nancy Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Hoeraaaaaa, daar is ze!!!!!!!!! Ja hoor, hier zit je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Gefeliciteerd Jaap! Welkom terug Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Dat zijn nog eens bannen. Laat lekker rusten, geweest is geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Goedemiddag allen, Agnieta, Welkom terug, Was een beetje vreemd zonder jou, Jaap, Gefeliciteerd, Gaaf man, weer een baan! Wijfie, Tuurlijk, gaat het je lukken. Geloof in jezelf he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Grinnik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Ik bedoel, blij dat Agnieta er weer is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Eigenlijk zou de dagdraad zich na een bepaalde tijd moeten laten verdwijnen. We gebruiken het een beetje als gesprek. En dat onthouden we ook niet allemaal wat we met wie bespreken. Alleen de belangrijke dingen. Ik heb het wel eens gedaan hoor een draad van bijvoorbeeld een jaar geleden lezen, maar dat geeft een heel vreemd gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Ik ben ook heel erg blij jullie weer te zien.. Tjonge..niet eens mee kunnen lezen en dan merk je pas.. Hoe vaak ik wel niet gedacht heb hoe het met jullie zou gaan.. En, je ziet het.. We leven allemaal nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Wist niet dat je ook niet mee kon lezen als je bent hebt, dus al die groetjes zijn voor niks geweest aan je Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Nee hoor, want dat leest ze gewoon terug. En morgen gaan we haar overhoren!! Ben ik goed in!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Behalve voor Miranda. ....:-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 N9g niet opgelost, bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Oh ik dacht dat het onderwijs radicaal op de schop was gegaan en dat leerlingen enkel nog leren hoe ze het juiste antwoord kunnen opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Zit hier nu te shaken op de bank, 2 en half uur gesprek gehad met vnn over afgelopen jaar. confronterend en emo. Gelukkig zat ggz er hele tijd bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Wat trouwens een rare insteek is om bijvoorbeeld een taal te leren spreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Dat is heel pittig Suikertje, zo'n heftig gesprek van 2.5 uur. Dat is echt lang! Verwen je zelf maar eens vanavond. Heb je lekker eten in huis?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Normaal zou ik me verwennen met een gele rakker, maar beetje raar he als je daar weg komt en doe ik ook niet. Heb quiche in huis, tijd niet gehad Dank je rapilos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Heftig jaartje achter de rug dus begrijp ik. 2 en half uur is ook niet niks. Het zijn wel beulen wat dat betreft. Als ik 2 en een half uur praat ben ik mijn geboorte beland. Ik ga zo even gehaktballen draaien en het zonnetje draait mijn tuin in, die pak ik ook maar even mee, en dan tas inpakken, morgen een lang weekend weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Nee hoor Jaap, die verhalen over het onderwijs zijn onzin. En Suikertje,2 en een half uur lijkt me sterk. Therapie duurt nooit langer dan een uur, anderhalf. Of was het wat anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Wat is vnn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Was intake Nancy, normaal spreiden ze dat wel over 2 sessies, maar doordat ik zelf er niet kom en ik dus afhankelijk ben van vervoer, ging het nu in 1 keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 verslavingzorg noord Nederland Nancy, sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 En toch weer overleefd suiker Das weer een dansje waard Gefeliciteerd jaap met baan Hoi agnieta kan ook mooi meedoen met avond dans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Oh oke. Zwaar hoor, niet normaal! Gelukkig had je hulp bij je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Fijn je weer te lezen agnieta :-D En nu aan de kook hiero, Geen zin om te koken, maar 2 pubers staan te verhongeren (hun woorden) dus moeders draaft al... ;-) Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden