Trosje Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Hoi mensen, Ben trosje, Niet zo trots op mezelf,sla ik een weg in die begint met stoppen met drinken. Ik drink nog wel maar niet in die hoedanigheid als ooit te voren. Ik zat wel aan een fles per dag nu is dat de helft ,al heel wat voor mijn doen. Ben 49 bijna en wil nog wel wat kunnen doen in mijn leven. Heb je vragen stel ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 (bewerkt) Goeie morgen Trosje, Hartelijk welkom op ons forum. Ik hoop dat je er veel aan hebt. Wil je helemaal stoppen of proberen met minder alc. nadat je een tijdje gestopt bent? 2 juni 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trosje Geplaatst 2 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Ik wil minderen,dat is nu al een tijdje zo maar wil graag op 2 glaasjes uitkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trosje Geplaatst 2 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 ;)O jij weet het nog goed. Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trosje Geplaatst 2 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Yep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Trosje...nooit te laat om met jezelf aan de slag tegaan Ik hoop dat minderen voor je lukt... Heb wel mijn twijfels hierover Alleen jij kunt deze wegnemen Succes maak van trosje een trotsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trosje Geplaatst 2 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Dank je wel Huttula, We gaan ervoor. Ben al een heel eind op mijn paadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Dat is al iets om trots op te wezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Ach trosje ,slokje , maakt t uit. Je bent een ouwe rot in t vak begrijp ik uit de reacties. Misschien is het nu dan echt de tijd voor de oogst. Geen wrange vruchten hoop ik. Zet m op. Voor mezelf geloof ik niet neer in 2 glaasjes voor de gezelligheid. Gezelligheid veranderde binnen afzienbare tijd in noodzakelijkheid. Een medicijn... In een soort doktersvoorschrift: "1x dd minimaal 1 fles Gelieve de kuur af te maken" Maar de kuur maakte mij af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Wat mooi gesproken Skip. Voor mij zo herkenbaar. Gewoon niet! Dat is wat ook voor mij telt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trosje Geplaatst 3 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Och, ben net wakker en zie dat ik online ben steeds, niet uitgelogd blijkt. Na een goede nachtrust gisteren 1 wijntje gehad.Na gesproken te hebben met mijn buurman die nu defenitief de uitslag heeft kanker en niet meer te genezen dacht ik eerst pak die fles maar weer. Nee dacht niet doen relativeren,nadenken en je meditatie moment pakken. Goedemorgen allen tesaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Goed omgegaan met een moeilijk moment....het kan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Klasse Trosje! Je hebt het alternatief aangegrepen. Zal je goed doen en vertrouwen geven. You can do it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trosje Geplaatst 3 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Dank jullie wel. Heb wel een vraagje aan jullie, Ik heb af en toe van die trilmomenten en tintelingen hebben jullie dat ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Tros: dat trillen heb ik in het begin heel erg gehad. Het is een ontwenningsverschijnsel. Het gif moet uit je lichaam. Het gaat weer over...echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trosje Geplaatst 3 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 O gelukkig dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trosje Geplaatst 7 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Ben gisteren echt buiten mijn boekje gegaan heb er spijt van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Waarom spijt en waarom buiten je boekje gegaan? Deze 2 zijn belangrijk voor het oppakken en door tegaan Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Heel jammer Trosje. Maar raap jezelf bijeen, kop omhoog en hervatten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trosje Geplaatst 7 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Ja gelijk hebben jullie. Borst vooruit en koppie in de wind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 mild edoch streng naar jezelf Trosje, discipline is een moeilijk iets m.b.t. drank maar troost je, de strengheid verdwijnt naar de achtergrond, naarmate het langer goed gaat en de mildheid mag blijven en trots komt er als extraatje bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trosje Geplaatst 7 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Dank je Lady jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Goedemorgen Trosje, Nu, ik wens je veel succes. Voor mij is de enige optie helemaal stoppen met drank. Het eeuwige gezeur van wat mag ik nog wel en wanneer en hoeveel...ik moet er niet meer aan denken. Hoeveel energie kostte me dat niet. Gewoon al het er in gedachten mee bezig zijn en het plannen. Nee, de drank is me dat niet waard. Ik besteed liever mijn aandacht aan nuttiger en leukere dingen. Het leven zonder drank vind ik veel leuker. Ook gezelliger. Sommigen denken dat het minder gezellig is als je niet meer drinkt. Het tegenovergestelde is waar. Ik was niet gezellig toen ik nog dronk. Maar goed, misschien lukt het je met twee glaasjes per dag zonder al te veel gedoe. Maar als je een echte alcoholist bent loopt het zeker weer uit de hand. Wees dan eerlijk tegenover jezelf en kap ermee. Verspil niet zoveel jaren van je leven als ik gedaan heb. je kunt de tijd niet meer terugdraaien. Heel veel moed en sterkte. En een mooi Pinksterweekend. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trosje Geplaatst 7 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Dank je Hanneke, Ik ben alweer opgedroogd gelukkig. Zal meer moeten waken om toch te gaan stoppen lijkt me toch beter. kennis van mij slikt nu medicatie omdat ze steeds zo gespannen is. Ook dronk ze wel maar niet veel maar die heeft nu zo'n megastress in haar lijf. Dat wil ik ook niet. Dus denk erover vanaf nu te stoppen compleet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trosje Geplaatst 8 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Heb gisteren 1 biertje gehad wiekse witte met citroen. Daarna nog 1 wijntje. Was ook te drukkend om te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden