ProudMary Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Geplaatst 25 juli 2014 Als het moeilijk wordt vandaag kom dan op de dagdraad, daar zijn bijna altijd mensen. Staat onder :ditjes, datjes en dagdraad.
ProudMary Geplaatst 26 juli 2014 Rapport Geplaatst 26 juli 2014 Zeilboot, het lijkt alsof je niet echt wilt stoppen. Adviezen ven de frummers doe je niets mee. Ik weet het niet meer. Enige wat ik nog kan zeggen: DOE WAT Skip reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 28 juli 2014 Rapport Geplaatst 28 juli 2014 i.p.v. piekeren kun je ook vast wat plannen maken ZBB? wel zo leuk en dan heb je ook meer kans dat je vrije week je ook vrijheid brengt
Skip Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Geplaatst 29 juli 2014 Vanavond naar de AA. Ben heel benieuwd naar jouw ervaring. Er zal een wereld voor je open gaan denk ik om in " real life" mensen te ontmoeten die je hier ook ontmoet. Gewone mensen met een probleem die er allemaal vanaf willen. Laat het diep op je inwerken en grijp je kans!
ProudMary Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Geplaatst 29 juli 2014 Sterk dat je naar de AA gaat Zeilboot. Succes vanavond.
lady jane Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Geplaatst 29 juli 2014 wie weet wil je er na vanavond wel wat meer over lezen? De bieb heeft wel wat boeken en dan heb je weer even wat in de planning.
Skip Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Geplaatst 29 juli 2014 Wat goed zeg! Stoer van je. Voelde het net als naar de sauna gaan in je woonplaats ... Bang om bekenden tegen te komen?
ProudMary Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Geplaatst 30 juli 2014 Hoi Zeilboot, Ja heerlijk hè, geen kater. Goed dat je een nieuwe activiteit gaat beginnen in de plaats van. Fijne dag en goede vangst.
wimmelt Geplaatst 3 augustus 2014 Rapport Geplaatst 3 augustus 2014 Hoi Sailor Zag dat je even online was, gaat het goed met je?
ProudMary Geplaatst 3 augustus 2014 Rapport Geplaatst 3 augustus 2014 Tja. Je kan een paracetamol nemen als alternatief.
lady jane Geplaatst 3 augustus 2014 Rapport Geplaatst 3 augustus 2014 ZBB kun je niet iemand van de AA bellen? Het kan erg mis gaan nu, je werk pikt het niet meer en je wilt blijven werken toch?En niet te vergeten je leven, dat wordt er toch echt niet beter op zo. je vrouw, dochter, pfff allemaal de moeite om voor te gaan stoppen mag ik hopen? Misschien kun je het nu doorbreken door professionele hulp in te schakelen. zet m op joh!
ProudMary Geplaatst 4 augustus 2014 Rapport Geplaatst 4 augustus 2014 Ach Zeilboot, stom waren we allemaal. Huisarts: bespreek het gewoon. Dan komt de huisarts wel met een advies. Of dat nu refusal is of iets anders. Je zegt: vandaag drink ik niet. Als het moeilijk wordt kom dan naar het forum of ga bij iemand op bezoek of ga een eindje fietsen. Verzin iets, wat dan ook. En op je werk mag je niet drinken vertelde je, dus dat is een mooie gelegenheid om er een week van af te blijven. Misschien klink ik gemakkelijk. Ik weet dat het niet gemakkelijk is. Dus veel sterkte en maak wat van de rest van je leven.
Skip Geplaatst 4 augustus 2014 Rapport Geplaatst 4 augustus 2014 Kom op he zbb. Grijp alle hulp aan die je nodig hebt. Ze zijn er voor jou ! Op t werk is het ook niet gemakkelijk toch om adb te zijn? Dan juist refusal gebruiken? Je kan / mag niet ziek worden op je werk dus is het nog meer een stok achter de deur misschien ... Zet m op en blijf hier komen lezen en schrijven want dat beïnvloedt toch je denken over drinken. En we willen je steunen !
huttula Geplaatst 16 augustus 2014 Rapport Geplaatst 16 augustus 2014 Het gaat nog steeds goed met onze kapitein?
ProudMary Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Geplaatst 17 augustus 2014 Hoi Zeilboot, hoe gaat het met je?
Monster Geplaatst 14 september 2014 Rapport Geplaatst 14 september 2014 Ik heb geleerd van me laatste terugval, de volgende keer als ik trek heb, zal ik hier om hulp vragen, mensen bellen, Vragen of ik bij me (ex) vrouw/dochter mag slapen. Zodra ik trek krijg trek ik aan de bel ;-) Al 5 weken geen trek, is dat geweldig!
lady jane Geplaatst 17 september 2014 Rapport Geplaatst 17 september 2014 proberen is niet genoeg ZBB gewoon schrijven hier, kleine moeite en je leest toch, dus diep vanbinnen heb je het niet echt opgegeven. Maar je moet dus wel in de actie. Waarom niet naar verslavingszorg? Je zit diep in de shit als ik je zo lees qua stemming er is maar één weg Kappie: omhoog! Wij trekken graag een handje mee, maar jij bent degene die moet/mag klimmen. Ook jij kunt het
huttula Geplaatst 17 september 2014 Rapport Geplaatst 17 september 2014 Dat je vrouw en dochter niet in je geloven...das niet zo vreemd Dat je niet in jezelf geloofd das een ander verhaal Kom op Sailor...je hebt meer nodig..hup naar de huisarts Leg je probleem voor..laat het balletje rollen Geef niet op..tis nooit te laat Tot hier en niet verder zinken Laat je kansen niet aan je voorbij gaan Ga ervoor...succes
ProudMary Geplaatst 27 september 2014 Rapport Geplaatst 27 september 2014 Zeilboot, waar ben je en hoe gaat het? Ik maak me een beetje ongerust. Van de week ging je goed, maar we lezen je niet meer.
huttula Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Geplaatst 1 oktober 2014 Wat je ook wil wegdrinken...dat zal je niet lukken Komt telkens terug kappie Ben benieuwd na 3 weken..succes
plof Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Geplaatst 1 oktober 2014 Hmm... Ik weet niet of het werkt voor jou, maar ik zou voor de eerste dag thuis een paar halve liters halen om de afkickverschijnselen te compenseren + 6 halve liters bruiswater. Die al gekoeld hebben, voordat je terug bent. Dan als je thuiskomt de eerste trek met een paar biertjes rustig drinken. Dan de rest van de trek water drinken. Dat laatste is al moeilijk genoeg. De volgende dag heb je nauwelijks last van een kater omdat je én minder bier hebt gedronken én meer water. Dan voor de rest van de week stoppen. De keer daarna 1 halve liter minder en afspraak maken voor een massage. Zelfde principe, dag daarna weer gelijk stoppen. En zo afbouwen.
lady jane Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Geplaatst 1 oktober 2014 ZBB het lijkt erop dat je niet alleen thuis kunt zijn nu. Je kunt dit uitstellen door meer te werken, maar het probleem zit daar niet. Je bevestigt zo dat je niet alleen thuis kunt zijn. De oplossing ligt dus thuis en niet in je werk. En het probleem zit in jou, dieper dan je misschien wel denkt. Hulp zoeken, desnoods medicatie als de verslavingsarts dat aanraadt. En samen kijken wat je thuis kunt veranderen en in jezelf. Maar nu ben je gevaarlijk aan het jojo-en en dat gaat je erg opbreken ben ik bang. zoek professionele hulp ZBB en succes!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden