Gast Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Gauw weer op je voeten staan Jen! Wat is er aan de hand dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Niks nieuws eigenlijk Gerrit. Ik kan ook van goed nieuws slecht slapen, en een baas die onder de indruk is van mijn werk is zoiets dat me nerveus maakt. Verder vind ik het nog wel moeilijk met mijn man, Ik wilde dat ik hem nog van harte "het lief" kon noemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Oh Jen, hoe moeilijk kun je het jezelf maken. Baas tevreden, alweer trouwens (!) en jij nerveus! Dat is toch helemaal niet nodig? Misschien doe je gewoon goed en is er helemaal geen reden tot ongerustheid. Dat denk ik eigenlijk. Deel twee van je bericht vind ik wat lastig om iets van te zeggen. Jammer dat het zo ligt. Niet slapen lost niets op. Eigenlijk moet je dat toch zo gaan doen. En niets anders hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Ik ben nu niet nerveus uit ongerustheid, maar eerder vanuit iets onbestemds. Misschien is het ook niet nerveus, maar eerder opgetogen. Ik ben erg slecht in het onderscheid maken tussen emoties. Hoewel emoties dus echt fysiek binnen komen. Maar tegenstrijdige emoties kunnen op mij blijkbaar hetzelfde fysieke effect hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 En met dat fysieke effect weet ik geen blijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Dat herken ik niet zo Jen; het lijkt me lastig voor je. Zolang je maar niet drinkt. Dat doe je hoop ik toch niet nu? Sorry dat ik het zo bot vraag. Hollanders he, bot volk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Ik was rustig bezig aan wat ik mag van mezelf, maar zit daar nu weer boven ja. Het gebeurt de laatste tijd te veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Maar waarom ben jij wakker. Gerrit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Probeer dan nu te stoppen Jen. En te gaan slapen. Dan is de dag van morgen nog te doen. Dit is ontegenzeggelijk goed advies toch? Als jij gaat slapen nu, dan doe ik dat ook weer. Hebben we een soort van Nachtpact. Dat is weer eens wat anders. Doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 (bewerkt) Oeps, kruisende berichten. Ik ben wakker geworden. Ik heb even een sanitaire stop gemaakt, heb wat gesnoept en wacht nu totdat ik weer ga geeuwen. Dat duurt nu niet zo lang meer. Oh ja en ik heb mijn kater even brokjes laten eten, die komt dan eventjes binnen als hij het in de gaten heeft. En dan roetjst, is hij weer weg. Druk druk dat beest 's nachts. 25 juni 2014 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Ja nachtpacten is wel meer mijn ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Ik rook nog een sigaret, en dan ben ik inderdaad schuppens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Ok, dan gaan we nu allebei niet (meer) drinken en slapen Jen? 't Is een beetje goedkoop aanbod van me, want ik dronk toch al niet ... Voor het goede doel dan maar? Hup Jen! Slapen! Ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Ok Jen, goed zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Ja, 'k zit nog met een paar dingen maar die hoeven niet vandaag opgelost neem ik aan. Eigenlijk ben ik best wel moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Dat gaat hem nu niet meer worden Jen. Beter morgen. Lekker slapen, dan ben je morgen niet zo brak. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Terusten, Gerrit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Ik zie je nog Jen. Hup nu! Ik ben weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden