Spring naar bijdragen

Dinsdag 29 april 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

Hallo Tine en Eline, Ik ken jullie geloof ik nog niet.....Maar ik las jullie berichtje en dacht en wilde even kort reageren. Tine: Dat is een :rose: waard. Knap van je. Inderdaad dag voor dag. So far so good! Eline: Heerlijk om er even tussen uit te gaan om te resetten en doelen te stellen. Is het gelukt? Je hebt in ieder geval de ervaring op gedaan om vaker te gaan reizen. Goed bevallen dus? Ik zit nu ook heerlijk in onze vakantie hut :) Altijd lekker om weg te zijn en even lekker niets, of bezinnen, wandelen....Het weer is minder maar mag de pret niet drukken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tine, heel goed bezig hoor!

Eline, welkom terug. Gelukkig dat het voor herhaling vatbaar is.

Heb je al weer tv Lotus?

Ik heb moeilijke ochtend achter de rug, stressniveau veel te hoog laten oplopen. Gaat nu gelukkig weer iets beter

bewerkt door Suikertje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja inderdaad Gerrit! Heerlijk. Net even met zoon het bos in geweest om een geo cache te zoeken en te vinden :D SSuiker: ik heb nog geen TV...en geen man nog gezien om dat kastje aan te sluiten. Ik ga zo lekker weg hoor...Ga niet wachten. Ze hebben wel een sleutel van deze hut....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja suiker....Fijn dat het wat beter gaat, en je in de gaten hebt dat het stress niveau te hoog is opgelopen. Mij helpt het nog wel eens om muziek op te zetten en lekker los te gaan bewegen. Armen los gooien, nek, benen.....PS doe dat maar niet voor het raam ;) Zonder gekheid, probeer maar eens....Ik kan straks ook even met je mee doen.... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag

Havlve dag werken zit er weer op..boodschappen gedaan..service meneer van slaap apneu apparaat langs geweest is weer 2 jaar goedgekeurd

En nu tijd voor mezelf

Vandaag was er weer ff een paniek situatie

Werd zomaar alleen gelaten en voor het blok gezet..terwijl ik alleen maar zou meehelpen.

Voelde me niet fijn..zei tegen mezelf met tranen al in mijn ogen of je gaat janken of je gaat het proberen

Allebei mag...maar je mag ook eerst proberen en als het niet lukt dan huilen...immers ik heb geen verantwoording af te leggen .geen druk ,geen stress, staat op papier .

Toch maar gedaan...machine omgebouwd, folie gewisseld,product afgesteld, robot afgesteld..hart klopte in mijn keel..inlogcode hoe zat dat ook alweer...best veel knoppen,schermpjes..welke moet ik hebben

Het ging goed..moest bijna janken dat ik dat gedaan heb...

Was wel blij dat niemand in de buurt was die op mijn vingers keek.

Inwendig even een vreugde dansje gemaakt..moet toch eens zien..de lijn draaid

Ook weer overleefd

27 jaar met 2 vingers in de neus gewerkt...en nu zit ik de angst en paniek te overwinnen

Mijn teamleider kwam nog langs om te vragen hoe het gaat

Goed is een groot woord...ik ben tevreden over mezelf hoe het nu zo gaat

Mooi verwoord

Kan niet veel hebben...ben ff een oud wijf...alles dut mie seer ...wat spanning al niet met je kan doen.

Truste....haha nee ga ff in relaxmodus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je suiker...ik praat mezelf er maar een beetje doorheen..werkt bij mij wel aardig

Tis net of ik mezelf aan het handje vast houd...grote en de kleine huttula

Dat is ook wat ik gemist heb in mijn opvoeding..iemand die het kleine meisje hielp om de wereld te ontdekken

bewerkt door huttula
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

ochtendje werken allang klaar,

Verveel me een beetje.

Ook nooit goed he

Altijd maar klagen over het vele werken en\of leren,

Heb ik eens 2 middagjes niets, verveel ik me, en heb nergens zin in

Dochter al gebeld,

ook niet thuis,

Zucht..

Huttula,

Schouderklopje heb je verdient hoor!,

Doe ik bij mezelf ook wel eens, als een bewoner weer schoon en fris in het bedje ligt.

Dan denk ik, zo Rapi, dat heb je maar mooi weer even geflikt.

Ben altijd een beetje verbaasd, dat niemand dat dan ook tegen mij zegt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Rapi, ik bewonder je kracht en doorzettingsvermogen en vooral dat je zo eerlijk bent, dus van mij krijg jij een schouderklop!!!

Ik zit me ook te vervelen, jetlag....word ik een beetje huilerig van, vanavond waarschijnlijk pas heel laat slapen en hopelijk morgen ritme terug, zou graag wat willen vertellen over mn trip maar is te herkenbaar.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Eline,

Jetleg, ja vervelend,

Maar ik begrijp, dat je met plezier op je reis terug kijkt.

Heb je het droog kunnen houden?

Altijd, wat moeilijker in de vakantie he,

En joh, als je moe bent, zou ik gewoon op tijd naar bed gaan hoor.

Je komt vanzelf wel weer in het ritme.

Zoals je ziet, heb ik een tijdje geleden mijn avatar veranderd,

Kunnen ze ons niet meer door elkaar halen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor droog gehouden, ik drink/dronk zowiezo nooit in gezelschap, zo'n stiekeme drinker, wat dat betreft gaat het goed, alle vrijgekomen emoties heb ik meer moeite mee maar durf voorzichtig te zeggen dat mijn knop langzaam de goede kant opgaat......en bij jou ook heb ik het idee als ik je zo lees...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vannacht weer lang geslapen.

Vanuit huis weer een paar uurtjes gewerkt, jee wat een volle mailbox weer.

Komende dagen nog even rustig aan vanuit huis.

De merels hier vliegen steeds met hun snavel vol takjes de heg in, dan hebben we over een tijdje weer jonge donzige

merels rondlopen, leuk.

Huttula, knap gedaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik maak (en onderstreep daarmee de opmerking van Gerrit) een (vreugde) dansje. Een vreugde dansje voor  Hattula. Toch maar mooi gedaan ondanks de situatie waar je in zat! Weer een ervaring rijker. Ik hoop dat het ook ten goede komt aan je vertrouwen. Ook nog even de stress weg dansen (eruit gooien) met Suiker. Kunnen we? En dan eindigen met een schouderklop voor Rapi.....Wat wordt er vandaag goed gebalanceerd op deze draad! Balanceren is een hele kunst met een grote K. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lets go!!! Ene been in, andere been uit...Gooi het er maar uit......Op het balkon is wel een goed idee....Gooien we de onweer er ook uit.... :musicnote: Ondertussen laat ik even een tetanus spuit erin gooien (gebeten door een hond) Als ze maar niet met alcohol gaan smeren... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...