Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 mei

Lotus66

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, hier ook zon en nauwelijks wind, straks op de boot en heerlijk wandelen en mn hoofd leegmaken, hoop dat Rapi toch ook even haar rust en ontspanningsmomenten heeft...

Hoop dat iedereen een goed weekend heeft.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen my dears,

Oh lekker Eline! Uitwaaien en wandelen....Heel veel plezier!

Suiker en Hut: wat zijn jullie plannen?

Ik ben na de koffie en ontbijt weer aan het trainen met mijn zoon....Vanmiddag nieuwe vriezer en gasfornuis. Genoeg te doen.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 

Hier ook volop zon, maar wel een paar schapewolkjes, geeft niet, de zon piept er wel omheen, hihi. 

Vandaag niet naar het werk maar wel thuis flink aan de slag. 

Zit me nou net af te vragen hoe de kamer van Suiker is geworden. 

Naar je zin zoals alles nu staat Suiker? 

Trouwens de thee staat klaar, koffie moet nog even doorlopen.

post-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-59220500-1386047472_thumb.png
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Yvonne, Sowhat en Blondie (hoop niet dat ik iemand mis nu)

Mijn inrichting in kamer is redelijk naar mijn zin. Kan alleen nog geen tv kijken vanaf balkon, maar ja is logistiek moeilijk hier. Dan kan ik mijn stekkie op bank niet goed zetten, zodat ik goed naar buiten kan kijken. Maar ik verander nog weleens hoor. Paar keer per jaar wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:
Blondie6173
Lotus

Heerlijk dat verschuiven. Doe ik ook regelmatig. Haha, als ik weer eens aan de gang ben geweest kan mijn man na bv 3 maanden vragen 'Goh heb je de bank ergens anders neergezet???' Haha....

Yvon, dank voor de koffie.

Blondie: Heel veel plezier!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb maar klein appartement hoor, 1 woonkamer, 1 slaapkamer en badkamer en keuken zit bij woonkamer. Veranderen gaat hier snel en voordeel is dat de boel achter de kast en bank ook regelmatig schoon wordt.

Je man heeft een kijkbrilletje nodig Lotus, alhoewel als mijn ex weer eens naar kapper was geweest zag ik het ook niet. haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha... ik weet nog dat mijn moeder ook zo'n verschrikkelijke schuiver was. 

Mijn vader moest vaak tot 's avonds laat op pad voor zijn werk en schijnt ooit eens thuis te zijn gekomen en heel even het gevoel te hebben gehad bij de buren naar binnen gestapt te zijn... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...