Tatum Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Jen, kun je de dag niet als een uitdaging zien? Een dag er voor plannen wat je doen wilt? Het zelf in de hand gaan nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 maar nee het is niet altijd mooi dit stompzinnige leven dat op niks dan dood kan uitdraaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Dat probeer ik inderdaad Tatum, maar het is moeilijk. Ik kan heel slecht compartimenteren. Als ik ergens mee bezig ben, dan zil ik niet gaan slapen. Narcolepsie was dus een cadeau voor mij - zolang ik niet verslaafd raak aan de rilatine - grijns. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 (bewerkt) Jopie: zeker! 7 april 2014 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 goed gezind zijn is een geschenk dat me niet elke dag gegeven wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Hoewel: ook goed gezind zijn kan je deels opwekken. En die kunst probeer ik te leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Jen, je moet het je gewoon voornemen. Net zoals niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Tatum, vanmorgen stond ik weer zo op van "pff, zou ik me niet ziek melden?" Het idee dat ik vrolijk zou zijn als ik gewoon de hele nacht gezopen had, komt dan wel eens in me op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Ik denk, jopie, dat ik altijd iets meer van mezelf moet vragen. Anders doe ik gewoon niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Ik probeer me altijd op te krikken door te bedenken wat ik doen moet. Wat er verwacht wordt. Wat ik leuk vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 omdat ik niks durf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Ik krikte me vandaag op aan het idee dat ik eerst nog vijfentwintig minuten kon lezen op de trein. En als ik thuis bleef, dan miste ik dat. Want op de trein lezen is heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Heb je faalangst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Dan is het advies van Jopie goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Ja Tatum. Een van de voorspellende soort. Selffulfilling prophecy of hoe heet dat beest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Maar dan doe ik toch niks, Tatum? Dan ga ik niet meer werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Vervang nou eens selfulfiing door zelfbangmakend. Jopie heeft dan gelijk: er is niets helender dan om jezelf mogen lachen. Ik doe het elke dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Ah ja, zelfspot is heilzaam. Ik dacht dat je bedoelde "niet over je grenzen gaan". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Nee, ik ben zelf over mijn grenzen gegaan. Maar zelfspot helpt me elke dag weer opnieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Ik ga afsluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Ja, misschien moet ik mijn trots opzij zetten en domme vragen durven stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Het was leuk je te spreken, Tatum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Jen, geen enkele vraag is dom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Dat zegt iedereen, en het is zo onwaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Ik zit er anders vreselijk mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden