Jen Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Erik, lijkt me emotioneel een zware job - ik zou het niet kunnen - maar wel zinvol. Kan je in je vrije tijd nog goed ontspannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Niks teruggelezen, ben ik nu te moe voor. Ik duik er vanavond vroeg in. Morgen weer een dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 (bewerkt) @Jen Na mijn werk sporten en me helemaal lichamelijk moe maken gevolgd door een sauna is nog steeds mijn recept wat werkt voor me. Ik merk wel dat ik sociale contacten mis. Mensen die echt zulke vrienden zijn dat ze je ze dit soort verhalen kan vertellen. Ook merk ik dat ik in mijn vrije tijd veel minder sociaal ben naar mensen omdat ik aan mijn grens zit wat het geven van aandacht betreft. Dat geeft opzich niet maar ik heb op deze site soms moeite om ook in de avond mee te lezen en te reageren op problemen van anderen. En ik ben de afgelopen weken toch in toenemende mate in gedachten bezig met mijn collega, wat ik precies voel voor haar en wat haar problematiek me doet. Ze heeft echt een rotjeugd gehad. Hierdoor is het best vaak dat ik in mijn hoofd zo moe ben van het denken en het meemaken. En ja moeheid en vinden dat je wat verdient.....de trigger is geboren en ik heb vandaag minuten bij het schap van speciaalbier gestaan om vervolgens verse sinaasappelsap te kopen en naar huis te gaan. Over jou; ik lees van je behoeften wel eens alleen te willen zijn zonder je man. Die nachten dat je zo doortrekt op je laptop hier.....zijn dat de uren dat je eindelijk alleen bent. Zou het zo kunnen zijn dat het omdraaien van je dag nacht ritme te maken heeft met alleen willen zijn? 28 mei 2014 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Je merkt daar iets interessants op, Erik. Ik ben nu blij als mijn man gaat slapen, of als hij naar een vriend gaat zoals vanavond. Pff. Mijn zus heeft gisteren iets gemerkt. Ik hoop dat ze terug contact neemt. Ik kan wel begrijpen dat je na je werkdag geen zin meer hebt in zware gesprekken. Zelf werk ik voor de culturele sector, dat is toch heel wat luchtiger. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Hoi erik, Ik lees je verhalen, Petje af hoor, Je doet het volgens mij super-goed. Geen wonder, dat je na werktijd uitgeblust bent. Je maakt heel erg veel mee,vooral ook geestelijk. Denk goed om jezelf hoor, en neem ontspanning op zijn tijd! erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Trouwens, Erik, Wat vreselijk goed van je, dat je sinaasappelsap heb gekocht, inplaats van dat speciaal bier, Ik weet hoe moeilijk dat kan zijn. Weet je trouwens, dat er heel veel speciaal bier tegenwoordig als 0% verkrijgbaar is. En eigenlijk net zo lekker, Vooral die van Bavaria (oeps, mag geen reclame maken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 @Rapilos Ik lees jou verhalen zoals dat je net klaar bent met opleiding zeker ook maar ik heb soms echt de puf niet om op veel mensen uitgebreid te reageren. Ik vind dat wel eens aso van mezelf maar ook wel begrijpelijk. Dat biermerk dat je noemde staat standaard in mijn koelkast, Ik ben gek op 0.0% bier. En verse sinaasappelsap vind ik dan vaak te duur. Bezopen want een fles is goedkoper dan een fles wijn die ik vroeger dagelijks dronk zonder over die prijs ooit na te denken. Soms moet je jezelf alcoholvrij belonen. Of ik het echt goed doe....ik ga volgende week echt aan meer mensen feedback vragen. Dat doe ik altijd weinig en wacht op reacties ipv erom vragen. Maar ik heb zelf het vertrouwen dat het best goed gaat en ik er alles aan doe wat ik kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Ik ga nu slapen en ik ga dit topic zeker nog doorlezen morgen. TrustenX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Sloppel Erik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Erik, Dat snap ik echt heel goed hoor, dat je geen puf hebt om te reageren soms op anderen. Ik heb het ook heel vaak alleen maar over mezelf, Zeker in drukke, hectische periodes. Maar dan heb je wel behoefte om het van je af te schrijven. Fijn toch, dat je dan weet dat je gelezen wordt!. En ja, ga jij jezelf nu maar eens lekker belonen, met 0%tjes, Dat heb je echt wel verdiend,, Maar snap het wel hoor, vind het ook vaak te duur, terwijl dat echt nergens op slaat, Alsof een fles wijn niets kost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 A3, Ja lekker gevoel he, fris je bed in nu, Geniet ervan zou ik zeggen. Jij, jezelf en alleen, en dat zonder drank, Wie had dat een jaar geleden gedacht. Jij zelf vast niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Soms het ik het moeilijk met reportages over verslaafden. Het zijn altijd extreme gevallen. Waardoor ik mijn probleem al te gemakkelijk ga minimaliseren. Een nachtje doordoen op alcohol als je de volgende dag moet werken, is anders beslist niet normaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Maar goed, Ik ga ook naar bed, Ben laat voor mijn doen. Gewerkt tot 21.00, dan moet je altijd eerst nog een beetje opslomen he. Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Slaap lekker rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Een nachtje door op alcohol als je de volgende dag niet moet werken overigens ook niet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Nee Jen, Een nachtje doorhalen op alcohol, en dan de andere dag ook nog werken.., Ook een beetje extreem he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Ik heb moeten ondervinden wat een gif het is in die hoeveelheid... drie kalmeerpillen nodig gehad om de dag te overleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Nou Jen, Dat is idd. niet niks, Je speelt erg met je gezondheid zo, Maar goed, dat weet je zelf natuurlijk ook wel. Ga je nu lekker op tijd naar bed vanavond? Dat zal je lijf nog steeds wel erg nodig hebben denk ik. Ik lees je antwoord morgen wel, Want, nu echt weg, duik mijn bedje in. Jij ook?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Ik kijk nog wat tv Rapilos, op het gemak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 beter saai dan zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 oh ja komt veel voor ook Peet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Heb net, per mail, toegeven aan zus dat ik eergisternacht gezopen heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Ik wou een ex treffen Want ik hou van iedereen Nu ben ik om Ik hou van degeen waarmee ik ben Ik wou het eerst niet geloven (gaat me nog steeds moeilijk af) Ik wil wel met hem verder Hij is als de guitarman (maar speelt toetsen...) Ik koos ooit Aan mij heb je een goeie Nu maar zien Wat ik durf Ik laat me vallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden