blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Hier weer thuis na nat ochtendje landgoed... Na korte nacht aan het zweven maar ga mn bed niet in anders slaap ik vannacht niet! Merk dat ik slecht kan tegen verandering in ritme... Na laat te zijn gaan slapen door songfestival afgelopen zaterdag loop ik gelijk uit mn slaapritme... Vanavond dus maar vroeg mn mandje en ritme weer terug proberen te pakken... Nu nog effe boodschapje doen en wakker zien te blijven! Btw. Aanstaande donderdag inmiddels 2 sollicitatie gesprekken... Moet gek lopen als ik er niet voor 1 aangenomen word... Inmiddels al wel op van de zenuwen,ook niet goed voor mn nachtrust! :-S Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Kapper is hier ook geen overbodige luxe! Goed idee wijfie... Zo maar effe bellen voor inzetten nepdreads... Mn zomerlook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Zoww verdrietig hier,....... Mijn werk was na mijn tweeling alles voor me. Nu ontslagen: alcohol gebruikt tijdens werk. Leef ik in een nachtmerrie was het maar waar..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Erg Arja, weet nog niet veel over je, maar dit klinkt niet leuk. Wens je veel sterkte. Wilde wat over mezelf vertellen, maar doet nu even niet terzake. Arja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Dank jullie wel allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Vanmorgen het gesprek gehad. Mijn hele toekomst vervlogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Ik werk 23 jaar voor het bedrijf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Maar Suikertje vertel oer jezelf....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Doet natuurlijk altijd terzake Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Ik weet er geen eind aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Ach Arja, jouw sores is nu ff belangrijker. Kom op he, weet niet hoe oud je bent, niet alles opgeven. Weet dat het van hieraf makkelijk is gezegd, maar er is altijd een toekomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Nope denk ik niet Agnieta. Vakbond plus advocaat wel ingeschakeld, en die zien kansen omdat ik een half jaar geleden bij de bedrijfsarts heb aangegeven alcoholist te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Over 2 weken 50 suiker. Ook geen leuk vooruitzicht meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Zoals jij het zegt Agnieta: rotdrank. Het vernietigt alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Lieve mensen, batterij van mijn i-pad bijna leeg en lader lijkt niet te werken dusals ik straks weg ben..... Sorry daarvoor. Terwijl ik eigenlijk alleen bij jullie mijn ei kwijt kan. Hopelijk tot later dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Ha hij laadt nu wel! Toch nog iets positiefs vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Maar kom op Suiker met je verhaal. Misschien slecht van me maar dan weet ik niet de enige te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Dank je letjefietje ☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Ik las net even snel je draadje Arja, niet helemaal, maar genoeg om te weten dat je aan de refusal zat. Ben je daar dus mee gestopt? Met mij gaat het qua alcohol nog goed, vanmorgen hulpverleenster hier gehad, iedereen is het er onderhand mee eens dat ik opname moet, maar krijg het maar eens voor elkaar. Morgen daarvoor eerst maar naar rechtbank, donderdag vervolg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Jongens ( en meisjes) wat heftig allemaal om te lezen. Maar gek genoeg ook fijn. ( de herkenning) @ Suikertje: ja ik slik refusal ( onder toezicht 3 x per week) ongeveer een maand geleden kwamen mijn problemen zo aan de oppervlakte dat ik onbewust ff geen refusal meer heb geslikt. Dat ik het nu onder toezicht slik is eigenlijk mosterd na de maaltijd dus.... Maar ik doe het wel. Je gebruikt dus geen alcohol Suiker, maar toch opname i.v.m. Andere problematiek? @ Sowhat. Een maand geleden ben ik de fout ingegaan. En daar word ik nu op afgerekend. Gelukkig vakbond achter me omdat ik half jaar geleden heb aangegeven alcoholist te zijn bij bedrijfsarts. Dus mijn ontslag wordt aangevochten. Maar ik heb het idee in een nachtmerrie te leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 pb fb je wel even Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Wijffie, voel me inderdaad ontzettend rot, vervelend ( ik zou me nog even iets sterker willen uitdrukken, maar mag niet hier) . Gelukkig hier feedback. Hier kan ik eerlijk zijn en alles vertellen. Een echte opluchting! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 @ Suikertje: lees intussen ook even jouw draadje. Sterkte! Weet op dit moment even niet meer te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Arja en Suiker voordat ik weg ging heb ik jullie berichten gelezen, maar ik moest er even afstand van nemen. Want het gaat me aan het hart. Arja: Wat afschuwelijk voor je. Wat moet jij je meer dan rot voor je zijn. Meis, wat zul jij je ellendig voelen. Goed dat je hier komt om stoom af te blazen. Ik hoop dat het aanvechten van je ontslag een positieve wending zal hebben. Maar daar heb je nu denk ik even niets aan. Eerst deze klap maar eens zien te overleven. En weet dat je niet alleen bent. Suiker: Ik las je eigen draadje. Wat zul jij je heen en weer geslingerd voelen. Ik hoop dat je snel ergens een plekje kunt bemachtigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Wat een nare berichtjes van sommigen bah. Sugar en Arja allebei heel veel sterkte. Hier zo goed als klaar met de keuken, morgen nog een reepje. Ik had er nu echt geen zin meer in bern moe, ben al vanaf 7.00 bezig dus morgen weer een dag. Ondertussen zitten hier de dames rustig te schilderen. Ik doe niets meer als alleen eten koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden