Spring naar bijdragen

Maandag 9 juni

Aanbevolen berichten

Dank je Jen, dat is precies wat ik bedoelde. Daar zit (als ik voor mezelf spreek) een van de verleidingen in drank ook. Opgebouwde emoties van een erg lange tijd er in 1x uit smijten waar je normaal veel minder open bent en dingen deelt. Mede daarom schrijf ik hier ook veel over mezelf (soms denk ik wel eens van wat moet ik wel niet als een aso overkomen die alleen aan zichzelf denkt) IRL doe ik juist totaal het tegenovergestelde als aan mezelf denken en dit zou ik IRL juist wel moeten doen.

IRL vs op het forum, nuchter vs onder invloed...we kunnen totaal anders zijn of in elk geval wat er een deelaspect meer benadrukt onder omstandigheden en drank.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik dronken was schreef ik kladjes vol...hele verhalen,frustratie,verdriet

Ik wist precies hoe ik het anders ging doen.

De volgende dag vond ik de kladjes en kon er weinig meer uit wijs worden

Onsamen hangende verhalen...meestal wel eens kern van waarheid

Kon er zo weinig mee..als ik nuchter was

Met drank wist ik het....zonder drank was ik niks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jij schrijft wat iik ook dacht sowhat

zoals wel vaker gebeurt :rose:

Ik heb een heerlijke dag bij Bol gehad

ben uren langer gebleven dan gepland

we zouden samen lunchen maar het werd

een heerlijk avondeten in een van de gezelligste

woningen die ik ken. Tussen hondjes, katten en olle.

En het weer werkte mee en zelfs NS liep op tijd.

Acanthus, pfoei meis :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet aan Erik denken...maar dat is liefde, genegenheid en er mogen zijn wie of wat je bent...

Dat is een groot goed. Erik heeft een groot hart.

Wat een lief bericht! Als ik naar mensen uitstraal dat ze mogen zijn zoals ze zijn dan straal ik blijkbaar hetgeen uit wat ik heel belangrijk vind.Of ik een groot hart heb.....ik kan nogal overweldigend overkomen merk ik want verliefd zijn zoals afgelopen weken doe ik niet 50% Ik heb gemerkt dat iemand die een stuk jonger is dit teveel kan zijn. Ik moet, denk ik, vooral haar ruimte geven. Mijn actie van vandaag rondom ijsjes brengen was heel bewust maar 10 minuten. Wat ook speelt en dat komt van haar is dat ze zelf aangeeft vriendschappen en relaties lastig te vinden. Haar eerste vriend bleek ook lossere handjes te hebben. Hierdoor en door vader raakt iemand denk ik het geloof in mensen een beetje kwijt en dan is iemand die heel open en eerlijk heel dichtbij komt bedreigend. Dit bleek uit haar defensieve houding in eerste instantie. Dat had ik wellicht me beter van te voren goed kunnen inschatten. Ik hoop dat nu het duidelijker is en vanaf nu wat relaxter tussen ons dat ze een goede vriendin van me blijft en ik hoop zo dat ze haar strijd gaat winnen.

Of mijn hart groot is....er passen naast mijn familie en de clienten op mijn werk die me erg nabij staan zeker nog heel veel ruimte in voor iemand. Die behoefte is groot op dit moment maar ik wil vooral ook niet wanhopig zijn. Ik heb niet perse iemand nodig, ik kan alles prima zoals nu. Maar er is wel een plekkie over voor die extra speciale vrouw die ik nog ga leren kennen en daarnaast wil ik er altijd kunnen zijn voor mensen met verhalen die aan mij een luisterend oor hebben. Blijkbaar kan ik dat want al zoveel mensen vertellen me zoveel dingen die ze volgens mij niet aan veel andere mensen vertellen.

En deze uitspraak komt van haar;

Everyone says that love hurts. But I think that's just not true.. 'Cause, loneliness hurts. Rejection hurts! Losing someone ..hurts! Everyone confuse these things with love. But reality; - Love is the only thing in this world that covers up all the pain and makes us feel wonderful again.

De afgelopen tijd heb ik als heerlijk ervaren; heerlijk om verliefd te zijn.

Fijn voor je dat je een man hebt en jullie er voor elkaar kunnen zijn. Heerlijk toch dat je je op een moment kan bedenken, ik ga naar boven ik ga mijn echtgenoot knuffelen.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...