Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Zoww verdrietig hier,....... Mijn werk was na mijn tweeling alles voor me. Nu ontslagen: alcohol gebruikt tijdens werk. Leef ik in een nachtmerrie was het maar waar.....

Geplaatst

Ach Arja, jouw sores is nu ff belangrijker. Kom op he, weet niet hoe oud je bent, niet alles opgeven.

Weet dat het van hieraf makkelijk is gezegd, maar er is altijd een toekomst.

Geplaatst

Nope denk ik niet Agnieta. Vakbond plus advocaat wel ingeschakeld, en die zien kansen omdat ik een half jaar geleden bij de bedrijfsarts heb aangegeven alcoholist te zijn.

Geplaatst

Lieve mensen, batterij van mijn i-pad bijna leeg en lader lijkt niet te werken dusals ik straks weg ben..... Sorry daarvoor.

Terwijl ik eigenlijk alleen bij jullie mijn ei kwijt kan. Hopelijk tot later dan

Geplaatst

Ik las net even snel je draadje Arja, niet helemaal, maar genoeg om te weten dat je aan de refusal zat. Ben je daar dus mee gestopt?

Met mij gaat het qua alcohol nog goed, vanmorgen hulpverleenster hier gehad, iedereen is het er onderhand mee eens dat ik opname moet, maar krijg het maar eens voor elkaar. Morgen daarvoor eerst maar naar rechtbank, donderdag vervolg.

Geplaatst

Jongens ( en meisjes) wat heftig allemaal om te lezen. Maar gek genoeg ook fijn. ( de herkenning)

@ Suikertje: ja ik slik refusal ( onder toezicht 3 x per week) ongeveer een maand geleden kwamen mijn problemen zo aan de oppervlakte dat ik onbewust ff geen refusal meer heb geslikt. Dat ik het nu onder toezicht slik is eigenlijk mosterd na de maaltijd dus.... Maar ik doe het wel.

Je gebruikt dus geen alcohol Suiker, maar toch opname i.v.m. Andere problematiek?

@ Sowhat. Een maand geleden ben ik de fout ingegaan. En daar word ik nu op afgerekend. Gelukkig vakbond achter me omdat ik half jaar geleden heb aangegeven alcoholist te zijn bij bedrijfsarts. Dus mijn ontslag wordt aangevochten. Maar ik heb het idee in een nachtmerrie te leven

Geplaatst

Wijffie, voel me inderdaad ontzettend rot, vervelend ( ik zou me nog even iets sterker willen uitdrukken, maar mag niet hier) .

Gelukkig hier feedback. Hier kan ik eerlijk zijn en alles vertellen. Een echte opluchting!

Geplaatst

Arja en Suiker voordat ik weg ging heb ik jullie berichten gelezen, maar ik moest er even afstand van nemen. Want het gaat me aan het hart.

Arja: Wat afschuwelijk voor je. Wat moet jij je meer dan rot voor je zijn. Meis, wat zul jij je ellendig voelen. Goed dat je hier komt om stoom af te blazen. Ik hoop dat het aanvechten van je ontslag een positieve wending zal hebben. Maar daar heb je nu denk ik even niets aan. Eerst deze klap maar eens zien te overleven. En weet dat je niet alleen bent. 

Suiker: Ik las je eigen draadje. Wat zul jij je heen en weer geslingerd voelen. Ik hoop dat je snel ergens een plekje kunt bemachtigen. 

Geplaatst

Wat een nare berichtjes van sommigen bah. Sugar en Arja allebei heel veel sterkte.

Hier zo goed als klaar met de keuken, morgen nog een reepje. Ik had er nu echt geen zin meer in bern moe, ben al vanaf 7.00 bezig dus morgen weer een dag.

Ondertussen zitten hier de dames rustig te schilderen. Ik doe niets meer als alleen eten koken.

Geplaatst

Goed plan Bolletje. Fijn de dames creatief bezig. Mijn zoon moet nog uit school komen.

Iet, het water loopt me in de mond.

Hier wordt het lasagne. Maar ws gaat mijn zoon zich hier over buigen. Hij kookt zo graag. Ha, en daar maak ik natuurlijk gretig gebruik van :-) 

Geplaatst

Klaar met alle boodschapjes halen etc...

Nu alleen nog maar koken, lekker makkelijk macaroni, en nog effe voor zien te houden tot een uur of 9 en vroeg mn mandje in!

Morgen weer werken.

Wel een raar gevoel hoor met in achterhoofd wat er net bij Arja aan de hand is...

Krijg er de bibbers van, had een aantal jaar geleden ook mijn verhaal kunnen zijn...

Wat een gif is het toch! Bah...

Blij dat ik dat niet mee heb hoeven maken en het sterkt me destemeer niet naar die periode in mijn leven terug te gaan!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...