Vol Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 (bewerkt) Dochter in tranen... Wil slapen, is moe och meiske ... lekker naar bed ! Ik leg straks een briefje voor mijn meiden bij de deur: "nederland gewonnen JA / NEE " Edit: Op het briefje staat: Nederland gewonnen JA/NEE 9 juli 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 nou we krijgen wel waar voor ons geld he mogen we nog een half uur genieten als ze nou maar raak schieten straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Maar helaas verlengen... Zouden ze bij penalty's weer krul erin zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Pfoe wordt een latertje. Nu kijk ik het af ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 hebben jullie eigenlijk wel een kaarsje brandend? nee zeker, ik dacht al waar ligt het toch aan dat er geen punt komt. gauw aansteken dames Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Wat doe je Vol, ga je slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Grote mond, maar ligt op bank met dekentje nu... Naast dr mams Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Ik heb een grote knuffel 'steen van bergkristal in mijn hand Jane. Brengt ook geluk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Steek nu gelijk alle kaarsen aan in huis Jane... Dat was het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Hut, wakker worden! Gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Ik vind krul wel heeeeeerl leuk Zou hij mij ook heel....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Slapen? Ik ?Nee...ik ga een kaarsje aansteken ! Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Snel nog plassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Ben opzoek naar zaadjes in de koelkast...solly Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 het zijn 3 kaarsjes geworden 2 voor punt 1 voor die man in zwarte pak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Sudden death doen ze niet meer hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 nee, stierven te veel kijkers ook ! blondie6173 en Kate reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Buik Virus? Vandaar die vieze broeken. blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 hi ha Huntelaar (die is nog vers) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Zit hier stilletjes te springen op de bank... Kaarsjes aan en nieuwe voorraad zaadjes, dit keer komkommerzaadjes op schoot... Moet nu helemaal goed komen. Nu gaan we winnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 nog altijd 0-0 dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Hallo dames... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Gunn en jen ook in tha house! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Jen en Gunn .. fijn dat jullie spanning komen delen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Emoties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden