Spring naar bijdragen

Vrijdag 2 Mei 2014


Aanbevolen berichten

Ik kom nog even langs, maar met een half oog terug lezende geloof ik dat ik in mijn upperdepup ben....

 

Nancy: ik zag je nog even voorbij komen. Je bent er nog, fijn! Ik hoop dat de boosheid wat gezakt is / gaat zakken. Daarna kun je altijd nog het een en ander overwegen toch? Voor nu nog even een :rose:. En deze Miep hoopt je morgen weer te zien / lezen....

 

Als ik nog even blijf zitten is het al morgen ;) Welterusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ineke,

wel goed, schijn alleen niet erg in bed te kunnen komen, ben een nachtmens. Was net aan het proberen een foto van een zonsondergang in de woestijn hier te plaatsen, maar dat was onbegonnen werk. Dus heb ik het opgegeven, anders wordt ik zo gefrustreerd dat ik niet meer slapen kan. Ik probeer met de tijd mee te gaan, maar net als ik iets een beetje onder de knie heb, verandert er weer iets.

Maar zou nooit meer zonder internet willen/kunnen. Betekent toch contact met de buitenwereld zonder dat je de deur uit hoeft of mensen storen met telefoon.

Ik heb even naar de namen geschiedenis gekeken,d at had ik laatst al gedaan, maar was het weer vergeten. Dus je bent wel een ougediende, eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen,

 

hoop dat iedereen de nacht goed is doorgekomen.

dit was m'n tweede nacht droog, die viel me iets zwaarder als gisteren.

viel pas om 01:00 uur in slaap, werd om 3 uur wakker eventjes wakker gelegen & daarna doorgeslapen tot 5:45.

dus uiteindelijk niet super veel nachtrust geweest, ondanks dat voel ik me wel goed heb vanmorgen mn huisje schoongemaakt, en ben nu aan het werk..

ik voel me vrolijk & ben erg trots op mezelf, een week geleden had ik namelijk niet kunnen geloven dat ik in zo'n korte de tijd de knop om zou kunnen zetten.

het geeft me zelfvertrouwen, kracht & energie om deze wandeling naar het topje van de berg voort te zetten.

zonder dit forum had ik nooit de eerste stap durven zetten.

 

ik ga nu lekker aan het werk, bij deze meld ik mezelf droog af voor vandaag!

succes allemaal & geniet van het zonnetje, ze schijnt namelijk voor ons na alle donkere tijden & dagen.

 

liefs, Annie :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...