huttula Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Dag jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Volgens mij schrijf ik hier niet dat mijn leven een grote vreugdedans is, Kirky. Dat is jouw perceptie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Hoe gaat het met je huttula? Dacht dat je alweer weg was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Kirky hoi, Wat kan jij zeuren kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 (bewerkt) * 8 april 2014 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Maar kirky, zeg geen dingen waar je achteraf spijt van hebt. Been there done that enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Nee ik was nog niet weg...nog ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 hoe gaat het Huttula? Ook slapeloos vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 (bewerkt) * 8 april 2014 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Ben al jaren slapeloos..ondanks slaapapnue..zit sinds 1,5 week aan melatonine hoge dosering Moet zeggen dat ik nu al beter slaap En jij jen...hoe gaat jou het jou af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Je mag ons lastigvallen. Dat is heel de bedoeling van het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 ach huttula, ik weet het niet. Faalangst benoemde iemand het vandaag. Maar een van de verlammende soort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Onzekerheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 (bewerkt) * Verder ben ik gek op observaties, mits ik er wat mee kan. Ik ga slapen. Trusten 8 april 2014 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Ja, Als de vraag "kan ik dit" overheersend wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Eigenlijk een raar iets onzekerheid,angst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 (bewerkt) . 8 april 2014 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 ja, angst voor de dood is normaal. Maar angst om te vragen "denk je dat die time-outs aan de file i-o liggen" is ... misplaatste trots? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Denk dat onze grote fout is het denken. Denken dit en denken dat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Je hebt een toffe avatar, huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Zo voel ik me ook steeds vaker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden