VM1 Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 (bewerkt) ja.. hier middag ook "sober" , boterhammetjes dus.... Tss. GTA 4, BLACK upps zombies, en canulles verversen door dan.... Vanavond zelfgemaakte burgers. 14 mei 2014 bewerkt door VM1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Groot bord havermout........jammie VM1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Agnieta, je kunt altijd nog oppas-oma worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 EN het onweert-hagelt-hoost hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Volop zon hier, voor zolang het duurt? Zou wel een wandelmaatje willen.....maar ja die moet dan wel in Grunn wonen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 en ik terug een paardrij maatje Eline... Maar dat is dan weer heeeeeeeeeeeeelemaaaaaaaal ver weg in het Zuiden. (je zou zeggen.. zuiden=warm, maar ik denk dat ze het tegenwoordig omgekeerd doen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Ik ga maar drop eten heb een grote glazen weckpot vol en ze lonken naar me, ben alleen dus kan smakken en doen.....( bij voorkeur zeker 5 dropjes tegelijk) huttula en VM1 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Ik ben ook aan de drop Eline, voordat ik het weet is het zakje leeg! Zo wie zo eet ik me ongans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Maar woon ook in Grunn, dus dat scheelt! eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Drop en eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Ha die Wimmelt, leuk ook een stadjer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Voor mij gewoon tussendoortje, zit alweer aan het avondeten te denken, zin in zuurkool met uitgebakken spekjes eigenlijk hachee maar dan had ik al moeten gaan voorbereiden...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 gelukkig geen aanleg voor dikzijn......;-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Dus ik ga maar eens op de fiets alles voor zuurkool halen en hachee, dat laatste eet ik dab gezien de hoeveelheid die ik maak zeker 3 dagen..... Dat wordt wel wat raampjes op een kier zetten....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Wij eten altijd drop als lunch Anita, zo zijn die Groningers , pure folklore, de hozemetuuters dr bie oan, haha. Ja Eline ik woon ook in Groningen. Moet nu weg Laterzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Laters.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Agnieta, sorry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Agnieta ik ook ervandoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Haaaaaa wilde net uitloggen.. ma daar hedde Aak! Kom jij hier de vaat doen Aak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 op en af en zo hé.... Maar nee eigenlijk (buiten moe etc..) met mijzelf wel ok! Gij ook ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Heel veel plezier op vakantie! Niet vergeten te oefenen met zwemmen hé! En... ach... laat die lijstjes ma lijstjes zijn... ik vergeet zelfs mijn lijstjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Alweer een uur wakker, Dat is ook slapen van niets he. Zal om 17.30 wel weer instorten, want ging de laatste dagen,(met die nachtdiensten), om die tijd weer een paar uur naar bed. Nou ja, vandaag maar rekken tot een uur of 20.00. Morgen is het toch weer een gewone dag! En strijken.. Ja, vind ik ook heel relaxed hoor. Een soort therapie dan he , En zo'n heerlijk voldaan gevoel, als alles lekker strak en glad op stapeltjes in de kast ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Oh ja Agnieta, Gefeliciteerd met de zwangerschap van je dochter. Weer een kleinkindje, Leuk! Maar inderdaad bizar, dat je wel op je kleinkind kan passen straks, en je eigen kind uit huis is geplaatst. Lijkt me echt heel erg moeilijk voor je. Petje af hoor! En wat ben je dan nog een heerlijk jonge oma! Dacht dat ik jong oma was (45, toen mijn eerste kleinkind geboren werd) Hoe vindt je dochter het, dat ze zwanger is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Hoi, Voor ik het vergeet, akelei alvast een prettige vakantie gewenst. Agnieta, gefeliciteerd met zwangerschap van je dochter. Zal idd hele verandering zijn als ze niet meer bij je woont. Ik heb zelf vandaag 2 oefensessies erop zitten. Ging aardig. Morgen weer naar ggz. Zie daar wel weer tegen aan, niet tegen gesprek, maar wel tegen reis er naar toe, maar is nog niet zover. Slapen gaat gelukkig laatste tijd beter. Ik word nu tussen 6 en 7 wakker, nu nog uurtje later en ik zit weer goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Kan me voorstellen wijfie dat je dat pijn doet en dan ook nog lezen dat het anders kan op fb. Sterkte nu, Eline, ik ruik de hacheevlees en de uien hier al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden