Gast Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Als ik het me goed herinner, dan heb jij af en toe een terugval en gaat dan ' bingen'? Daar word je toch ook helemaal niet goed van? Ik heb zelf lang geprobeerd te minderen in alle variaties. Dan was voelde ik me vervelend omdat ik niet kon drinken en omdat ik me niet aan mijn afspraken hield en omdat als ik dan wel mocht drinken, ik me zwaar te buiten ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Ik denk dat je daar gelijk in hebt Fruitvlieg. Toen ik me hier aanmeldde, had ik daar niet bij stilgestaan. Nu, naar 4 maanden, zie ik dat stoppen inderdaad het begin van een traject is en niet het eindpunt. Ik heb de onderwerpen op een rijtje gezet, onder andere naar aanleiding van wat hier geschreven is de laatste dagen. Daar ga ik de komende maanden (?) mee aan de slag. Heel kalmpjes aan, goed nadenken en kijken wat het met me doet, voor mij betekent. Onontgonnen terrein. Ik denk dat het een goed voornemen van je is; eerst focussen op niet drinken en dan later andere dingen. Het zal ook voor eenieder weer anders liggen, afhankelijk van je situatie, je leeftijd, je relatie en eventuele gezinssituatie, je historie. Goed bezig Vlieg! En ze zoemen niet eens, die fruitvliegjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Whaaa, wat een natte vieze modderzooi ! Best bijzonder eigenlijk, maar 60 zware kilometers Te zwaar om de bedachte route helemaal te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Hmmm .... ik kan koken en frummen tegelijk. Multitasken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Goeiemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Dag Mai, hoe is het met de achtbaan? Uitgerausd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Zo kanjers ik stop er mee. Ff klagen hoor. Nou ben ik van vanochtend 8 uur bezig geweest en denken jullie nou dat ik veel opgeschoten ben? NEE DUS Heb ik nog maar een muur gedaan. Wel twee keer. Verder hoest ik me een ongeluk vanwege al het stof wat rond dwarrelt dus nu maar eens even grondig dweilen, kijken of het minder wordt. En dan dadelijk Voetbalhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Hier nog steeds onrustig Bang voor de nieuwe relatie Of ik het allemaal wel "goed" doe... En dat het een "dingetje"wordt, wat het stiekum allang is Pfff.. das pas vermoeiend... En dat drinken Terug naar strikt Zo is het niet te harden zo nu en dan Maar goed, das een kwestie van doen Bol! Harde werker!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Hmmm .... ik kan koken en frummen tegelijk. Multitasken! Halloooo zweverink....alles met aandacht hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 En ik heb weer een flinke pot gevolleyed eerst 4 tegen 4 toen 4 tegen 3 en uiteindelijk 3 tegen 3 de 2 afvallers konden iets beter hun grenzen aangeven dan ik. ik weet nog steeds niet of ik dat erg vind want het laatste potjes was het fijnste. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Gerrit, je begint heel vrouwelijk te worden! Bolletje, vreselijke fase als je geen resultaten lijkt te zien nog Mai, goed vasthouden en mee met de achtbaan-rit Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Fijn om hier weer even te zijn Toch een soort houvast Eerlijk zijn Dat kan gelukkig wel Het werkt niet meer Eerder tegen me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Mai sterkte, strikt lijkt me beter als ik je goed begrijp. Hut, zweefbink dan maar? Trouwens, nog gescoord op de rommelmarkt? Ja, met aandacht; sommige onderdelen van het eten hebben wat meer tijd nodig en bij dingen snijden kun je ook vaak weglopen. Zo, Jane ook weer helemaal moe, kun je vanavond lekker slapen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Vol, geen last van je teen gehad met fietsen? Dit gaat over, lange tenen niet moet je maar denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 ik krijg juist energie Gerrit van volleyen dus ik kan straks op het puntje van de bank wat meeleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 zo dropjes op, er zit steeds minder in de zakken van A-merken erg hoor of juist niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Klaar voor de voetbal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Mijn teen is stuk minder pijnlijk na een klein chirurgisch ingrijpen vrijdagavond Strakke schoen zal nog niet gaan, maar verder prima al! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Fijn Vol! Ik ga nu inderdaad over op het single tasken, anders wordt het eten prut. Fijne wedstrijd voor wie er kijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Op mijn to do list schrijf ik: lijstje maken ....... (knap he) huttula, Acanthus en Vol reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Hihihihi... Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Haha, heel grondig Mai ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 niet weggooien na voltooiing Mai kan eeuwig worden hergebruikt Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Hahahaha... Ik had wel een plan gemaakt Over prioriteiten enzo... Waakzaam blijven Blablabla... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden