blondie6173 Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Sleepless nights Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Voor de zoveelste keer niet kunnen slapen... Is niet goed voor mij! Gelukkig Refu binnen,maar hoopte toch eens zonder te kunnen. Vooralsnog geen idee waarom ik nu de slaap niet kan vatten en normaliter kan ik door van mij af te schrijven dat wel ondermijnen... Voor nu dus maar uitzitten, maar dat is balen want morgen moet ik werken... Maar,dat zij dan maar zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Weet het wel... Beetje manische periode nu! Ben aan het stuiteren en niks en niemand kan mij daarom afremmen! Rottige periode en ene die kan zo in ene omslaan in een periode waarin ik niks meer zie zitten... Ik voelde die periode van manie dus al aankomen, maar niet in staat om die nog te tackelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Blondie...laat je kop niet gek maken Gelukkig van de refu....zijn net de rot momenten die het hem doen Moet nu gaan...sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Blondie...laat je kop niet gek maken Gelukkig van de refu....zijn net de rot momenten die het hem doen Moet nu gaan...sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Das 2 keer.,..huttula ongeduld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Komt goed huttula! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Sterkte Bondie! Heb je nog een beetje kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Helaas helemaal niks kunnen slapen, Dan maar rusten in mijn bedje... slaap ik niet, rust ik toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Goeiemorgen... 'slaap ik niet, rust ik toch'...dat klinkt alsof je het eerste stukje van je spreuk in praktijk brengt...dat is heel mooi. Balen...niet kunnen slapen.... Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Dat heb je goed. Je rust in ieder geval, en hopelijk dan ook een beetje 'rust' in het koppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Blondie, google fakirmat maar eens ook flowmat wordt ie genoemd en die site heeft het goedkoopste setje. elke keer als je voelt dat het wakker liggen wel eens meer als een uur kan duren, lig je daar op. Het reguleert je bloedsomloop o.a., maar haalt je ook uit je kop als je gaat malen. Ik slaap erop als in coma en de uren lijken wel dubbel te tellen, net als bij meditatie, maar daar heb je vaak net de rust niet voor dan. Dit matje doet dat voor jou. Voor mij, na jarenlang uitputtende nachten een wonder om mee te maken. Voor 3 tientjes is het nauwelijks een gok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Ga ik doen Jane! Hoor je regelmatig erover en voor dat bedrag wil ik mezelf er ook wel aan wagen... Heb mijn werkdag inmiddels verplaatst naar morgen! Afspraken verzet... Gelukkig kan ik dat nu nog. Voel me bagger en duik mn bedje nog effe in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Hoi Blondie, Balen is dat zo. Mooi dat je kennelijk wat flexibel met je werk om kunt gaan. En anders beginnen we toch samen een nachtwinkel als we toch wakker zijn? Ga goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Gister was een dag om snel te vergeten. Vandaag in de actie door mijn afspraak bij de psych te vervroegen. Hoop dat ik het er dit keer doorheen krijg te mogen starten aan traumaverwerking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Succes blondie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Sterkte blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Sterkte Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Schrijf morgen wat er uit de afspraak is gekomen, nu te moe! Ik duik mijn bedje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Gesprek met psych gister. Wil mij weer instellen op AD medicatie, maar dat wil ik niet gezien de bijwerkingen waar ik meer last dan baat bij heb. Achtereenvolgens begon hij over pammetjes... No way,zeker niet met mijn verslavingsgevoeligheid. Overeengekomen dat ik het eerst in de homeopathische hoek ga trachten op te lossen. Ondertussen wel afgesproken dat we een start gaan maken met traumaverwerking. Volgende week nieuwe afspraak waar ik te horen krijg welke vorm voor mij passend is. Doodsbenauwd,maar ook blij,eindelijk in de actie. Zolang ik er niet aan ga werken blijft het broeien op de achtergrond en beperkt het mijn groei... Afijn, zaak om komende week zoveel mogelijk mijn rust te pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Goeie zet Blondie Onderdrukken heeft niet gewerkt..nu het echte werk Zal zeker heel zwaar zijn...maar zekers de moeite waard na afloop Blondie je bent een hele bijzondere vrouw... sterker dan je denkt Succes en sterkte...go for it kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Blondie...je bent in beweging dus groei! En dat zal vast gepaard gaan met groeipijn... Sterkte en succes! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Je klinkt sterk Blondie, waarschijnlijk weet je al dat zowel in de homopathie als de psychotherapie de klachten vaak eerst verergeren eer ze beteren. Dat betekent dat de boel aanslaat. En kan heftig.moeilijk/hopeloos lijken, maar als je doorzet wordt dat beter, echt! Jij gaat dit kunnen, en doen er is veel om voor te leven en van te houden kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Heftig, Blondie. Dapper dat je de medicatie hebt afgewezen. Het kan zonder en ik hoop ook voor jou! Traumaverwerking heb ik geen ervaring mee, dus moeilijk meevoelen voor mij. Rationeel bezien denk ik dat het erg heftig en ingrijpend kan zijn. Ik wens je er veel sterkte en succes bij. Zet hem op Blondie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Dank jullie allen voor jullie steun! Zit met tranen in mijn ogen door jullie lieve en steunende woorden! Het vertrouwen in mij dat ik het aankan doet mij veel. Nu nog zelf vertrouwen krijgen dat ik het aankan. Komende donderdag weer afspraak bij de psych en ik schijt bijna letterlijk in mijn broek voor wat komen gaat. Beetje dubbel gevoel! Het liefst zou ik mijn koppie in het zand steken, maar aan de andere kant zeer gemotiveerd om te starten. Afijn, ik probeer de komende dagen mijn rust te pakken en bij de dag te leven, niet te ver vooruit kijken. Hier en nu is nu belangrijk, donderdag is nog een week weg! Voor nu loslaten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden