Spring naar bijdragen

dag van verpleging!


Aanbevolen berichten

Hier weer thuis na nat ochtendje landgoed...

Na korte nacht aan het zweven maar ga mn bed niet in anders slaap ik vannacht niet!

Merk dat ik slecht kan tegen verandering in ritme...

Na laat te zijn gaan slapen door songfestival afgelopen zaterdag loop ik gelijk uit mn slaapritme...

Vanavond dus maar vroeg mn mandje en ritme weer terug proberen te pakken...

Nu nog effe boodschapje doen en wakker zien te blijven!

Btw. Aanstaande donderdag inmiddels 2 sollicitatie gesprekken...

Moet gek lopen als ik er niet voor 1 aangenomen word...

Inmiddels al wel op van de zenuwen,ook niet goed voor mn nachtrust! :-S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen, batterij van mijn i-pad bijna leeg en lader lijkt niet te werken dusals ik straks weg ben..... Sorry daarvoor.

Terwijl ik eigenlijk alleen bij jullie mijn ei kwijt kan. Hopelijk tot later dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las net even snel je draadje Arja, niet helemaal, maar genoeg om te weten dat je aan de refusal zat. Ben je daar dus mee gestopt?

 

Met mij gaat het qua alcohol nog goed, vanmorgen hulpverleenster hier gehad, iedereen is het er onderhand mee eens dat ik opname moet, maar krijg het maar eens voor elkaar. Morgen daarvoor eerst maar naar rechtbank, donderdag vervolg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens ( en meisjes) wat heftig allemaal om te lezen. Maar gek genoeg ook fijn. ( de herkenning)

@ Suikertje: ja ik slik refusal ( onder toezicht 3 x per week) ongeveer een maand geleden kwamen mijn problemen zo aan de oppervlakte dat ik onbewust ff geen refusal meer heb geslikt. Dat ik het nu onder toezicht slik is eigenlijk mosterd na de maaltijd dus.... Maar ik doe het wel.

Je gebruikt dus geen alcohol Suiker, maar toch opname i.v.m. Andere problematiek?

@ Sowhat. Een maand geleden ben ik de fout ingegaan. En daar word ik nu op afgerekend. Gelukkig vakbond achter me omdat ik half jaar geleden heb aangegeven alcoholist te zijn bij bedrijfsarts. Dus mijn ontslag wordt aangevochten. Maar ik heb het idee in een nachtmerrie te leven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijffie, voel me inderdaad ontzettend rot, vervelend ( ik zou me nog even iets sterker willen uitdrukken, maar mag niet hier) .

Gelukkig hier feedback. Hier kan ik eerlijk zijn en alles vertellen. Een echte opluchting!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arja en Suiker voordat ik weg ging heb ik jullie berichten gelezen, maar ik moest er even afstand van nemen. Want het gaat me aan het hart.

 

Arja: Wat afschuwelijk voor je. Wat moet jij je meer dan rot voor je zijn. Meis, wat zul jij je ellendig voelen. Goed dat je hier komt om stoom af te blazen. Ik hoop dat het aanvechten van je ontslag een positieve wending zal hebben. Maar daar heb je nu denk ik even niets aan. Eerst deze klap maar eens zien te overleven. En weet dat je niet alleen bent. 

 

Suiker: Ik las je eigen draadje. Wat zul jij je heen en weer geslingerd voelen. Ik hoop dat je snel ergens een plekje kunt bemachtigen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een nare berichtjes van sommigen bah. Sugar en Arja allebei heel veel sterkte.

 

Hier zo goed als klaar met de keuken, morgen nog een reepje. Ik had er nu echt geen zin meer in bern moe, ben al vanaf 7.00 bezig dus morgen weer een dag.

Ondertussen zitten hier de dames rustig te schilderen. Ik doe niets meer als alleen eten koken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...