huttula Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Al het mogelijke heb je al gedaan incl kop in zand steken...en dat heeft niet gewerkt Tijd voor wat nieuws ...er voor gaan zegt al genoeg en zegt zoveel over jezelf..vertrouw op jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2014 (bewerkt) Gisteren een zuipfestijn overleefd waar ik verschrikkelijk tegenop zag. Voel me na al die tijd droogstaan nog steeds als een vreemde eend in de bijt tijdens dat soort feestjes. Alsof je geen deel meer uitmaakt van het feest en aan de zijlijn geplaatst wordt. Gisteren was anders! Ondanks dat ik mij nog steeds wat buiten het feestgedruis geplaatst voelde, merkte ik dat ik er niet verdrietig of geërgerd om voelde! Er overkwam mij eerder een gevoel van opluchting en blijheid dat ik mij niet meer op deze manier hoefde te misdragen om erbij te willen horen. Ik wil daar namelijk niet meer bij horen. Ik wil genieten van een feestje op de manier die bij mij hoort en dat is niet meedeinen in de hossende menigte en aan het eind van de avond niet meer weten wat je aan rariteiten uitgehaald hebt, maar gewoon op de achtergrond,observerend. Een soort stil genieten! Voldoen aan de verwachtingen van anderen, maar daarbij aan mijzelf en aan waar ik mij prettig bij voel voorbijgaan! Daar doe ik niet meer aan mee... Nog een lange weg te gaan te leren mijzelf te accepteren om wie ik ben, maar stapje voor stapje komt het wel! 31 mei 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2014 Hoi Blondie, Weer een ervaring rijker en een stap verder! Je gaat goed Blondie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2014 Blondie die anderen hebben niet zoveel verwachtingen van jou hoor, die zijn met zichzelf bezig en hun eigen drank inname. Kijk maar eens rond naar hen die ook niet/of weinig drinken, daar zou je wel eens leuke gesprekken mee kunnen hebben. En als je die daar niet ziet, mag je je afvragen of je niet uit die plekken bent gegroeid. Dan zijn er weer tig andere leuke plekken en mensen te ontdekken. Jezelf accepteren lijkt me nu steeds beter te gaan, als ik lees wat je allemaal onderneemt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2014 Met kleine stapjes kom je ook verder... Goed gedaan Blondie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 31 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2014 Ha Blondie, Zo herkenbaar! Je aan de zijlijn voelen staan en observeren. In feest vieren met drank op zit ook een heel stuk toneelspel. Vooral veel lachen ook als er niks te lachen valt Mensen geven wel aan dat ik nu ik minder mee doe met dit spel serieuzer ben geworden. Zelf denk ik niet dat ik dat ben geworden maar al was! Maar die kant was minder zichtbaar door al het vertier met wijn en bier. Verdieping krijgt nu groei mogelijkheden zie ik ook bij jou. Mooi om te zien te lezen en te herkennen. Dank voor het delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 (bewerkt) Drank maakt meer kapot dan je lief is! Zuipfestijn is nadat ik vertrokken was compleet uit de hand gelopen, tot inmenging van de politie aan toe. Meest verdrietige vind ik nog de pijn die het teweeg heeft gebracht bij mijn lieve vriendin! Confronterend om te zien, want besef maar al tegoed wat voor leed ik berokkend heb bij mijn geliefden! Terug naar het verleden kijken heeft misschien niet altijd zin, want het verleden kun je niet veranderen. Maar juist door naar mijn verleden te kijken raak ik gesterkt dat ik daar nooit meer naar terug wil en gemotiveerd om door te gaan op het pad dat ik nu volg. Ik kan het verleden niet meer veranderen, maar ik heb wel grip op het heden. 1 juni 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Sterk Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Pijnlijk, maar helder voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 fijn dat het jou bespaard is gebleven meis en wie weet moest dit een eye-opener worden voor de rest? Binnenkort een toestroom van nwe frummers hier? maar je was op tijd weg in contact met jezelf dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Voelde al wat dreigends vanaf begin van de avond, nu je het zegt,Jane Intuïtie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Zonder drank voel je veel meer en beter...dus intuïtie ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 (bewerkt) Spannende dagen in het verschiet! Zaak dus om mijn Refu in te blijven nemen. Morgenochtend naar de psych en dan horen wat het traject voor traumaverwerking gaat worden. Merk dat ik alweer loop af te zwakken in mijn motivatie, maar weet dondersgoed dat de angst voor wat het oprakelen 'spreekt' En vrijdag krijg ik eindelijk te horen waar ik aan toe ben qua contractverlenging... Einde aan de onzekerheid, maar daardoor niet minder spannend. Zal blij zijn als het zaterdag is... 4 juni 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 Grrr... Gisteren nog SMS gekregen ter herinnering aan mijn afspraak bij de psych. Kom ik net thuis en ligt er een brief op de deurmat dat de afspraak verzet is! Kan hier zo slecht tegen... Morgen gelijk maar effe bellen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 Nu 3 juli, dus nog niet eens een paar dagen verzet,maar gewoon ruim een maand! Ga morgen gelijk maar effe bellen,want vind dit niet kunnen... Voor nu probeer ik mijn rust maar te herpakken... Kan het nu toch niet veranderen, dus voor nu loslaten... Moeilijk dat loslaten, maar mogelijk. Adem in... En ook weer uit... ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Afspraak kunnen vervroegen naar 18 Juni. Konden niet duidelijk aangeven waarom op het laatste moment de afspraak verzet was Afijn, loslaten voor nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Toch dat belletje scheelt weer een halve maand...goeie actie blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Acceptabel of niet, ik heb geen keuze dan te accepteren. Afijn, vandaag een start gemaakt met het probleem jojojo-gewicht. Vanavond nog effe losgegaan met het weghappen van een kapsalon :-P Vanaf morgen aan de shake en het sporten/hardlopen oppakken! :-D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 van kapsalon naar shakes? waar ken ik dit gedrag van? alles of niks Blondie maar je verandert je eetgewoonten zo niet ik zou die dure shakes maar kort nemen en dan gauw op gezond overstappen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2014 Niet alleen shakes hoor Jane, maar ook sportbegeleiding en gezonde voeding adviezen. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2014 en die dan opvolgen succes meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2014 (bewerkt) Contract wordt verlengd met een jaar! Last valt van mijn schouders... 6 juni 2014 bewerkt door blondie6173 huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2014 Fijn Blondie! Enne, niet te streng zijn met dat lijnen....... Fijn weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2014 Gefeliciteerd Blondie! Geweldig fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2014 feli's Blondie ff rust in die drukke harses van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden