nancy Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Zeg gevoelige Huttula, dat wordt nadenken bij het bereiden van je eten! 't Is niet niks, dat rijtje wat je hier vermeldt... Maar goed dat je het nu weet, kun je er rekening mee houden. En inderdaad is het niet leuk als je er "verrot" uitziet, terwijl je niet drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Heeey Agnieta. Ik heb het forum ook weer gevonden. Morgen weer vast op het dagpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Dank je Agnieta. Ik heb jullie weer nodig. Heel erg nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Ik ben zoveel over mezelf aan het leren. Moet ook, geeft me kracht. Maar soms is het moeilijk om je eigen zwakke punten in te zien. Je eigen kwetsbaarheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Verantwoordelijkheidsgevoel is er 1 van. Als een foute man daar op hamert, dan heb ik daar heel veel moeite mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Mijn konijnengaan ook niet het huis uit..geen denken aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Er zit natuurlijk nog veel meer achter dat verhaal. Maar dat terzijde. Morgen opnieuw op de dagpact. Ik wil opstaan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Ik ben blij dat jullie me een kans geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 MIJZELF een kans geeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Dank je Agnieta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Tatum het hele leven is 1 grote les...en we zijn nooit uitgeleerd Mooi dat je hier weer bent en zoals agnieta zegt...jezelf een kans geeft. Zo mooi gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Dank je Hututula. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Ik wil ook heel graag weer terug. Ik was gelukkig toen in me elke dag op de dagpact zette. RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Welkom terug Tatum en bedank je zelf dat je hier weer bent gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Dank je suikertje. We kennen elkaar nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Akelei, dank je. Hoi Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Ik ga lekker eten maken. Mezelf verwennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Heel goed Tatum, verwen jezelf maar goed. Goed om jezelf denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Ik ga niet koken vandaag. Heb russisch ei schotel vanmorgen gehaald voor de pasen, maar dat ding staart me ieder keer zo aan in de koelkast als ik die deur open doe, dat ik er nu alvast maar aan ga beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Tatum, welkom terug, goed dat je er weer bent!!!! Jopie, beterschap, ik had niet begrepen dat je ziek was, dacht eerder lamlendig of zo, maar koorts is niegoenie!!! Ik ga de gourmettafel gereed maken, wens van de jarige zoon, dus vooruit maar. Latersssss..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Nog gefelicteerd met je zoon Nancy en eet smakelijk straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Nancy, ook van mij gefeliciteerd! Leuk gourmet. Ik deed dat vroeger met dochter. Haar lievelingshapje was jonge kaas gedoopt in knoflooksaus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Wat heeft het met gourmet te maken? Geen idee, maar het werd er wel bij gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 (bewerkt) Ach meestal heb je toch wel bijgerechtjes bij de gourmet en het klinkt ook wel lekker Tatum. Mijn zoon at altijd eerst de champignons op 17 april 2014 bewerkt door Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Precies suiker. Champignons met spinazie? Dat is ook een mooie combinatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden