Mai Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 (bewerkt) Ik zuip nog Dat vind ik niet leuk He doesn't care.. But hee! 28 mei 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 klinkt goed Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Soms snap ik berichten hier écht niet Ik ga slapen, na lange intensieve dag kunnen afschakelen gelukkig. Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 aiaiMai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Mai trekt haar plan wel denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 denk ik ook Jen komt goed met us famke. sloppel jen ben moe, had iemand in opleiding en ja dan doe ik niks, maar toch moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 sloppel jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Hier schoongeweekt..dus de luikjes gaan weer dicht Sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 sloppel hut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Nope. Even op weg en dan zak ik weer onder Steeds weer opstaan kost zoveel moeite Laatste kans As my guitarman Mét gevoel I am the most luckyest girl in the world Guess once.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Het lukt me niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden