Antoinnette Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Goedemorgen op deze vroege dinsdagmorgen. Koffie en thee worden hier gezet. Fijne dag iedereen Dagpact: Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Mogge suiker.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Goedemorgen huttula, jij bent er ook al weer vroeg bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Ja, jij ook he Was voor 4 uur wakker...beetje you tube wezen kijken Amy Winehouse..laatste concerten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Druk programma vandaag,suiker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Was ook om 4 uur uit bed. Beetje op social media gaan kijken naar mensen die ik zoek. Krijg om uur of 9 al hulpverleenster hier, vroeg vandaag, maar kon niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Mensen van vroeger? Mooi sociaal media...heb er toch een paar vrienden weer mee terug gekregen. Soms klikt het soms helemaal niet meer Ook wel fijn dat hulp vroeg komt..hoef je er ook geen halve dag tegen aan te hikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Mogge agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Goedemorgen Suiker, Hut en Agnieta. Eerst maar even een bakje thee , lekker Suiker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Goedemorgen Agnieta en Yvonne en aan de rest die straks nog komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Das wel net zo makkelijk...mogge iedereen die nog komt...meeleest en Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Hihi... En weer een nieuwe dag, heerlijk om op te staan met een helder koppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Goede morgen Hut, Suiker, Yvon, Ag en iedereen die nog uit bed huppelt. Eerst maar eens een bakkie. Niks aan zo zonder zoon. Nou ja niks aan...Vooral stil en kaal...Oh eerst manlief maar eens uit bed trommelen....Dus op zoek naar potten en pannen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Groet aan Aicha, geen idee hoe het met haar is, maar wens haar sterkte. Mis wel haar ontbijtjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Best veel lawaai...voor op de vroege morgen Lotus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 hahaha. zelf je boterham smeren he Suiker? Das goed voor je hoor. Ik mis Aicha ook wel. Hoop dat het inmiddels beter met haar schouder gaat, ze houdt zich wel héél keurig aan het niet typen..... Jij ook een goedemorgen Lotus. Hoe oud is je zoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Hut: zeker veel lawaai, maar wel nodig Yvon: Mijn zoon is 14...Wat gaat dat hard he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Gaat zeker hard Lotus. Voor je het weet heeft hij zijn eigen stekkie en ga je bij hem op visite, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Ja inderdaad Yvonne. Sterker nog hij heeft het al wel eens over het zelfstandig wonen, zijn toekomst, wat je allemaal moet regelen....Haha, is ook wel goed. Maar hoei dat los laten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Goeiemorgen allen. Na een vakantie van twee weken vandaag maar weer eens beginnen. Heb opstartproblemen......wel weer even wennen, zeg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Goedemorgen en een fijne dag iedereen. Ik houd het droog vandaag. Dat is voor mij toch het allerbeste. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Goede morgen Nanc en Hanneke. Opstart problemen, rustig straten hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Laat ik me nou net vandaag niet lekker voelen.. Nah ja, gaat wel weer over. Fijne dag allen, ik sprint richting werk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Goedemorgen en sterkte dan maar Nancy.... Jij ook goedemorgen Hanneke. Hihi, gaat heel hard Lotus... En hier ook , boterhammetjes gesmeerd en nu als de gesmeerde bliksem naar mijn werk. Mooie dag lui. Laterrrrrr. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Appeltje Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Goedemorgen! Ik werd vannacht wakker door een inbreker in mijn huis, tel weg, sportfiets weg en tas weg. Met ALLES erin natuurlijk. Ik voel me niet zo lekker, bah! Hoop dat jullie lekkerder gaan. Hoop dat je ook snel beter voelt Nancy. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden