Lotus66 Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 (bewerkt) Goede morgen Frummers, Een stralende zon en een strak blauwe lucht. Ik wens jullie vandaag meer dan alle goeds. Koffie en thee wordt gezet. 24 mei 2014 bewerkt door Lotus66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Mogge mooie bloem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Goedemorgen, hier ook zon en nauwelijks wind, straks op de boot en heerlijk wandelen en mn hoofd leegmaken, hoop dat Rapi toch ook even haar rust en ontspanningsmomenten heeft... Hoop dat iedereen een goed weekend heeft..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Goedemorgen Lotus, huttula en eline Jullie ook een fijne dag. Veel plezier op Schier eline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 24 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Goede morgen my dears, Oh lekker Eline! Uitwaaien en wandelen....Heel veel plezier! Suiker en Hut: wat zijn jullie plannen? Ik ben na de koffie en ontbijt weer aan het trainen met mijn zoon....Vanmiddag nieuwe vriezer en gasfornuis. Genoeg te doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Ik heb geen plannen voor vandaag Lotus, wil me er eerlijk gezegd niet druk om maken nu wat ik ga doen vandaag, ik zie wel. Jij veel plezier vandaag. Zie dat Jen al weer is ingelogd, heb jij nog wel geslapen vannacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 24 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Suiker: Geen plan, de dag open laten is ook een plan :-) Jen: How are you? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Had je even pb willen sturen Blondie, lukt me op de een of andere manier niet. Hoop dat het me later lukt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 24 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Eerst maar eens even 'onder de pomp'......Tot laters op de dag! Goed gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Dank....zo douchen en om 8 de deur uit....tot morgenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 24 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 24 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Zowaar toch een plaatje. Oeps had ik in de zandbak moeten doen...Veel plezier Eline! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Goeiemorgen, Geslapen als een os en nu zo duf als een konijn! Vandaag een dagje naar mijn landgoed, auto staat al volgeladen! Helaas grijze lucht hier, hopen dat het zonnetje er zo nog doorheen komt prikken. Maar nu eerst koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Goedemorgen frummers, Hier ook volop zon, maar wel een paar schapewolkjes, geeft niet, de zon piept er wel omheen, hihi. Vandaag niet naar het werk maar wel thuis flink aan de slag. Zit me nou net af te vragen hoe de kamer van Suiker is geworden. Naar je zin zoals alles nu staat Suiker? Trouwens de thee staat klaar, koffie moet nog even doorlopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Suikertje, ik zie je PB wel verschijnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Dagpact: Blondie6173 Wie doet mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Hoi Yvonne, Sowhat en Blondie (hoop niet dat ik iemand mis nu) Mijn inrichting in kamer is redelijk naar mijn zin. Kan alleen nog geen tv kijken vanaf balkon, maar ja is logistiek moeilijk hier. Dan kan ik mijn stekkie op bank niet goed zetten, zodat ik goed naar buiten kan kijken. Maar ik verander nog weleens hoor. Paar keer per jaar wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Fijn Suiker. En leuk dat veranderen, dat deed ik vroeger ook nogal eens. Tegenwoordig staat de boel en dan blijft het ook minstens vijf jaar zo staan, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Herkenbaar suikertje! Verander hier ook regelmatig de opstelling in mijn woonkamer,en keuken... Zoon dan gelijk weer dagen van slag want kan dan niks meer vinden... ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 24 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Dagpact:Blondie6173LotusHeerlijk dat verschuiven. Doe ik ook regelmatig. Haha, als ik weer eens aan de gang ben geweest kan mijn man na bv 3 maanden vragen 'Goh heb je de bank ergens anders neergezet???' Haha.... Yvon, dank voor de koffie. Blondie: Heel veel plezier!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Goedemorgen, Ook weer aanwezig na GOED te hebben geslapen, zonnetje schijnt. Aan het klaarmaken om 2 dagen met mijn gezin naar de camping te gaan. Uiteraard houden we het droog! Dagpact:Blondie6173Lotus Super1975 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Ik heb maar klein appartement hoor, 1 woonkamer, 1 slaapkamer en badkamer en keuken zit bij woonkamer. Veranderen gaat hier snel en voordeel is dat de boel achter de kast en bank ook regelmatig schoon wordt. Je man heeft een kijkbrilletje nodig Lotus, alhoewel als mijn ex weer eens naar kapper was geweest zag ik het ook niet. haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 hahaha... ik weet nog dat mijn moeder ook zo'n verschrikkelijke schuiver was. Mijn vader moest vaak tot 's avonds laat op pad voor zijn werk en schijnt ooit eens thuis te zijn gekomen en heel even het gevoel te hebben gehad bij de buren naar binnen gestapt te zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 voordeel is dat de boel achter de kast en bank ook regelmatig schoon wordt. Oeps... de kast staat hier al twaalf jaar op dezelfde plaats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Fijn dat je goed hebt geslapen Super, veel plezier op de camping! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden