Spring naar bijdragen

Suikertje


Antoinnette

Aanbevolen berichten

Ik start hier ook maar eens even, bijna niemand weet iets van me denk ik

 

Misschien niet goede moment, maar misschien ook wel.

 

Drink al jaren, is laatste 3 jaar wel veel erger geworden door omstandigheden.

 

Min of meer door drank is 2 echtscheidingen verder en 4 kinderen.

 

Met opstaan, maar vooral ook met veel vallen probeer ik mijn leven op orde te krijgen.

Kamp daarnaast ook met psychische problemen, waaronder straatvrees en sociale fobie.

 

Veel mensen begrijpen me dan niet, omdat ik, als ik mensen tegen kom, heel goed met ze om ga. Maar dat is voor mij slechts schijn. Liever negeer ik ze. Heb daarom ook geen sociaal netwerk. Contacten via internet is voor mij stuk gemakkelijker, zijn virtueel en hoef ze niet te zien en als ik niks wil zeggen, hou ik mijn mond.

 

Heb contact nu met verslavingzorg en GGZ, intensief contact. Dacht vaak dat ik het zelf wel kon, maar niet dus.

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt heel vreemd. Dit heb ik in mijn carriere nog nooit mee gemaakt. Alleen wanneer het om een gedwongen opname gaat. En bij een gedwongen opname moet (is criterium) je een gevaar zijn voor jezelf of je omgeving. Nou ja...Suiker als je dan toch in die boom gaat klimen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Suiker,

 

Een eigen draad!

Dat betekent toch niet dat ik de (vaak) enige andere man op de dagdraad kwijt raak?

 

Misschien wist de dame in kwestie niet waar ze het over had?

Uitzendkracht of zo (overigens met alle respect, maar het komt voor)?

 

Hoe dan ook, houd ons op de hoogte!

 

Ga goed, Suiker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de reacties. Ben al weer uren op en gaat gewoon niet goed. Wil daarmee niet op gewone draadje,

 

Heb geen zin in bezoeken vandaag, Was geen uitzendkracht, maar weet het ook niet.

 

Trek me even terug in eigen veilige wereldje, kom later misschien wel weer op dagdraadje, maar vandaag niet.

 

Gisteren nog wel eerst goed gesprek gehad met ggz, al was hij ook behoorlijk kwaad dat ik hem niet had gebeld.

 

Wil de goeden en volhouders even niet in de weg zitten, vandaar even hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Suiker op je eigen draadje :)

Adb worden gaat meestal niet van een leien dakje

Kost tijd,vergt energie, komen veel gevoelens aan te pas,leert jezelf beter kennen

Maakt je kwetsbaar.Geeft veel spanning

Voor de buitenstaanders niet begrepen voelen...gevoel dat je nergens terecht kunt

Vaak een vreemde voelen tussen mensen.

Het liefst geen probleem hebben door het te onderdrukkken

Onderdrukken lukt niet meer...want het probleem is al erkent door jezelf

Mooie van het forum...samen sterk en toch zelf te doen.

We hebben 1 grote overeenkomst...das alcohol...de baas worden of zijn

Met al zijn ups en downs...en alles wat erbij komt

Ik wens je veel kracht,een mooie toekomst,en hoop je toch nog veel te lezen

Dikke virtuele knuf....Huttula

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor jullie reacties,

 

Gaat vandaag ietsje beter, gister was niet goed.

 

Moet vandaag en morgen weer puinruimen, Geen idee hoe ik dat moet aanpakken, maar moet wel.

 

Bij een tegenslag trek ik me direkt terug, neem dan geen foon meer op en deur al helemaal niet open. Wil dan alle problemen/dingen ontlopen.

Heb er mezelf mee en dat besef ik maar al te goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je ontroerd me beetje, letje. Weet nooit zo goed daar mee om te gaan, Niet in geschreven woorden tenminste. Ben emotioneel iemand dat wel

 

Dinsdag iemand van ggz geweest. Weet totaal niet meer wat er is besproken. Gisteren geen foon opgenomen, Moet bellen, maar is zo moeilijk.

 

Daarom zet ik dit ook niet allemaal op dagdraad, te persoonlijk en als iemand dit niet wil lezen, komt hij hier niet.

 

Wens je fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Suiker, sterkte hoor! Puin ruimen is ook niet leuk om te doen. Ik weet vaak ook niet waar te beginnen. En wat kan die berg dan hoog zijn. Stukje bij beetje beginnen en ruimen wat echt noodzakelijk is? Het eerste beetje zal vast al verlichten. Fijn dat jij je in ieder geval wat beter voelt dan gisteren. Weet je, heel soms ontloop ik ook dingen / problemen, wetende dat dit niet altijd handig is (moet dan toch weer ergens met de billen bloot) MAAR soms is dat voor mij op dat moment de juiste keuze...Sterkte! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GGZ gebeld en ook al dokter. Dank voor jullie steun.

 

Volgende week echt met advocaat aan de slag. Zou het vorige week al hebben moeten doen, Toen deze week,

 

Kan nu even niks. Schop me volgende week maar en MijnGerrit, ik ben immuun voor kietelen.

 

Heb zo ............ veel moeite om alleen maar naar fotos te kijken,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suiker: Complimenten! Je hebt gebeld gehad! En dan ook nog eens twee telefoontjes. Heel pittig voor je en toch gedaan. Knap man. Wat moet het moeilijk voor je zijn om het alleen met de foto's te doen. Ik kan invoelen hoe groot het gemis kan zijn. Verdrietig. Van mij ook een hele dikke knuffel, en een hart onder de riem. Je bent geweldig goed bezig. Op jou manier, en in de tijd en ruimte die je nodig hebt. Je bent dan niet (helemaal tevreden omdat je het eerder had moeten doen, van jezelf of vanwege de afspraak misschien) Toch denk ik dat je trots op jezelf mag zijn te meer omdat je de tijd en ruimte ook neemt die je nodig hebt . Ook heel belangrijk en waardevol, want het gaat om jou! Ik hoop dat het vandaag ook weer een beetje beter met je gaat. Goed gaan :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Suiker,

 

Alweer op het Dagpact gesignaleerd, zag ik.

Goed bezig!

Ik wens je een goede dag.

 

Als kietelen niet werkt, dan wordt het toch de honkbalknuppel ben ik bang.

Schoppen kan ik eigenlijk niet meer met mijn slechte knieen, dus dan moet het zo maar.

 

Later!

Be good.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag zondag en ook nog Moederdag, moeilijke dag voor me, maar 1 voordeel, winkels zijn hier dicht, dus kan geen alcohol kopen.

 

Drukke week voor de boeg. Dinsdag naar rechtbank en donderdag eerste evaluatie buj ggz. Zie er tegenaan en wil er eigenlijk nog niet aan denken, maar ja doe het toch wel.

 

Ik vind nog steeds niet dat het veel beter gaat met me. Weet even niet wat ik er aan moet doen. Zal wel goed komen wordt er gezegd, maar ja.

 

Ik bedank jullie voor de reacties en ben er blij en dankbaar voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iets wat niet vandaag op morgen gekomen is,

is ook niet vandaag op morgen weg

Daar is dit mevrouwtje ongeduld ook wel vaker achter gekomen.

Na 3 jaar heb ik soms nog het gevoel dat het nog niet opschiet

Ermee bezig zijn,ervaren,gevoelens,herkennen,erkennen,overgrenzen gaan.

Niet het meest makkelijke

Alles heeft tijd nodig...zelfs de toekomst heeft tijd nodig

Suiker...de laatste regel die je schrijft...blij en dankbaar

Deze zijn zo belangrijk....dat is zo puur

Geniet van deze 2 woorden...dat is al een heel mooi begin :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Appeltje, mijn moeder is bijna 9 jaar geleden overleden en mis haar nog bijna elke dag.

 

Wat ik ook mis aan Moederdag is dat ik niet samen met mijn kinderen de dag gezellig maakte voor mijn ex, maar ja, is nu eenmaal zo

 

Ik drink vandaag niet, jij fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte suikertje

Laat je niet van slag brengen hoor door zo iets commercieels als Moederdag.

Het is maar een gewone zondag!

Smeer een lekker beschuitje voor jezelf met een koppie thee. Steek de kaarsje aan , je sloffen en een boek.

Zorg goed voor jezelf . Je hebt rust nodig voor de komende week!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...