huttula Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Verzorging heeft mij ook altijd getrokken..mooi vak Jammer van alle bezuinigingen. En nu e cht weg....ik word hier afgeleid We een fijne afleiding...tanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Nope. Je kan me inhuren om te documenteren hoe je word op je pc moet zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Ik doe niks. Ik beschrijf wat mensen moeten doen. Dat maakt mijn job zo plezant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Refu is wat mij betreft in die mate verslavend dat ik nu nog mezelf niet volledig vertrouw dat ik zonder dat ik dat pilletje inneem ik niet ga drinken... Beetje onzin ook wel, na ruim 2,5 jaar! Maar goed... Dan maar liever slikken dan zuipen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Werk ze huttula! En vergeet niet dat jouw Job net zo belangrijk is! En Jenn ... Kom maar op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 In dat opzicht is de pil een betere uitvinding, Je mag seks hebben, je wordt niet zwanger. Wachten op de pil waarbij je mag drinken zonder zat te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Ja de menschheid voorzien van broodbeleg.... Eigenlijk heb ik ook geen hekel meer asn vroege dienst...sinds ik niet meer drink Nu echt wegggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Dat beloofd de Refu niet... Daar wordt je alleen maar doodziek van als je drinkt en kan je wel vertellen dat dat echt geen pretje is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Nooit geen probleem mee gehad huttula met vroege diensten... Ben een ochtendmens en avond-nacht mens... Net wat men wil... Werk ze Ga hier maar eens broodjes bakken... Jen? wil jij voor een mooi plaatje zorgen voor het ontbijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Ik heb het plaatje braaf op de muziekdraad gezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Goedemorgen dames, jullie maken er een nachtdraadje van ipv dagdraadje Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Hahaha... Bedoelde een mooie pic van een lekker ontbijtje hier op de dagdraad, maar muziekje is ook helemaal goed! Dames en heren! Voor een leuk begin van de dag... Muziekdraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Goeiemorgen suikertje... Doe je mee? Dagpact: Blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Dagpact: Blondie6173 Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQxDlzyzhObatbAZcRget9S5k3zwo7-3BciWZZgmCmryIsX0hUTyg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Nou ja, wij zeggen zo, dat jet systeem niet goed werkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 (bewerkt) En eet smakelijk frummers namens mij en jen 12 mei 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 'k heb zin om te gaan slapen nu. Doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Super! Suikertje... En jen! Ligt niet aan ons... moeten dan maar gewoon link openen... Hebben ons best gedaan. ;-) :-P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Moest jij niet werken dan jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Broodjes hier klaar! Zoon hoogstens verbaasd :-D :-P ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Kom ff snel tikken dat ik er gewoon nog ben. Ik drink nog steeds niet, niet blowen is lastiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Goede morgen frummers. nog geen koffie en thee? Dan maar snel even zetten hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Een hele goede morgen op deze nacht / muziek en dagdraad! Werkse voor de harde werkers die met gebakken broodjes al op weg zijn. Suiker al weer op de dagpact En de Refu (pil) er al weer in bij Blondie... En wat heb ik tot nu toe gedaan. Ben alleen nog maar uit bed gedonderd. School weer begonnen, dus koppie thee zetten voor zoon lief...Trouwens wel weer lekker, structuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Wel weer lekker inderdaad Lotus, die regelmaat... Nu nog regelmaat in slaapritme bij mij erin zien te krijgen... Afijn, ik ga effe doesjen en daarna naar mijn landgoed... Vraag me inmiddels na een nacht nachtbraken af hoe goed dat landje is voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden