Spring naar bijdragen

Woensdag 28 mei 2014


Aanbevolen berichten

@Jen

Na mijn werk sporten en me helemaal lichamelijk moe maken gevolgd door een sauna is nog steeds mijn recept wat werkt voor me. Ik merk wel dat ik sociale contacten mis. Mensen die echt zulke vrienden zijn dat ze je ze dit soort verhalen kan vertellen. Ook merk ik dat ik in mijn vrije tijd veel minder sociaal ben naar mensen omdat ik aan mijn grens zit wat het geven van aandacht betreft. Dat geeft opzich niet maar ik heb op deze site soms moeite om ook in de avond mee te lezen en te reageren op problemen van anderen. En ik ben de afgelopen weken toch in toenemende mate in gedachten bezig met mijn collega, wat ik precies voel voor haar en wat haar problematiek me doet. Ze heeft echt een rotjeugd gehad. Hierdoor is het best vaak dat ik in mijn hoofd zo moe ben van het denken en het meemaken.

 

En ja moeheid en vinden dat je wat verdient.....de trigger is geboren en ik heb vandaag minuten bij het schap van speciaalbier gestaan om vervolgens verse sinaasappelsap te kopen en naar huis te gaan.

 

Over jou; ik lees van je behoeften wel eens alleen te willen zijn zonder je man. Die nachten dat je zo doortrekt op je laptop hier.....zijn dat de uren dat je eindelijk alleen bent. Zou het zo kunnen zijn dat het omdraaien van je dag nacht ritme te maken heeft met alleen willen zijn?

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je merkt daar iets interessants op, Erik. Ik ben nu blij als mijn man gaat slapen, of als hij naar een vriend gaat zoals vanavond.

Pff.

Mijn zus heeft gisteren iets gemerkt. Ik hoop dat ze terug contact neemt.

 

Ik kan wel begrijpen dat je na je werkdag geen zin meer hebt in zware gesprekken. Zelf werk ik voor de culturele sector, dat is toch heel wat luchtiger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens, Erik,

Wat vreselijk goed van je, dat je sinaasappelsap heb gekocht, inplaats van dat speciaal bier,

Ik weet hoe moeilijk dat kan zijn.

Weet je trouwens, dat er heel veel speciaal bier tegenwoordig als 0% verkrijgbaar is.

En eigenlijk net zo lekker,

Vooral die van Bavaria (oeps, mag geen reclame maken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rapilos

Ik lees jou verhalen zoals dat je net klaar bent met opleiding zeker ook maar ik heb soms echt de puf niet om op veel mensen uitgebreid te reageren. Ik vind dat wel eens aso van mezelf maar ook wel begrijpelijk.

Dat biermerk dat je noemde staat standaard in mijn koelkast, Ik ben gek op 0.0% bier. En verse sinaasappelsap vind ik dan vaak te duur. Bezopen want een fles is goedkoper dan een fles wijn die ik vroeger dagelijks dronk zonder over die prijs ooit na te denken. Soms moet je jezelf alcoholvrij belonen.

 

Of ik het echt goed doe....ik ga volgende week echt aan meer mensen feedback vragen. Dat doe ik altijd weinig en wacht op reacties ipv erom vragen. Maar ik heb zelf het vertrouwen dat het best goed gaat en ik er alles aan doe wat ik kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erik,

 

Dat snap ik echt heel goed hoor, dat je geen puf hebt om te reageren soms op anderen.

Ik heb het ook heel vaak alleen maar over mezelf,

Zeker in drukke, hectische periodes.

Maar dan heb je wel behoefte om het van je af te schrijven.

Fijn toch, dat je dan weet dat je gelezen wordt!.

 

En ja, ga jij jezelf nu maar eens lekker belonen, met 0%tjes,

Dat heb je echt wel verdiend,,

Maar snap het wel hoor, vind het ook vaak te duur, terwijl dat echt nergens op slaat, 

Alsof een fles wijn niets kost :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms het ik het moeilijk met reportages over verslaafden.

Het zijn altijd extreme gevallen. 

Waardoor ik mijn probleem al te gemakkelijk ga minimaliseren.

Een nachtje doordoen op alcohol als je de volgende dag moet werken, is anders beslist niet normaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Jen,

Dat is idd. niet niks,

Je speelt erg met je gezondheid zo,

Maar goed, dat weet je zelf natuurlijk ook wel.

Ga je nu lekker op tijd naar bed vanavond?

Dat zal je lijf nog steeds wel erg nodig hebben denk ik.

Ik lees je antwoord morgen wel,

Want, nu echt weg, duik mijn bedje in.

Jij ook?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wou een ex treffen

Want ik hou van iedereen

 

Nu ben ik om

Ik hou van degeen waarmee ik ben

 

Ik wou het eerst niet geloven

(gaat me nog steeds moeilijk af)

 

Ik wil wel met hem verder

 

Hij is als de guitarman

(maar speelt toetsen...)

 

Ik koos ooit

Aan mij heb je een goeie

 

Nu maar zien

Wat ik durf

 

:)

 

Ik laat me vallen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...