kruidenthee67 Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Ik ben benieuwd hoe je een afbeelding krijgt bij de link van youtube? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 ik zoek de link op op you tube kopieer de regel met de site en nummer(adresbalk noem ik die) en plak die in de posting op de draad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 O....zo doe ik het ook...maar dan zie je alleen de verwijzing naar de link, zonder plaatje. Gisteren nog zitten proberen, maar niet gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Hoi Thee, Ik doe het iets anders, maar het komt op hetzelfde neer. Het plaatje verschijnt pas als je het bericht ook daadwerkelijk plaatst. Misschien dat dat het is? Probeer het maar eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 (bewerkt) Nope...geen plaatje...alleen de link? Jawel toch gelukt! 28 juni 2014 bewerkt door kruidenthee67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 <iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/Zr5wjOJ0cjs?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden