Vol Geplaatst 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2014 (bewerkt) Trusten allemaal, ik ga ook lekker slapen na fijne "matige" avond Erik, heb je verhaal gelezen Alvast van harte 6 juni 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2014 Erik, ik wens je alvast veel sterkte, ga straks lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2014 ik snap niks van je boodschap Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2014 Ik zit te worstelen met wat er moet veranderen waar ik me bij moet neerleggen het onderscheid maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2014 Ik weet niet Agnieta. Na al je verhalen kan ik niet plaatsen dat je liever naar Pinkpop gaat dan naar je zoon. Dat is overigens niet als verwijt bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2014 jopie, ik moet niet zoveel van mezelf momenteel. Maar een aantal aspecten van mijn leven "lopen" niet. Aspecten die je normaal als koppel onder de loep neemt, en waarover ik nu alleen moet nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2014 @fruitvlieg, gedeeltelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2014 nou ik meld me aan en iedereen gaat slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2014 Ik wil helemaal geen discussie voeren Agnieta. Discussie waarover? Ik snap je niet, dat is alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2014 Fruitvlieg, mijn leven is nogal verwarrend momenteel. Het hart weet nog niet wat het wil. Maar een aantal concrete zaken dwingen me om beslissingen, keuzes te maken. Voordat het gedwongen keuzes worden, bij voorkeur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2014 Werk zit erop..nu lekker plat met de luikjes dicht...truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2014 ik kom even welterusten zeggen na een indringend e film, pfoehee best eng wat er op justitieel gebied falikant verkeerd kan gaan. Met boek in bed maar even de gedachten verzetten anders slaap ik zelfs met matje niet. sterkte jen sloppel ook voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden