bolletje Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Net zo'n beetje als een klein kind dat persé z'n zin wil krijgen Jen. Kan je hem ook duidelijk maken dat jij toch een heel eind zorgt voor de inkomsten? Misschien dramt hij dan minder, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 je hebt wel gelijk dat dit niet echt on topic is hier, Acanthus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Als ik dat doe Bol, dan wordt hij heel emotioneel en lastig. Inderdaad een beetje als een kind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Het is juist wel on topic, want dit is waar jij mee te maken hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Jen, ik vind je de laatste tijd lekker assertief en duidelijk overkomen, Je schrijft helder wat er speelt en wat je stoort en je bedreigt in je voornemens wat drinken betreft. Lukt dat je irl ook tegen je man? *mag ik dit wel zo direct schrijven en vragen?* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Nee Erik, dit is communicatief een moeilijke periode. Daarom wellicht dat ik hier een uitlaatklep zoek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Poeh moeilijk Jen. Heb je nu het gevoel dat dit tijdelijk is of zit het ook een beetje in de aard van het beestje.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Dat veroorzaakt mijn onrust ook een beetje bol. Ik weet het niet. Mijn man nam vroeger andere medicatie dan nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 (bewerkt) Ik denk dat veel mensen hier het best wel goed in koppie hebben wat je zou moeten doen...maar het uitvoeren is nog niet zo makkelijk.. Hier iets vertellen is een stap verder als het bij je houden.. Je weet dst het een strijd word..als je confronteert Ben er zelf ook 1 van... Goed bezig jen....om overdag hier mee tekomen 26 mei 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Medicatie... Volg hier nu Docu over Michael Jackson... Triest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Tja je kan tegen medicatie zijn maar bij een bipolaire stoornis is de keuze niet groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Jen maar is hij veranderd sinds hij deze medicatie slikt? Het lijkt me toch dat je erg onzeker wordt als dit zo blijf, hoewel mensen erg kunnen veranderen door medicatie. Misschien eens met zijn ouders praten als die mogelijkheid er is, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Dat ligt heel moeilijk, bolletje. Eigenlijk werd mijn man door zijn vorige medicatie erg onderdrukt in groep. We hadden het toen goed met zijn tweetjes. Nu is hij veel socialer. En dat vind ik goed! Maar met zijn ouders kon hij nooit echt praten. Dus kennen zij hem echt? Ingewikkeld allemaal. Misschien inderdaad lotgenotencontact nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Cru gesteld: ik weet niet wie hij is, hoe moet ik dan weten of ik van hem hou? Momenteel is het eerder "ik geef om hem". En omgekeerd? Geen idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Sorry dat ik hier tegen het onaanvaardbare aan openhartig ben, maar ik voel me hier heerlijk anoniem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Hebben jullie ook samen therapie Jen!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Geen sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 (bewerkt) Niet nodig 26 mei 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Nee Blondie, misschien moet dat wel uiteindelijk. Ik weet het nog niet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Geen sorry. Juist goed Jen! Ik weet alleen niet goed hoe je te steunen. Ontzettend moeilijk voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Lijkt me zeker wel noodzakelijk, Jen... Of jij gaat hier aan ten onder tesamen met je relatie! Kun je dat aankaarten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Zou je man ook bereid zijn om samen in therapie te gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Het helpt me dat ik het gewoon van me af kan schrijven en dat jullie lezen, Lotus. Ik kan deze dingen niet goed met mijn eigen familie delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Ik laat het nog even bezinken. Weekje of zo, niet langer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Goede vraag lotus... Ga aan hem voorbij nu om Jen te steunen, maar het werkt inderdaad alleen als beiden bereidheid tonen om eraan te werken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden