest begerenswaardige werkzaamheden, maar ik zie het als nuttig werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Het is natuurlijk ook nuttig werk! Er wordt in het algemeen echter op neergekeken. Jij drinkt nog, kom je er niet af? En waarom kom je nu, na al die maanden afwezigheid, vandaag op het forum? Zomaar, of is er een echte aanleiding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Precies Gunn, als een mens blijft doorzuipen is het absoluut terminaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Ja goed! Steeds beter, zeg maar. En met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 In februari had ik nog een schuiver, probeerde MET de refusal te drinken, ..... vergisping..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Hoi Vlieg! Morgen weer vrijdag, hoe ga je dat doen? Weekend, je weet .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Fruitvlieg. Ook dat moest ik schijnbaar uit proberen. Nu geen haar meer op mijn hoofd die dat ooit nog gaat verzinnen Men o men, wat was ik ziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 He MijnGerrit, wij staan volgens mij achter elkaar op de lijst van Jan! Hoe gaat het ?? nog zuchtig?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Ik wilde ontspannen en heb toen van die druppels gehaald bij het kruidvat. Volgens mij zit daar alcohol in .... en van het een kwam het ander. Gewoon loei stom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Hallo allemaal! Terug van weggeweest tijd goed gegaan, tijd niet... ik moet nu echt het roer omgooien anders raak ik weer alles kwijt, vandaar dat ik hier weer ben. Hoop dat jullie steun me wat kan helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Hoi An, Ja, we staan direct achter elkaar op het Jaarpact. Gezellig toch? Jij trekt het spoortje en ik loop er in de luwte achteraan Nee, ik ben niet zuchtig meer, gelukkig. Dat is behoorlijk snel gegaan. Soms breek er nog iets door, maar dan kan ik meestal om mezelf lachen. Het heeft dan met boosheid, irritatie etc. te maken en ik weet, waarom die dingen heftig binnen kunnen komen. Het inzicht helpt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Dag JannekeW Nieuw voor mij maar niet nieuw hier. Terugvaller zo te lezen. Gedurende een lange periode? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Goed gedaan Vlieg, plannetje maken. Werkte en werkt voor mij. Ik ben even weg; later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Sorry, was ook even weg. Waarom ben ik hier weer? Ik vrees eenzaamheid. Ik zeg altijd graag op mezelf te zijn, maar dat keert zich tegen mij. Dan ben ik toch in gezelschap van... Meneer G. Rolsch. Ik heb jullie nodig, mensen! Oh, is Tante Bolletje ook aanwezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Hai Gerrit, fruitvlieg en de rest natuurlijk, moet weet even wennen aan het forum trouwens. half jaar nuchter gerrit, net nu weer een terug val van een dikke week... daarna weer een week nuchter, nu weer de verkeerde kant uit als ik niet uitkijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Ja! waar is bolletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 ja ik was ook ff journaal kijken, want ik heb meestal niet veel geduld om naar dit scherm te blijven kijken. Janneke, goed dat je gewoon weer komt. zet 'm op. Mijn Gerrit. Ja ik heb eigenlijk ook helemaal geen behoefte aan drank, maar meer het ' idee'. Het ' idee' in mijn hoofd dat ik niet mee kan doen. Onzinning natuurlijk, maarja. Ik ga verder met tv kijken. Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 En een hele goede avond maar weer. Net terug, van yoga. Heerlijk (ijsje ook, trouwens, wat ik nu zit te verorberen) Gunn, Welkom terug, En gooi meneer G. Rolsch maar het huis uit, daar heb je niks aan Bolletje, is trouwens even een paar dagen weg van het forum, want op de plek waar haar computer stond moest getegeld worden. Ze is haar hel huis aan het opknappen namelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Fijne avond, An! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Hsi An, dank je! Komt met hulp van jullie allemaal goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Joehoe ik ben er nog hoor' het is weer eens veranderd door meneer de tegelzetter vlak na dat ik mijn comp. Opgeruimd had' dus moet ik het nu doen met m,n tab Gunn lieve lieve vriend ging het niet zo lekker. Goed van je dat je de weg weer terug hebt gevonden. Welkom terug. We gaan er weer voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Hé Rapilos, Ja, waardeloze vent. Gelijk heb je! Maar okee, alles goed met Bol dus. Ik ben overigens naarstig op zoek naar een nieuwe woning. Na negen jaar in een piepklein appartement te hebben gewoond, ben ik wel toe aan iets groters. Ook vanuit mogelijk voortplantings-motief. Jakkes, wat klinkt dat klinisch! Iemand had het over ijs...? Ik ga ook een generieke mini-magnum wegkanen! Of twee... Drie misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Oh gezellig Bol, dat je er toch gewoon weer bent. Zoals je ziet had ik al voor jou gesproken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden